Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помогнете че аман от маистори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    А случайно да има газова?
    не няма газова уредба

    Коментар


      #17
      Ако ти е пукната мебраната на регулатора на налягането ще пали с откачени дюзи-откачи макуча които отива към него и виж как ще е.
      ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

      Коментар


        #18
        komanreel написа:
        Ако ти е пукната мебраната на регулатора на налягането ще пали с откачени дюзи-откачи макуча които отива към него и виж как ще е.
        пробжах го няма ефект

        Коментар


          #19
          Колко време може да работи с изключена букса?
          ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

          Коментар


            #20
            komanreel написа:
            Колко време може да работи с изключена букса?
            малко е около 30сек после когато се опитам да дам газ гасне

            Коментар


              #21
              Колега,би ли снимал коя букса откачаш,защото ни хвърли в джаза с това откачане на инжекторите и работа на двигателя.Като запали двигателя изгасват ли ти всички лампи на таблото или лампата с инжекторчето остава да свети?
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #22
                Колега, мери веригата на датчиците за температура на въздуха и на водата направо от буксата на ЕКУ-то.Очакванията са направо прекъснала врига, вероятно на датчика за температура на охлаждащата течност.И двата проблема и с двата датчика съм ги виждал, при проблем с въздушния колата все пак работи но много богато, но при проблем с водния като погледнеш през отвора на свещите, вътре се е наточил бензин като в нафтова печка
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #23
                  ici написа:
                  Колега, мери веригата на датчиците за температура на въздуха и на водата направо от буксата на ЕКУ-то.Очакванията са направо прекъснала врига, вероятно на датчика за температура на охлаждащата течност.И двата проблема и с двата датчика съм ги виждал, при проблем с въздушния колата все пак работи но много богато, но при проблем с водния като погледнеш през отвора на свещите, вътре се е наточил бензин като в нафтова печка
                  да точно това става

                  Коментар


                    #24
                    мда, тоя номер ми го направи един Косуърт, който тунинговах, той е с Магнети Марели също.Обаче там беше голямо удавяне че е с 550 кубикови дюзи.Първо въртях без свещи да издуха бензина, с извадени букси на инжекторите.След това слагам свещите, стартер, пали без дюзи, почва да се изчиства и закачам една по една буксите на инжекторите.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар

                    Working...
                    X