Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
помогнете че аман от маистори
Collapse
X
-
Колега,би ли снимал коя букса откачаш,защото ни хвърли в джаза с това откачане на инжекторите и работа на двигателя.Като запали двигателя изгасват ли ти всички лампи на таблото или лампата с инжекторчето остава да свети?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Колега, мери веригата на датчиците за температура на въздуха и на водата направо от буксата на ЕКУ-то.Очакванията са направо прекъснала врига, вероятно на датчика за температура на охлаждащата течност.И двата проблема и с двата датчика съм ги виждал, при проблем с въздушния колата все пак работи но много богато, но при проблем с водния като погледнеш през отвора на свещите, вътре се е наточил бензин като в нафтова печка
Коментар
-
ici написа:Колега, мери веригата на датчиците за температура на въздуха и на водата направо от буксата на ЕКУ-то.Очакванията са направо прекъснала врига, вероятно на датчика за температура на охлаждащата течност.И двата проблема и с двата датчика съм ги виждал, при проблем с въздушния колата все пак работи но много богато, но при проблем с водния като погледнеш през отвора на свещите, вътре се е наточил бензин като в нафтова печка
Коментар
-
мда, тоя номер ми го направи един Косуърт, който тунинговах, той е с Магнети Марели също.Обаче там беше голямо удавяне че е с 550 кубикови дюзи.Първо въртях без свещи да издуха бензина, с извадени букси на инжекторите.След това слагам свещите, стартер, пали без дюзи, почва да се изчиства и закачам една по една буксите на инжекторите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар