Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помогнете че аман от маистори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помогнете че аман от маистори

    смених повдигачите комресия има 11 бара ток има бензин има а не пали- нов инпулсен дат4ик на разпределителния вал и колата не пали белезите са си на старото място кат извадя буксата на дюзите запалва даржи обороти и като речеш да подаваш гас гасне и така

    #2
    Каква е колата?
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Прегледай хубаво дали всички датчици са вързани. Виж и стъпковото моторче, че ако то не е вързано много трудно пали.
      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

      Коментар


        #4
        GTipo написа:
        Каква е колата?
        браво е колата 103 комя 16 клапана

        Коментар


          #5
          maskarata написа:
          Прегледай хубаво дали всички датчици са вързани. Виж и стъпковото моторче, че ако то не е вързано много трудно пали.
          варзано е всичко

          Коментар


            #6
            Поясни коя е буксата на дюзите като кажеш и каква е колата. Че ако ги изключиш малко трудно ще запалиш
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #7
              MadHead написа:
              Поясни коя е буксата на дюзите като кажеш и каква е колата. Че ако ги изключиш малко трудно ще запалиш
              глажната букса на всички дюзи

              Коментар


                #8
                trika написа:
                MadHead написа:
                Поясни коя е буксата на дюзите като кажеш и каква е колата. Че ако ги изключиш малко трудно ще запалиш
                глажната букса на всички дюзи
                Бастисваш дюзите и колата пали? Как така?
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #9
                  maskarata написа:
                  trika написа:
                  MadHead написа:
                  Поясни коя е буксата на дюзите като кажеш и каква е колата. Че ако ги изключиш малко трудно ще запалиш
                  глажната букса на всички дюзи
                  Бастисваш дюзите и колата пали? Как така?
                  а кай ми как стажа това

                  Коментар


                    #10
                    trika написа:
                    maskarata написа:
                    trika написа:
                    MadHead написа:
                    Поясни коя е буксата на дюзите като кажеш и каква е колата. Че ако ги изключиш малко трудно ще запалиш
                    глажната букса на всички дюзи
                    Бастисваш дюзите и колата пали? Как така?
                    а кай ми как стажа това
                    ако разбираш от този джигател скаипа ми е владимир митрев

                    Коментар


                      #11
                      Ако визираш мен - имам наблюдение над този двигател защото много ми се изсипа от как я имам тая кола, ама не съм професионалист, а само аматьор. Пък и кучето от гледане не е станало месар.
                      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                      Коментар


                        #12
                        trika написа:
                        maskarata написа:
                        trika написа:
                        MadHead написа:
                        Поясни коя е буксата на дюзите като кажеш и каква е колата. Че ако ги изключиш малко трудно ще запалиш
                        глажната букса на всички дюзи
                        Бастисваш дюзите и колата пали? Как така?
                        а кай ми как стажа това
                        има остатъчен бензин -- палиако не си спрял дюзите я давиш с бензин .свещите мокри ли са?без осцилоцкоп май няма да минеш

                        Коментар


                          #13
                          [quote="u_bo"]
                          trika написа:
                          maskarata написа:
                          trika написа:
                          MadHead написа:
                          Поясни коя е буксата на дюзите като кажеш и каква е колата. Че ако ги изключиш малко трудно ще запалиш
                          глажната букса на всички дюзи
                          Бастисваш дюзите и колата пали? Как така?
                          а кай ми как стажа това
                          има остатъчен бензин -- палиако не си спрял дюзите я давиш с бензин .свещите мокри ли са?без осцилоцкоп май няма да минеш[/quot да точно това се получава

                          Коментар


                            #14
                            Какво значи на старите белези? Този двигател се зацепва с инструменти а не с маркер. Не, че не става и с маркер.

                            Коментар


                              #15
                              А случайно да има газова?
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X