Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

свети лампичката за инжекцията

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    свети лампичката за инжекцията

    здравеите колеги,карам фиат браво 1.616в 103кс,когато дам на контакт светва лампичката дето прилича на свещ,и когато запаля и трагна след малко пак светва за наколко секунди и пак изгасва,значи това го прави и на гас,вапроса ми е това дали е някксав проблем,и ако е какав,предварително благодаря за информацията

    #2
    по скоро , "проблема" идва от газовата, защото нямаш емулатор на ламбда сондата, и изписва грешка когато си на газ :D
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      И при мен светва отвреме-навреме а като пусна климатика задължително светва.Бравото е само на бензин ....Луда работа
      Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
      Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

      Коментар


        #4
        biricata написа:
        И при мен светва отвреме-навреме а като пусна климатика задължително светва.Бравото е само на бензин ....Луда работа
        спорен мен имаш грешка която комп сигнализира
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          Re: свети лампичката за инжекцията

          bravo 16vsx написа:
          здравеите колеги,карам фиат браво 1.616в 103кс,когато дам на контакт светва лампичката дето прилича на свещ,и когато запаля и трагна след малко пак светва за наколко секунди и пак изгасва,значи това го прави и на гас,вапроса ми е това дали е някксав проблем,и ако е какав,предварително благодаря за информацията
          Здравей, колега.Моя Фиат е 1,4 12в, но преди година имах същия проблем.И аз имам газова уредба и като тръгна сутрин след известно време лампата светваше.Като светне гасиш ли колата или лампичката сама гасне.1.Ако угасиш, след това запалиш, лампата не свети и не вдигаш нормална температура 100% трябва да си сигурен, че ще сменяш термостат. Пояснявам:При блокирал термостат / както беше при мен /недостатъчната температура на охладителната течност, която минава през датчика, не му дава възможност да изпълни основната си роля(подаване на информация към компа за изключване на автоматичния смукач) и веднага светва лампата на инжекциона като информация че има проблем с горивната система.2.Ако примигва отвреме навреме, а температурата ти е нормална, ще сменяш термодатчика, който е на термостата.Пояснявам:Термодатчика има две роли-подаване на информация към компа за изключване на авт.смукач-подаване на сигнал към уреда за показване на температура в купето.Възможно е да имаш окисляване на обувките на термодатчика, което по-лекия вариант.Почистваш с коктатен спрей и проблема е решен.Ако ти е изгорял термодатчика, ремонта става само с нов, тъй като е капсулован и не желателно да се правят опити за отремонтиране.Цената на датчика за моя модел е 32лв. Надявам се да съм бил полезен.
          За да накараш някой да шофира внимателно не ти трябват знаци и глоби,а 10-сантиметрови шипове на волана.
          FIAT STILO 1,9 Multijet 120 hp, Ex FIAT Bravo 1.4, 12 v

          Коментар


            #6
            Re: свети лампичката за инжекцията

            zaxemil написа:
            bravo 16vsx написа:
            здравеите колеги,карам фиат браво 1.616в 103кс,когато дам на контакт светва лампичката дето прилича на свещ,и когато запаля и трагна след малко пак светва за наколко секунди и пак изгасва,значи това го прави и на гас,вапроса ми е това дали е някксав проблем,и ако е какав,предварително благодаря за информацията
            Здравей, колега.Моя Фиат е 1,4 12в, но преди година имах същия проблем.И аз имам газова уредба и като тръгна сутрин след известно време лампата светваше.Като светне гасиш ли колата или лампичката сама гасне.1.Ако угасиш, след това запалиш, лампата не свети и не вдигаш нормална температура 100% трябва да си сигурен, че ще сменяш термостат. Пояснявам:При блокирал термостат / както беше при мен /недостатъчната температура на охладителната течност, която минава през датчика, не му дава възможност да изпълни основната си роля(подаване на информация към компа за изключване на автоматичния смукач) и веднага светва лампата на инжекциона като информация че има проблем с горивната система.2.Ако примигва отвреме навреме, а температурата ти е нормална, ще сменяш термодатчика, който е на термостата.Пояснявам:Термодатчика има две роли-подаване на информация към компа за изключване на авт.смукач-подаване на сигнал към уреда за показване на температура в купето.Възможно е да имаш окисляване на обувките на термодатчика, което по-лекия вариант.Почистваш с коктатен спрей и проблема е решен.Ако ти е изгорял термодатчика, ремонта става само с нов, тъй като е капсулован и не желателно да се правят опити за отремонтиране.Цената на датчика за моя модел е 32лв. Надявам се да съм бил полезен.
            Ето още едно потвърждение на горе казаното http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...890&highlight=
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар

            Working...
            X