[Маф-а ти има три извода.На единия 12 в,на другия маса и третия е сигнален и на него трябва да имаш:-конт.ключ на ON-0,3-0,4 в-празен ход около 1-1,1в-рязко натоварване до около 4000 об -около 4,0-4,2 в
Благодаря! Дано събота и неделя времето ми позволи да направя замерване
Така...вчера вече имах време да направя замерване:-конт.ключ на ON-0,1-0,2 в-празен ход-0,1-0,2 в на натоварване не мерих-бях сам.Но цялата тая работа нещо ми "бяга"-аз меря напрежението на входа на МАФ-а,следователно проблема не би трябвало да е в сензор а в изпращания сигнал Или не разсъждавам правилно.Въможно ли е джабазина когато е връщал километража/показва пробег от 104 000км./,да е изгорил или "ошашавил" нещо по компютара?!P.S.Сега се сетих-при недобре работеща ламбда сонда какви са симптомите?
[Маф-а ти има три извода.На единия 12 в,на другия маса и третия е сигнален и на него трябва да имаш:-конт.ключ на ON-0,3-0,4 в-празен ход около 1-1,1в-рязко натоварване до около 4000 об -около 4,0-4,2 в
Благодаря! Дано събота и неделя времето ми позволи да направя замерване
Така...вчера вече имах време да направя замерване:-конт.ключ на ON-0,1-0,2 в-празен ход-0,1-0,2 в на натоварване не мерих-бях сам.Но цялата тая работа нещо ми "бяга"-аз меря напрежението на входа на МАФ-а,следователно проблема не би трябвало да е в сензор а в изпращания сигнал Или не разсъждавам правилно.Въможно ли е джабазина когато е връщал километража/показва пробег от 104 000км./,да е изгорил или "ошашавил" нещо по компютара?!P.S.Сега се сетих-при недобре работеща ламбда сонда какви са симптомите?
Както искаш го наричай-вход или изход.За мене е изход.Но щом си измерил-празен ход-0,1-0,2 в ,смени МАФ-а.
Както искаш го наричай-вход или изход.За мене е изход.Но щом си измерил-празен ход-0,1-0,2 в ,смени МАФ-а.
колега Хаджов - мислиш ли че човек, който не знае разлика вход/изход ще замери правилно напреженията? /колегата да не се обижда - не е това целта/това 0.1 ми прилича на грешката на уреда ’на празен ход’1.8 се вързва лесно, щото е само по К линия - една диагностика за 5 минути и ще е ясно положението с дебилометъра
Както искаш го наричай-вход или изход.За мене е изход.Но щом си измерил-празен ход-0,1-0,2 в ,смени МАФ-а.
колега Хаджов - мислиш ли че човек, който не знае разлика вход/изход ще замери правилно напреженията? /колегата да не се обижда - не е това целта/това 0.1 ми прилича на грешката на уреда ’на празен ход’1.8 се вързва лесно, щото е само по К линия - една диагностика за 5 минути и ще е ясно положението с дебилометъра
Ами то ако не може да си измери изходящия сигнал от дебитомера,толкова ще може и диагностика да си направи по К-линия.То сигнала се мери и а за една минута,ама трябва все пак да знае как става.Иначе да ходи на диагностика в сервиз и да дава 30-40 лв за един сигнал струва ли си.Лично на мене ми е по удобно да забия иглата в куплунга на дебитомера и за нула време всичко ми е ясно,отколкото да вадя лаптоп,кабели и губи време.
Да попитам в темата на колегата Имам намерения да развия двете звезди и да махна тая черната част от дебитомера и да го почистя.Нужно ли е да откачам акумулатора, да изчаквам известно време и после да го закачам и двигателя да работи на място 10 мин!?Ето една снимка на електрониката, та виждат се двата лимбоса но в средата има някакви пъпки а като гледам по лимбосите централен отвор няма.Моля за помощ и съдействие!?Благодаря
Прикачени файлове
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Да попитам в темата на колегата Имам намерения да развия двете звезди и да махна тая черната част от дебитомера и да го почистя.Нужно ли е да откачам акумулатора, да изчаквам известно време и после да го закачам и двигателя да работи на място 10 мин!?Ето една снимка на електрониката, та виждат се двата лимбоса но в средата има някакви пъпки а като гледам по лимбосите централен отвор няма.Моля за помощ и съдействие!?Благодаря
Има пъпки в лимбусите за да не могат да ги отвиват такива като тебе.Но за много упоритите съществуват и лимбуси с централен отвор.Не виждам какво ще направиш като ги развиеш.Може да го почистиш и без да ги развиваш.
...Имам намерения да развия двете звезди и да махна тая черната част от дебитомера и да го почистя.Нужно ли е да откачам акумулатора, да изчаквам известно време и после да го закачам и двигателя да работи на място 10 мин!?...
Zrdaveite kolegi ! Az imam problem koito ot mnogo vreme me mychi i vse si traq no ve4e vze da me nervi. Problema e sledniq. Kolata mi e Fiat Marea 1.8 16v na gas e . Kogato naleq benzin strelkata se ka4va i sled 500 600 metra poda , posle pak se ka4va kato q izgasq i taka si igrae, no tova ne e osnovniq problem , problema mi e 4e kogato strelkata padne v nqkoi slu4ai kolata ne izka da vyrvi na benzin , vse esno nqma takyv i sled okolo 20 , 30 min palq kolata i trygvam na benzin. Nemoga da razbera nikoga neznam kolko benzin imam i kolko gori , prosto nz . Mnogo 6te byda blagodaren ako nqkoi moje da mi pomogne . Blagodarq vi predvyritelno !
Re: Problem s Benzinova pompa na Fiat Marea 1.8 16v
SeXy88_m написа:
Zrdaveite kolegi... !
Захранването към резервоара(помпа, горивомер). Провери общия куплунг, както и релето и предпазителя, намиращи се над жабката (сваляш капачето в горната част на жабката и ще ги видиш)
Blagodarq mnogo , 6te proverq i 6te pi6a kakvo e stanalo Правила на Форума:1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. Модераторски екип на fiat-bg.org
[......Лично на мене ми е по удобно да забия иглата в куплунга на дебитомера и за нула време всичко ми е ясно,....
А аз взех,че извадих куплонга и "меря".........разбрах !P.S.Не се обиждам С питане се учи.Благодаря
Мда...иглата свърши идеално работа-забих я и ето резултата:-ключ на ON:0,6-0,65В-пр. ход :1,8-1,85В на обороти ...пак бях сам Проверих в нета цени на МАФ-а...не са за подценяване.Питам знаещите колеги-смяна или нещо друго Благодаря!
[......Лично на мене ми е по удобно да забия иглата в куплунга на дебитомера и за нула време всичко ми е ясно,....
А аз взех,че извадих куплонга и "меря".........разбрах !P.S.Не се обиждам С питане се учи.Благодаря
Мда...иглата свърши идеално работа-забих я и ето резултата:-ключ на ON:0,6-0,65В-пр. ход :1,8-1,85В на обороти ...пак бях сам Проверих в нета цени на МАФ-а...не са за подценяване.Питам знаещите колеги-смяна или нещо друго Благодаря!
кат си сам - натисни с ръка дросела иначе - дотук --> извода е ясен - майсторите не ги бива
Коментар