Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Мареа 1.8 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Мареа 1.8 16V

    Здравейте колеги, след дълго ровене в форума, не можах да открия аналогична тема по моя проблем за това реших да пиша, ако има вече такава извинявам се много. Значи проблема е следния:Колата е Фиат Мареа 1.8 16V изключително и само бензин . Проблема се появи преди 5 дни. В Неделя сутринта като запалих колата си работеше добре нямаше никакви проблеми. Тръгнах нормално всичко тип топ след около километър трябваше да спра. Спрях изгасих колата нормално всичко тип топ. След около 20 минути се качвам в колата давам на контакт CODE ми светеше и изгасна както е по принцип, но след като запалих колата пак светна. Позачудих се, но реших, че това е от ниските температури. Но след това колата започна да не върви както трябва. Като я запаля около 3-4 минути и заиграват оборотите. На надяколко пъти като дадвам да пали на контакт и лампичката на инжекциона на изгасва и след като я запаля след 5-6 секунди и падат оборотите и изгасва, след 2рия подобен опит запалва нормално и си държи оборотите. Като тръгвам колата е като умряла. Като поддържам скорост от около 100 километра и в един момент колата започва леко да притриса и да губи мощност и като отпусна газта и подам отново уж спира или трябва да натисна газта до дупка. А от към вървеж както се казва МЪРТВЕЦ. В Понеделник веднага я закарах на сервиз, извадиха свещите бяха перфектни, след като я оставих, след време момчетата ми се обадиха и казаха, че са пробвали помпата и не вадела достатъчно гориво. Максимум 250 грама за половин минута. Възможно ли е наистина от там да е дошъл проблема. Благодаря предварително.

    #2
    ако си го описал точно - възможно е.но ВНИМАВАЙ каква помпа ще ти СЛОЖАТ - /че понякога ги слагат без вазелин /има няколко теми в които е обяснено какво да гледаш за б.помпа

    Коментар


      #3
      Вчера бях взел помпа от една морга, и днес в мое присъствие я сложиха и започнаха да замерват, при което даваше по-малки показатели от старата ми помпа при което колата трудно държете празен ход дори. Отидох до моргата да върна помпата с идеята да ми върнат парите и вече наистина да отида да си купя друга при, което почнаха едни размотавания там ма то ся помпата работиии, при което аз обясних, че и моята старата работи ама не както трябва. Пак ми дадоха друга, която вече била перфектна и сега пак слагат, грешката си е моя, че направо не купих нова, но това ми действие беше продиктувано от стар опит при подмяна на части подред при което се оказа, че са си били здрави. Силно се надявам до там дап риключи проблема, защото иначе пак ще е голямо дирене на кахъра.

      Коментар


        #4
        Използвам темата да попитам-възможно ли е подобни симптоми да се получават от задръстен горивен филтър?
        MAREA WEEKEND 1.8 16V`98
        ex:R19 CHAMADE 1.7`92г.

        Коментар


          #5
          Преди доста време имах проблеми във вървежа на колата, но не бяха такива силни симптомите и след смяна на горивен филтър се оправи. Този път ми смениха форивния още в самото начало на търсенето на проблема.

          Коментар


            #6
            И какво стана с втората помпа? "перфектната"
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #7
              plamenHART написа:
              Използвам темата да попитам-възможно ли е подобни симптоми да се получават от задръстен горивен филтър?
              разбира се

              Коментар


                #8
                кола

                трябва да се замерат някой работи да се направи диогнастика /да се видят грешките и си ги запиши сложи ги тук /може да се прабва с друго ECU- компютър без кодда се види акумолатора и алтеранатора може да е паднал тока и да се шашка ECU извади + за 30 минути като начало едва ли да е нещо с бензина а повече с електрониката
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Такааа да продължа темата, с перфектната помпа стана, че я върнах и нея тъй като се оказа още по калпава и от първата която дадаха. При връщането се опитаха да шикалкавят тъй като видиш ли РАБОТЕЛА, при което обясних, че тя и моята си работи ама не както трябва. Днес пристигна новата помпа и след малко ще я занеса в сервиза да я сложат. Надявам се сагата да приключи с това, тъй като вече издивявам без кола.

                  Коментар


                    #10
                    hocus написа:
                    Такааа да продължа темата, с перфектната помпа стана, че я върнах и нея тъй като се оказа още по калпава и от първата която дадаха. При връщането се опитаха да шикалкавят тъй като видиш ли РАБОТЕЛА, при което обясних, че тя и моята си работи ама не както трябва. Днес пристигна новата помпа и след малко ще я занеса в сервиза да я сложат. Надявам се сагата да приключи с това, тъй като вече издивявам без кола.
                    дано да решиш проблемаколко струва новата помпа и каква марка е
                    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                    Коментар


                      #11
                      Не искам да съм лош пророк, ама нещо ми се струва, че и с новата помпа ще е същата работа. Дано всичко да се оправи. Няма да е зле, ако нищо не стане да продухате горивопроводите Очаквам с интерес развитието. И независимо от резултата, вземи го подмени тоя горивен филтър. Освен ако не е интегриран в помпата де. Не си писал коя година е колата. Изобщо не ми харесва това повторно светване на CODE
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        Такааа колата е 96та година. Горивния филтър беше сменен още в началото на търсенето на проблема. Сега като сложиха новата помпа колата върви много по-добре ускорява си перфектно пали си държи си обороти на празен ход не гаснеее. Но едно голямо НО се появи друго при задържане някъде около 2000 оборота примерно и започват оборотите на ходят нагоре надолу диапазон 200-300 оборота при което ми казаха, TPS-a е за смяна. Новата помпа е Walbro с поръчката о доставката излезна 149 лв. В сервиза ме посрещнаха със ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН НО ИМА ДРУГ ПРОБЛЕМ. Тъпото е, че са ми изтощили акумулатора по техни думи паднал и не държал заряд на въпроса ОТ КАКТО Я ИМАМ ТАЯ КОЛА АКУМУЛАТОРА НЕ Е ПАДНАЛ, ЩО СЕГА ПАДНА. Нищо не ми отговориха.Видях, че нов TPS-a e 150 лева при този вид част ефективно ли е взимането на втора ръка и да не се окаже като с помпите само да нося нагоре чаркалъци.Колеги добавям инфо още като дадох на контакт одеве на колата лампата на инжекциона не изгасва, като запаля продължава да свети, в сервиза казаха НАТРУПАЛА Е ГРЕШКИ ЩЕ ГИ МАХНЕМ. да не би като махнат и грешките и да се махне тоя проблем с ходещите обороти

                        Коментар


                          #13
                          Акумулатора е паднал, защото са вътрели като смахнати, докато колата ти запали. След като диагнозата е ТПС, как са го установили, а пък не са изчистили грешките???
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #14
                            По последно инфо което ми дадоха миришело на суров бензин и сега ще търсят от какво ставало така. Тъй като проблема е, че нямам възможността на стоя и да ги гледам в ръцете. Вече мисля да си взимам свободен ден и да отивам на място и да гледам какво става, защото почвам вече да лудвам.

                            Коментар


                              #15
                              u_bo написа:
                              ако си го описал точно - възможно е.но ВНИМАВАЙ каква помпа ще ти СЛОЖАТ - /че понякога ги слагат без вазелин /има няколко теми в които е обяснено какво да гледаш за б.помпа
                              явно не си ме взел насериозно на бас на 5 бири, че момчетата в сервиза имат втора употреба точно къвто ти трябва ТПС - само обърни внимание, че мириса на суров бензин няма нищо общо с евнтуален проблем в ТПС-атръгнал си по пътя на няколко подобни теми.на колко км от тебе е Ямбол???на твое място ( без обида, но май не разбираш много много) си взимам колицата и заминавам приhttp://www.axm-auto.com(първо си уговори час по телефона)EDIT: а бе ти да не си в сервиза дето ремонтираха колата на Ивалена?

                              Коментар

                              Working...
                              X