Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стържене от към двигателя,Помощ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Загледай се в маслото да няма разни стъргутини.

    Коментар


      #17
      pugsy написа:
      Загледай се в маслото да няма разни стъргутини.
      Добре утре като чуя диагнозата ще кажа какво става
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #18
        Мисля че по принцип когато имаш проблеми с лагерите на коляновия вал ще намалее налягането на маслото , ако не бъркам разбирасе де.

        Коментар


          #19
          Така какво направих днес,смених маслото и филтъра,купих си ангренаж защото се оказа че това стържене е именно от него беше хлабав,да се радвам че не е прескочил Обаче тук се появи нов проблем поне за нас с баща ми и маистора (да подчертая не е истински маистор просто познат на баща ми но главно с коли се занимава)Та проблема е следния не можем да свалим ролката на коляновия вал която завърта ремака за алтернатора там и др работи... И няма как да свалим пластмасовия къпак на ангренажа.Мъчихме всякак резултата беше счупен камък на гидорето и рани по ръцете някви предловения как да го отвия ??
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #20
            nelegalniq написа:
            Мисля че по принцип когато имаш проблеми с лагерите на коляновия вал ще намалее налягането на маслото , ако не бъркам разбирасе де.
            Бъркаш разбира се :D

            Коментар


              #21
              roko_ok написа:
              nelegalniq написа:
              Мисля че по принцип когато имаш проблеми с лагерите на коляновия вал ще намалее налягането на маслото , ако не бъркам разбирасе де.
              Бъркаш разбира се :D
              а нещо за проблема нема ли да кавеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_40
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #22
                Колега за тази манипулация се сваля предната дясна гума и оттам се работи,а относно зацепването коляновия вал има белези и на блока и на ролката напасни ги един върху друг.Разпределителният има само на ролката(на главата отдолу няма),но той пък се зацепва по белезите на ремъка.Значи ремъка има два белега,единият го наслагваш върху белезите на коляновия вал а другия белег на ремъка просто върху белега на разпределителния вал.Посоката на ремъка е важна също на него е нарисувана със стрелка..Само не знам дали трябва да се сваля ролката на коляновия вал.Нали има обтяжна ролка за целта.

                Коментар


                  #23
                  Капака на ангренажа всъщност са два капака и не виждам къде там може да си срещнал проблем със свалянето. А ролката долу мисля, че беше хваната с 4 болта и там никакъв проблем няма със свалянето.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #24
                    за мен не е ангренаж по скоро лагери някъде ама така не мога да определя ,като отвориш капака на ангренажа ще ти стане ясно че не е от там

                    Коментар


                      #25
                      нали знаете, че гайката на кол вал е с обратна резба?
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        lubomm написа:
                        за мен не е ангренаж по скоро лагери някъде ама така не мога да определя ,като отвориш капака на ангренажа ще ти стане ясно че не е от там
                        Аз капака на ангренажа го отворих на полвина и като видях ми стана много ясно иначе се отнасяше за ролката която съм отбелязал с червено на снимката,обаче при мен има само 1 болт,централен
                        Прикачени файлове
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар


                          #27
                          Това не е ролка а зъбното колело на коляновия вал я ме намери по скаипа колега
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #28
                            Оказах се прав всичко е било от ангренажа,сменихме го оправихме капаците и заспа,за момента всичко е ОК, да се надявам за по дълго да задържи
                            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                            .

                            Коментар

                            Working...
                            X