Загледай се в маслото да няма разни стъргутини.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стържене от към двигателя,Помощ...
Collapse
X
-
Така какво направих днес,смених маслото и филтъра,купих си ангренаж защото се оказа че това стържене е именно от него беше хлабав,да се радвам че не е прескочил Обаче тук се появи нов проблем поне за нас с баща ми и маистора (да подчертая не е истински маистор просто познат на баща ми но главно с коли се занимава)Та проблема е следния не можем да свалим ролката на коляновия вал която завърта ремака за алтернатора там и др работи... И няма как да свалим пластмасовия къпак на ангренажа.Мъчихме всякак резултата беше счупен камък на гидорето и рани по ръцете някви предловения как да го отвия ??Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
roko_ok написа:nelegalniq написа:Мисля че по принцип когато имаш проблеми с лагерите на коляновия вал ще намалее налягането на маслото , ако не бъркам разбирасе де.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Колега за тази манипулация се сваля предната дясна гума и оттам се работи,а относно зацепването коляновия вал има белези и на блока и на ролката напасни ги един върху друг.Разпределителният има само на ролката(на главата отдолу няма),но той пък се зацепва по белезите на ремъка.Значи ремъка има два белега,единият го наслагваш върху белезите на коляновия вал а другия белег на ремъка просто върху белега на разпределителния вал.Посоката на ремъка е важна също на него е нарисувана със стрелка..Само не знам дали трябва да се сваля ролката на коляновия вал.Нали има обтяжна ролка за целта.
Коментар
-
lubomm написа:за мен не е ангренаж по скоро лагери някъде ама така не мога да определя ,като отвориш капака на ангренажа ще ти стане ясно че не е от тамКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар