здр .мотора е 1.6 103 коня ударила клапаните и маитора ги подменя от там запо4ват мъките на 2 и 3 цилиндар компресията 4 бара а на 1 и 4 по 10бара има ли разлика в газоразпределителните валове. Да не ги е сменил по грешка в смисал местата на им[/img]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
как да зацепя 16винтила без специялен инструмент
Collapse
X
-
Re: как да зацепя 16винтила без специялен инструмент
trika написа:здр .мотора е 1.6 103 коня ударила клапаните и маитора ги подменя от там запо4ват мъките на 2 и 3 цилиндар компресията 4 бара а на 1 и 4 по 10бара има ли разлика в газоразпределителните валове. Да не ги е сменил по грешка в смисал местата на им[/img]Power Under Pressure
-
двата вала са еднакви.без пети немажеш дае зацепиш както трябва поникакъв начин.това че 2 и 3 имат по 4 атм. не е от зацепването.когато са пасвали клапаните има пропаднали.предполагам си източил повдигачите.свали главата завии ракавите с валовете и виж дали затварят добре.имал съм няколко такива случаи.ако неси ме разбрал нещо звъни.0888431004тел.0897943620
Коментар
-
Re: как да зацепя 16винтила без специялен инструмент
WhitePower написа:trika написа:здр .мотора е 1.6 103 коня ударила клапаните и маитора ги подменя от там запо4ват мъките на 2 и 3 цилиндар компресията 4 бара а на 1 и 4 по 10бара има ли разлика в газоразпределителните валове. Да не ги е сменил по грешка в смисал местата на им[/img]
Коментар
-
Rokambol написа:Валовете са различни, вариатор няма, белези също, за зацепване без пети е достатъчно да познаваш основите на 16-клапановия ДВГ. Най-добре, разбира се е да си набавиш съответния спец. инструмент. Намират се под наем за около 40лв на ден.
Коментар
-
Rokambol написа:Валовете са различни, вариатор няма, белези също, за зацепване без пети е достатъчно да познаваш основите на 16-клапановия ДВГ. Най-добре, разбира се е да си набавиш съответния спец. инструмент. Намират се под наем за около 40лв на ден.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар