Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

как да зацепя 16винтила без специялен инструмент

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    как да зацепя 16винтила без специялен инструмент

    здр .мотора е 1.6 103 коня ударила клапаните и маитора ги подменя от там запо4ват мъките на 2 и 3 цилиндар компресията 4 бара а на 1 и 4 по 10бара има ли разлика в газоразпределителните валове. Да не ги е сменил по грешка в смисал местата на им[/img]

    #2
    Re: как да зацепя 16винтила без специялен инструмент

    trika написа:
    здр .мотора е 1.6 103 коня ударила клапаните и маитора ги подменя от там запо4ват мъките на 2 и 3 цилиндар компресията 4 бара а на 1 и 4 по 10бара има ли разлика в газоразпределителните валове. Да не ги е сменил по грешка в смисал местата на им[/img]
    имаш ли белези , ако не лошо предполагам вариатор нямаш така че карай по белези ако освен това майстора не е объркал нещо по главата
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      двата вала са еднакви.без пети немажеш дае зацепиш както трябва поникакъв начин.това че 2 и 3 имат по 4 атм. не е от зацепването.когато са пасвали клапаните има пропаднали.предполагам си източил повдигачите.свали главата завии ракавите с валовете и виж дали затварят добре.имал съм няколко такива случаи.ако неси ме разбрал нещо звъни.0888431004
      тел.0897943620

      Коментар


        #4
        Re: как да зацепя 16винтила без специялен инструмент

        WhitePower написа:
        trika написа:
        здр .мотора е 1.6 103 коня ударила клапаните и маитора ги подменя от там запо4ват мъките на 2 и 3 цилиндар компресията 4 бара а на 1 и 4 по 10бара има ли разлика в газоразпределителните валове. Да не ги е сменил по грешка в смисал местата на им[/img]
        имаш ли белези , ако не лошо предполагам вариатор нямаш така че карай по белези ако освен това майстора не е объркал нещо по главата
        нямам белези нито фиксатори ама като гледам маи двата жала са различни

        Коментар


          #5
          Валовете са различни, вариатор няма, белези също, за зацепване без пети е достатъчно да познаваш основите на 16-клапановия ДВГ. Най-добре, разбира се е да си набавиш съответния спец. инструмент. Намират се под наем за около 40лв на ден.
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            Rokambol написа:
            Валовете са различни, вариатор няма, белези също, за зацепване без пети е достатъчно да познаваш основите на 16-клапановия ДВГ. Най-добре, разбира се е да си набавиш съответния спец. инструмент. Намират се под наем за около 40лв на ден.
            и аз мисля че са различни ама не сам свалил капаците

            Коментар


              #7
              И докато се разправяш с наемане на фиксатори,дръпни колата до някой сервиз,където имат фиксатори и си плати за да ти презацепят ремъка
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #8
                Rokambol написа:
                Валовете са различни, вариатор няма, белези също, за зацепване без пети е достатъчно да познаваш основите на 16-клапановия ДВГ. Най-добре, разбира се е да си набавиш съответния спец. инструмент. Намират се под наем за около 40лв на ден.
                в тек док дажат 2 различни вала и по белезите които гледам от ван са различни

                Коментар


                  #9
                  dudulia написа:
                  И докато се разправяш с наемане на фиксатори,дръпни колата до някой сервиз,където имат фиксатори и си плати за да ти презацепят ремъка
                  ама в нашия град са малко сервизите

                  Коментар

                  Working...
                  X