Здравейте колеги. Имам много странен проблем. На ниските обороти фиатката работи перфектноподам ли резко газ се чува гърмене в колекторните тръби. Няма мощност, и харчи за страх.какво правих: диагностика-никакви грешки, но по препоръка на майсторите да сменя свещи и кабели, а и да махна катализатора. Направих всичко-без промяна. Отново на диагностика, 4 часа колата работи намясто, ланди-манди, датчици-ок,гледане в тестера, форсажи и .... нищо, прекъсваха кабелите за инжекторите един по един и май проблема идва от 4 цилиндър, при форсаж и изключване на двигателя се опушва свеща на 4-ти - богата горивна смеспрепоръчаха ми да подменя бобината, намерих от колега смених я - същата работа.сега майсторите ще свалят дюзите. Кажете ми къде в София почистват качествено дюзи, и къде са стабилни диагностици?Да не се окаже някоя дреболиа, а аз съм вече с отворен двигател
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат мареа 1,6 16 на високи обороти пукане в смук. тръби
Collapse
X
-
Днес проверих дюзите-нямаше нужда от почистване, работят перфектно.При поставянето разменихме тази на 4 цил. с 2цил. Положението е същото. Гърмежа си го има. При вадене на лулите една по една, на 4цил. има най-малка разликаМАП сензор-откъде да го взема само за проба? Аз да пробвам една бобина в търсене на някой да се съгласи да ми я даде или дойде при майстора загубих един ден.Майстора предлага отваряне на мотора, проверка на клапаните, валовете и всичко по главата.Ще загубя време, пари за гарнитури и работата, но пък ще знам че не е механичен проблем.До този момент само вътрешно-каквото да сменя няма промяна. Аз ако продължа да си подменямелектрониката едно по едно ще ми излезе още една кола! УЖАС
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар