и четирите свещи имат масло по резбата, но електродите са чисти; каква може да е причината - гумички на клапаните?иначе грам масло не харчи - сипвам 10W40, вчера го смених, за 7000 км нивото не беше мръднало
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло по резбата на свещите
Collapse
X
-
MadHead написа:Най-вероятно от уплатненията на капака на клапаните. По-точно о-пръстените на отоворите на свещите. тя гарнитурата е цяла. Вземаш ... сменяш и нямаш грижи"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
MadHead написа:Най-вероятно от уплатненията на капака на клапаните. По-точно о-пръстените на отоворите на свещите. тя гарнитурата е цяла. Вземаш ... сменяш и нямаш грижиFiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Колегата tedynaidenov е прав, при мен проблема беше същия. Пак зацапани свещи ни от горната страна. Проблема беше в гарнитурата която се продава с пръстените за свещите, копуваш нова хубава, да не е от 10лв щото ще сменяш пак, слагаш и няма проблеми, но се вижда че при теб проблема е от долната страна на свеща. така че не би трябвало проблема да е от гарнитурата...
Коментар
-
Според мен ако цапа така свещите няма начин да не гори масло. А сигурно ли е че нагара е от масло? Ако има проблем в горивната система пак може да има черно по свещта. Но пък електрода е чист...Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Аз си мисля, че това не е масло, а нормален нагар виж как стига само до част от масата, върха където е по-висока температурата и където се хвърлят искрите е чист, мда , а в крайна сметка щом не гори масло то не може да падне от тавана... Какво беше онова - ако не е счупено не го поправяй.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар