Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешно мнение за имобилайзер(може би) на Bravo 2.0HGT '95

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спешно мнение за имобилайзер(може би) на Bravo 2.0HGT '95

    Преди месец Браво-то ми се разтропа.Закарахме го на един познат майстор за ремонт на двг,всичко мина точно до момента,в който трябваше да го запали.Със закачването на акумулатора светна лампичката code и ключето.Когато вкарам ключа(пробвахме и с MASTER-а) и дам контакт,мигновено изгасва,а когато се опитам да запаля стартерът върти,но няма искра на свещите и към дюзите не ходи ток,при подаването на контакт се чува бенз.помпа както обикновено. Та,въпросите ми са следните: 1.Заминал ли ми е комп-а,както казва майсторът или е нещо по кода на ключовете?Може ли той да е объркал нещо при връзването на буксите? 2.Взаимозаменяеми ли са ECU-тата на този двигател,дори и при разлика в номерата им? 3.Може ли ECU-то да е сдало багажа заради едномесечния му престой без захранване? Въобще,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем,моля да сподели,защото един месец чаках да си я взема и след толкова ходене по мъките изникна това
    Rules are made to be broken!

    #2
    Re: Спешно мнение за имобилайзер(може би) на Bravo 2.0HGT ’9

    Viksun написа:
    Преди месец Браво-то ми се разтропа.Закарахме го на един познат майстор за ремонт на двг,всичко мина точно до момента,в който трябваше да го запали.Със закачването на акумулатора светна лампичката code и ключето.Когато вкарам ключа(пробвахме и с MASTER-а) и дам контакт,мигновено изгасва,а когато се опитам да запаля стартерът върти,но няма искра на свещите и към дюзите не ходи ток,при подаването на контакт се чува бенз.помпа както обикновено. Та,въпросите ми са следните: 1.Заминал ли ми е комп-а,както казва майсторът или е нещо по кода на ключовете?Може ли той да е объркал нещо при връзването на буксите? 2.Взаимозаменяеми ли са ECU-тата на този двигател,дори и при разлика в номерата им? 3.Може ли ECU-то да е сдало багажа заради едномесечния му престой без захранване? Въобще,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем,моля да сподели,защото един месец чаках да си я взема и след толкова ходене по мъките изникна това
    Елиминирай code-един кабел е който влиза в ecu-то.Отиди при чвек който разбира от електриката на фиат.След това неби трябвало да има проблеми с имобилайзера-ако причината е в него.

    Коментар


      #3
      Щом ти гасне лампата CODE след контакт, не търсете на първо време там проблема. По-скоро огледайте кабелите, бушони, релета.Иначе ECU-то върви комплект с имобилайзера и ключовете.
      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

      Коментар


        #4
        Бутона под седалката на шофьора?
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          кола

          това с смяна на ECU ми се вижда само даване на пари то се отремонтирва в повечето случай а и трябва да го купиш -намериш с иммото и ключове комплект иначе не вършши работа а и едвали да е то или кода както казва колегата горе друга е повредата нещо нее направено както трябва а най вече смени майстора или търси някой да разбира от Електроника ама по коли и то от ФИАТ
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            ммм що си мисля че е от датчика на кояновия вал и аз бях така , нема ток на свещите нема и бензин ( и помпата не ми пускаше дори ) става дума за пунто но пак е аналогично щото моята помпа при контакт не работи и смених датчика и колата светна , а не искаше да запали преглдай този датчик
            Power Under Pressure

            Коментар

            Working...
            X