Преди месец Браво-то ми се разтропа.Закарахме го на един познат майстор за ремонт на двг,всичко мина точно до момента,в който трябваше да го запали.Със закачването на акумулатора светна лампичката code и ключето.Когато вкарам ключа(пробвахме и с MASTER-а) и дам контакт,мигновено изгасва,а когато се опитам да запаля стартерът върти,но няма искра на свещите и към дюзите не ходи ток,при подаването на контакт се чува бенз.помпа както обикновено. Та,въпросите ми са следните: 1.Заминал ли ми е комп-а,както казва майсторът или е нещо по кода на ключовете?Може ли той да е объркал нещо при връзването на буксите? 2.Взаимозаменяеми ли са ECU-тата на този двигател,дори и при разлика в номерата им? 3.Може ли ECU-то да е сдало багажа заради едномесечния му престой без захранване? Въобще,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем,моля да сподели,защото един месец чаках да си я взема и след толкова ходене по мъките изникна това
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешно мнение за имобилайзер(може би) на Bravo 2.0HGT '95
Collapse
X
-
Re: Спешно мнение за имобилайзер(може би) на Bravo 2.0HGT ’9
Viksun написа:Преди месец Браво-то ми се разтропа.Закарахме го на един познат майстор за ремонт на двг,всичко мина точно до момента,в който трябваше да го запали.Със закачването на акумулатора светна лампичката code и ключето.Когато вкарам ключа(пробвахме и с MASTER-а) и дам контакт,мигновено изгасва,а когато се опитам да запаля стартерът върти,но няма искра на свещите и към дюзите не ходи ток,при подаването на контакт се чува бенз.помпа както обикновено. Та,въпросите ми са следните: 1.Заминал ли ми е комп-а,както казва майсторът или е нещо по кода на ключовете?Може ли той да е объркал нещо при връзването на буксите? 2.Взаимозаменяеми ли са ECU-тата на този двигател,дори и при разлика в номерата им? 3.Може ли ECU-то да е сдало багажа заради едномесечния му престой без захранване? Въобще,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем,моля да сподели,защото един месец чаках да си я взема и след толкова ходене по мъките изникна това
-
кола
това с смяна на ECU ми се вижда само даване на пари то се отремонтирва в повечето случай а и трябва да го купиш -намериш с иммото и ключове комплект иначе не вършши работа а и едвали да е то или кода както казва колегата горе друга е повредата нещо нее направено както трябва а най вече смени майстора или търси някой да разбира от Електроника ама по коли и то от ФИАТ
Коментар
-
ммм що си мисля че е от датчика на кояновия вал и аз бях така , нема ток на свещите нема и бензин ( и помпата не ми пускаше дори ) става дума за пунто но пак е аналогично щото моята помпа при контакт не работи и смених датчика и колата светна , а не искаше да запали преглдай този датчикPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар