Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    браво не пали

    здравеите мога ли да питам ток да те отрепе бензин дате одави а не пали белезите са на място компресия има а не пали мотора 1.6 пална ингекция

    #2
    А колата случаино марка и модел няма ли си ??? И имаш ли газова.Кога е спряла да пали,някъква случка която да е довела до това ??
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #3
      cs_aleksandar написа:
      А колата случаино марка и модел няма ли си ??? И имаш ли газова.Кога е спряла да пали,някъква случка която да е довела до това ??

      Коментар


        #4
        trika написа:
        cs_aleksandar написа:
        А колата случаино марка и модел няма ли си ??? И имаш ли газова.Кога е спряла да пали,някъква случка която да е довела до това ??
        има браво е фиата нито не обе4еино само свети лампата на акумолатора и да сам махнал контакта

        Коментар


          #5
          trika написа:
          cs_aleksandar написа:
          А колата случаино марка и модел няма ли си ??? И имаш ли газова.Кога е спряла да пали,някъква случка която да е довела до това ??
          газова няма модела е 1.6 103 коня

          Коментар


            #6
            cs_aleksandar написа:
            А колата случаино марка и модел няма ли си ??? И имаш ли газова.Кога е спряла да пали,някъква случка която да е довела до това ??
            каде се загуби колега помагаи моляте нов сам в този форум

            Коментар


              #7
              Пробваи да махнеш акумолатора за 1 час,компютъра може да е натрупал грешки,обаче и за мен остава неясно защо свети лампата и без контакт.Иначе кога спря да пали ??
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #8
                cs_aleksandar написа:
                Пробваи да махнеш акумолатора за 1 час,компютъра може да е натрупал грешки,обаче и за мен остава неясно защо свети лампата и без контакт.Иначе кога спря да пали ??
                ще провам утре ама ми се струва 4е няма да стане така

                Коментар


                  #9
                  cs_aleksandar написа:
                  Пробваи да махнеш акумолатора за 1 час,компютъра може да е натрупал грешки,обаче и за мен остава неясно защо свети лампата и без контакт.Иначе кога спря да пали ??
                  нямам с какво да я провам кабела за диагностика какъв е нямам си на идея

                  Коментар


                    #10
                    trika написа:
                    cs_aleksandar написа:
                    Пробваи да махнеш акумолатора за 1 час,компютъра може да е натрупал грешки,обаче и за мен остава неясно защо свети лампата и без контакт.Иначе кога спря да пали ??
                    нямам с какво да я провам кабела за диагностика какъв е нямам си на идея
                    Никакъв кабел за диагностика не ти трябва.Като махнеш акомулатора по този начин си рестартираш компа на колата и ако е натрупало грешки ще ги изчисти.И аз не разбирам мн мн но се опитвам да помогна с квото мога
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #11
                      виж кабелите към динамото -да няма окъсен някой или в контактния ключ

                      Коментар


                        #12
                        Re: браво не пали

                        trika написа:
                        здравеите мога ли да питам ток да те отрепе бензин дате одави а не пали белезите са на място компресия има а не пали мотора 1.6 пална ингекция
                        и аз съм долу-горе в същото положение;за последен път я карах в неделя; направи ми впечатление, че запали малко по-трудно, примерно с един оборот по-късно, ни иначе нищо необичайно по работата на двигателя;в понеделник (тогава беше минус 14) тръгвам да паля - притюфка няколко пъти и изгасна; при следващите няколко опита въобще не поиска да запали; викам си "от студа е, нещо замръзнало, конденз в резервоара или нещо друго"днес обаче температурите са положителни и пак не иска да пали;проверени са следните неща:- лампата на имобилайзера светва за кратко и после изгасва, какти си му е редалампата на инжекциона също светва и после изгасва, т.е. не са регистрирани грешки от датчици- бензиновата помпа тръгва за около 2-3 секунди, при подаване на контакт- свещите не съм ги вадил, щото нямам ключ, но извадих единия кабел и пробвах с една стара свещ - има искра, макар че не е синя и ми изглежда слаба- инерционния прекъсвач е ОКвъзможно ли е да е бобина и то така изведнъж да откаже - единия ден всичко е на шест, а на другия - няма паленедатчика на голяновия вал, до колкото съм чувал почва да прави проблеми първо при палене на топъл двигател, така че го изключвам като опцияEDIT: преди малко я взех от сервиза; в момента пали както преди - от половин оборот; за съжаление от сервиза не можаха да ми кажат каква е била причината да не пали - били изтрили три грешки, грешка на бензиновата помпа, грешка на акумулатора??? и още някаква грешка, ама понеже този, който бил правил диагнозтиката го няма, не се знае каква е била третата ... общо взето звучи абсурдно с изтриването на три записани грешки да се реши какъвти и да било проблем;най-вероятно ми се струва да е имало конденз в резервоара (беше пълен на 1/2), водата да е замръзнала и леда да е запушил бензинопровода; кой знае?
                        2.4 JTD

                        Коментар


                          #13
                          pepstiv написа:
                          виж кабелите към динамото -да няма окъсен някой или в контактния ключ
                          контактния ключ ! 90% съм сигурен ,че е от там . На приятел правеше така,купи пакета от моргата , пренаредиха му патрона и работата се оправи
                          Fiat Bravo 1.6 16v ex

                          Коментар


                            #14
                            Re: браво не пали

                            Ernom написа:
                            trika написа:
                            здравеите мога ли да питам ток да те отрепе бензин дате одави а не пали белезите са на място компресия има а не пали мотора 1.6 пална ингекция
                            и аз съм долу-горе в същото положение;за последен път я карах в неделя; направи ми впечатление, че запали малко по-трудно, примерно с един оборот по-късно, ни иначе нищо необичайно по работата на двигателя;в понеделник (тогава беше минус 14) тръгвам да паля - притюфка няколко пъти и изгасна; при следващите няколко опита въобще не поиска да запали; викам си "от студа е, нещо замръзнало, конденз в резервоара или нещо друго"днес обаче температурите са положителни и пак не иска да пали;проверени са следните неща:- лампата на имобилайзера светва за кратко и после изгасва, какти си му е редалампата на инжекциона също светва и после изгасва, т.е. не са регистрирани грешки от датчици- бензиновата помпа тръгва за около 2-3 секунди, при подаване на контакт- свещите не съм ги вадил, щото нямам ключ, но извадих единия кабел и пробвах с една стара свещ - има искра, макар че не е синя и ми изглежда слаба- инерционния прекъсвач е ОКвъзможно ли е да е бобина и то така изведнъж да откаже - единия ден всичко е на шест, а на другия - няма паленедатчика на голяновия вал, до колкото съм чувал почва да прави проблеми първо при палене на топъл двигател, така че го изключвам като опцияEDIT: преди малко я взех от сервиза; в момента пали както преди - от половин оборот; за съжаление от сервиза не можаха да ми кажат каква е била причината да не пали - били изтрили три грешки, грешка на бензиновата помпа, грешка на акумулатора??? и още някаква грешка, ама понеже този, който бил правил диагнозтиката го няма, не се знае каква е била третата ... общо взето звучи абсурдно с изтриването на три записани грешки да се реши какъвти и да било проблем;най-вероятно ми се струва да е имало конденз в резервоара (беше пълен на 1/2), водата да е замръзнала и леда да е запушил бензинопровода; кой знае?
                            здр. сащата работа е маи ама о6те не сам я запалиил

                            Коментар


                              #15
                              датчик на коляновия вал
                              Powered by Emzo

                              Коментар

                              Working...
                              X