Здр.колеги пунтио не запали сутринта.Ето какво стана въртя всичко си свети като индикаци помпати си качи бензин въртя никои.Таблото премигва никав звук от двигателя.Ток има 12. и кусур волта.В петак вечерта е оставена на паркинга и си палеше никакви проблеми .От какво може да е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ .Не пали Пунто 2000 год.
Collapse
X
-
Случва се, но на бензина е доста по-рядко...доста зависи и от акумулатора де... тази сутрин моето пунто на -12 ееедвам запали на 2рото въртене и с подаване на малко газ... Това, което забелязах обаче, ще използвам темата да го задам като въпрос. На първото въртене(около 10сек) не запали но към края, когато вече пусках ключа се рестартира часовника..някой да има идея от какво може да е...също така в този момент таблото получи някакъв импулс стрелките на бензиномера и на температурата на водата "подскочиха"..нещо, което не съм виждал досега. След това на 2рото въртене си запали...това което повече ме притеснява е защо се рестартира часовника...
Коментар
-
Колега, забелязваш ли разлика в разхода на бензин след тоя "бъг" така да го наречем...защото на мен ми се стори, че разхода скочи с 1-2литра от нищото...не от студа а просто безпричинно...може и да се лъжа разбира се. Днес мисля да сваля акумулатора да се ресетне компютъра, че може и да е натрупало някоя друга грешка...сподели как седи въпроса при теб, колега. Гледам, че си с абсолютно същото Пунто, така че ще можем да обменяме опит.
Коментар
-
Подобен проблем имах и аз пунто 1,1 96г. Вечерта го загасих работещо нормално, а на сутринта не поиска да запали. Съмнявах се, че в бензина има вода,защото все пак е студено. Разколачих го от горивната помпа до компа. Помпата помпеше, регулатора на налягане работеше, дюзата беше ок. Нямах ток на свещите. Бобините уж бяха наред. Не беше имобилайзера. Оказа се датчика за запалването на коляновия вал. 5 часа чудене и два часа човъркане.Щом е човешка направия, значи има направия
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар