Колеги имам следното питане... Преди 700км (2 седмици) смених маслото на фиата браво 1.4 12клапана 80к.с. - смених също така и прословутите 8 гумички на маслената системата защото се наслушах на страшни работи и истории като ми направиха и промивка на двигателя заедно с това. Вал не съм сменял защото е добре. Имах късмет, че разбрах навреме какво се случва - колата започна да трака и на 5-тата минута след това я вкарах в сервиза. Маслото сега е 10в40 Селениа Голд. Колата до сега я карах с 15в40 около 20 000км . Проблемът е, че за тези 700км маслото намаля от 2/3 на щеката до минимума... До сега тази кола не е горяла маслото (старото 15в40). Направи ми впечатление, че от маркуча на картерните газове - този, който излиза от капака на клапаните от него протича масло... Някакви предложения? Сегменти? Автомобилът върви добре и не пуши сини газове.Благодаря за компетентните ви отговори.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Намалява ми маслото бързо 10в40
Collapse
X
-
Забравих да добавя , че наскоро са ми сменяни гумичките на клапаните - нови са има няма също 700-800км. Колата като цяло претърпя сериозен ремонт заради прескачане на ангренажен ремък - сменени 9 клапана и 6 кобилици . Мазалото стана заради лоша ролка на пистовия ремък , пластмасовата част, който превъртя спямо горната черупка на лагера му и се измести в посока на капака на ангренажа - след това го чупи и боклуците от пластамсата влизат под ангренажа. Та има ли идеи за маслото ми - защо намалява така бързо?
-
Колега да не ти тече някаде няма каде да ходи освен да го гори и да тече може и да го изхвърли на мен ми е изхвърляло през щеката примерно.... Огледай сутрин преди да запалиш дали има масло под колата и след като запалиш съще щеката я провери сутрин преди палене...АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
На типото ми беше така.Аз направих следното.Тъй като пръстена на щеката за маслото е от плстмаса и със времето както и от постоянното нагряване и охлаждане той си губи формата и не оплътнява така както трябва,респективно маслото започва да се плацика и гледа да излезе (ако е по-рядко или вече за смяна още повече) . Аз си реших проблема с тефлонов изолирбанд (т).С две три овивания около щеката и пробване .Трябва да влиза с леко напрежение и да не се вади леко .От тогва до сега (3 години) нямам притеснение . Дано съм бил полезен и успехFiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
Fiat Marea 1.6 16v 99
Коментар
-
Re: Намалява ми маслото бързо 10в40
sas_b написа:Колеги имам следното питане... Преди 700км (2 седмици) смених маслото на фиата браво 1.4 12клапана 80к.с. - смених също така и прословутите 8 гумички на маслената системата защото се наслушах на страшни работи и истории като ми направиха и промивка на двигателя заедно с това. Вал не съм сменял защото е добре. Имах късмет, че разбрах навреме какво се случва - колата започна да трака и на 5-тата минута след това я вкарах в сервиза. Маслото сега е 10в40 Селениа Голд. Колата до сега я карах с 15в40 около 20 000км . Проблемът е, че за тези 700км маслото намаля от 2/3 на щеката до минимума... До сега тази кола не е горяла маслото (старото 15в40). Направи ми впечатление, че от маркуча на картерните газове - този, който излиза от капака на клапаните от него протича масло... Някакви предложения? Сегменти? Автомобилът върви добре и не пуши сини газове.Благодаря за компетентните ви отговори.Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Щом има масло там, най-вероятно е за сегменти.Има голяма вероятност да е излязла някоя гумичка. Напоследък това е много често срещано явление.Но пък гумичките нямат отношение към сегментите....А ако този маркуч го извадиш, маслото просто ще си изтича навън, а няма да се реши проблема с маслотоHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Колега, вероятно при сериозния ремонт преди 700км не са направили нещо както трябва. Преди седмица имаше друг колега с подобен случай. Загубата на масло (ако не е причинена от външни течове) се дължи на : сегменти, гумички на клапаните, водачи на клапаните. При удар на клапан с бутало е разумно да се смени и водача на клапана. Ако искаш да оправиш колата по-добре смени майстора.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Re: Намалява ми маслото бързо 10в40
sas_b написа:Колеги имам следното питане... Преди 700км (2 седмици) смених маслото на фиата браво 1.4 12клапана 80к.с. - смених също така и прословутите 8 гумички на маслената системата защото се наслушах на страшни работи и истории като ми направиха и промивка на двигателя заедно с това. Вал не съм сменял защото е добре. Имах късмет, че разбрах навреме какво се случва - колата започна да трака и на 5-тата минута след това я вкарах в сервиза. Маслото сега е 10в40 Селениа Голд. Колата до сега я карах с 15в40 около 20 000км . Проблемът е, че за тези 700км маслото намаля от 2/3 на щеката до минимума... До сега тази кола не е горяла маслото (старото 15в40). Направи ми впечатление, че от маркуча на картерните газове - този, който излиза от капака на клапаните от него протича масло... Някакви предложения? Сегменти? Автомобилът върви добре и не пуши сини газове.Благодаря за компетентните ви отговори.Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)
Коментар
-
Преди няколко дни и аз смених маслото Selenia Gold 10w40 и след смяната станаха 2 неща които ги нямаше със старото(незнам какво е било) 1во почна да гори от маслото и 2ро маи ми се омеша с водата .Възможно ли е маслото да е прекалено редко ???Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
да смесва с вода означава едно, сдухна гарнитура на главатаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар