Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекъсване на ТИПО 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прекъсване на ТИПО 1.6

    Здравейте,от скоро съм във форума и не знам дали е правилното място на темата. Проблемът се състои в това, че по време на движение колата "прекъсва". Не е постоянно прекъсването, но от време на време. Също така се появява и при скорост от над 100 и малко километра. Като отпусна педала на газта или намаля под 100 и спира. Смених свещи, кабели, бензинов, въздушен филтър, но резултат нямаше. Ако някой може да помогне с информация, ще бъда много благодарен.

    #2
    Здравей. На мойто типо 1.6 (двувалката) имах същия проблем и го оправих като смених маркуча на картерната вентиалция и моторчето за празния ход на инжекцията успех
    Fiat Punto 1.4 gt turbo
    Ford Fiesta 1.3 new port

    Коментар


      #3
      Ай се кажи каква точно е колата - карбуратор или моноинжекция. На бензин ли я караш или на газ и на кое гориво прави проблеми. Или и на двете. От това което си написал, ако се случва при движение на бензин, ми идва на ум проблем с бензиновата помпа. Ама така само гадаем.
      Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
      Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

      Коментар


        #4
        Re: Прекъсване на ТИПО 1.6

        gogo_gesh написа:
        Здравейте,от скоро съм във форума и не знам дали е правилното място на темата. Проблемът се състои в това, че по време на движение колата "прекъсва". Не е постоянно прекъсването, но от време на време. Също така се появява и при скорост от над 100 и малко километра. Като отпусна педала на газта или намаля под 100 и спира. Смених свещи, кабели, бензинов, въздушен филтър, но резултат нямаше. Ако някой може да помогне с информация, ще бъда много благодарен.
        Имаш сходен проблем като моя, колата пак е Типо 1.6! Ако искаш следи и тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=51781 успоредно с твоята, може така да откриеш къде се крие проблема... :D Оставай със здраве

        Коментар


          #5
          Колата е само на бензин и става въпрос за моноинжекция, а бензиновата помпа мисля, че не е пипана от както е взета колата. LeRoKaL, нямам колебания в оборотите. Дори студена колата ги поддържа

          Коментар


            #6
            gogo_gesh написа:
            Колата е само на бензин и става въпрос за моноинжекция, а бензиновата помпа мисля, че не е пипана от както е взета колата. LeRoKaL, нямам колебания в оборотите. Дори студена колата ги поддържа
            А това твое прекъсване, не се ли състои малки колебания в оборотите ?!

            Коментар


              #7
              Ми значи, според мен е възможно все пак да е от помпата. Да речем, при ниски обороти праща достатъчно гориво, за да работи нормално. При високи обаче е възможно горивото да не достига и за това да прекъсва. Та ако не е помпата, е хубаво да се провери пътят на бензина от нея до ДВГ-то. За сплекани тръби, зацапан горивен филтър и други. Дюза да речем. Не знам дали е възможно, но може да има проблем и в потенциометърната плочка, в смисъл да не са и наред пътечките в сектора, където работи на високи обороти. Аз лично заради нея имах проблем с ниските обороти.
              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

              Коментар


                #8
                Или пък запушващ се вече катализатор...

                Коментар


                  #9
                  ///// написа:
                  Или пък запушващ се вече катализатор...
                  М да, също. Не бях се сетил. Или пък бобината. Доколкото разбирам не е пипана.
                  Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                  Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                  Коментар

                  Working...
                  X