Здравейте колеги!Моля Ви да помогнете със съвет, относно следния проблем:Колата е Fiat Uno MK1, 1.3 T.i.e; Карам си я без проблем, вечерта вкарвам в гаража - и на сутринта, просто не иска да запали Стартера върти, бензиновата помпа работи, свещите подават искра (проверено) но колата не иска да запали! Мирише на бензин, все едно е задавена. Но вече трети ден да е задавена, някак си не върви... ?!Та въпроса ми е, дайте съвет къде да търся причината, какво да проверя Нещо за мен е необяснимо - до вечерта си върви без проблем, а на сутринта просто не иска да запали зверчето ... Благодаря Ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Uno 1.3 T.i.e - изведнъж спря да пали ... ?!
Collapse
X
-
Rookie написа:Пълна инжекция е (турбо инжекцион). Има бензин, откачах маркуча да проверя да не се бъгнала помпата, но не. Остава идеята за дистрибуторната капачка, трябва да проверя. Ама вечерта работеше без проблем а сутринта въобще не иска да завърти ... Някой кабел, реле да се откачило нещо ... ?!Fiat Punto 1.4 gt turbo
Ford Fiesta 1.3 new port
Коментар
-
Update на проблема ...
малко Update на темата и съответно проблема ... Та проблема с паленето изведнъж се реши, след като сложих на колата старите и свещи, които не бях изхвърлил след смяната с нови. Искам да кажа, че новите са NJK точно за този турбо мотор по каталог и с тях са минати не повече от 2000 км. Но реших че може да са менте, знае ли човек ... Колата запали със старите свещи. Един ден просто пак отказа да пали Просто така, както първия път - вечерта си я вкарах в гаража и след два дни въобще не искаше да запали. Свалих пак свещите - почистих ги защото бяха пак опушени. Карах може би 100-тина километра за два месеца (колата не ми е основна и я карам само за кеф веднъж-дваж в месеца). Онзи ден паля колата и я изкарвам от гаража, гася я и затварям вратите на гаража; качвам се, пробвам да запаля - и "нъцки" - пак "нема никой" - стартера върти а колата не иска да запали. А точно преди 1 минута си запали без проблем Свалям пак свещите - пак зацапани и опушени, почиствам ги и колата запали, но нещо прекъсва... Моля за съвет, какво да проверя и от какво може да е този, странен за мен, проблем Значи ако прекъсне нещо по пътя разбирам - нещо от дупките и тръскането да се откачи, реле да откаже, маса да се откачи ... разбираемо е, все пак е доста стара кола ... Но мен ме озадачава това, че без да се кара, просто този проблем се появява - веднъж пали, а в следващия момент не иска ... Поздрави!XE
Коментар
-
stanleyhacker написа:Има, турбо с карбуратор е радко срещано явление...XE
Коментар
-
Rookie написа:stanleyhacker написа:Има, турбо с карбуратор е радко срещано явление...Power Under Pressure
Коментар
-
Колеги, колата пак запали без нищо да е пипано по нея, но работи неравномерно. Не знам къде е този датчик на коляновия вал, но ми направи впечатление че работата на двигателя не се променя при откачане на кабела на детонационния датчик (този който е в главата, завит малко по-нагоре между 3-та и 4-та свещ). Гледам че нещо е овиван с изолир, тоест може и да не е ОК. Аз имам резервен и днес ще се опитам да го сменя да видя какво ще стане.Колега "WhitePower" благодаря ти за желанието да ми помогнеш Не съм ти писал ЛС, защото нямам възможност всеки ден да ходя и да се занимавам с колата, а то е най-добре да се чуем и да съм при нея, за да знам какво да погледна. Само този датчик на коляновия вал не разбрах къде се намира... Или къде в Haynes пише за него ....XE
Коментар
-
Rookie написа:Колеги, колата пак запали без нищо да е пипано по нея, но работи неравномерно. Не знам къде е този датчик на коляновия вал, но ми направи впечатление че работата на двигателя не се променя при откачане на кабела на детонационния датчик (този който е в главата, завит малко по-нагоре между 3-та и 4-та свещ). Гледам че нещо е овиван с изолир, тоест може и да не е ОК. Аз имам резервен и днес ще се опитам да го сменя да видя какво ще стане.Колега "WhitePower" благодаря ти за желанието да ми помогнеш Не съм ти писал ЛС, защото нямам възможност всеки ден да ходя и да се занимавам с колата, а то е най-добре да се чуем и да съм при нея, за да знам какво да погледна. Само този датчик на коляновия вал не разбрах къде се намира... Или къде в Haynes пише за него ....Power Under Pressure
Коментар
-
Ще го разгледам. Как да го проверя? Какви стойности трябва да дава при измерване?Това с детонационния датчик не стана - въобще не можах да отвия стария. Едно дето е на супер шибано място за отвиване и друго, че е неква резба (вероятно цолова), което е между ключ `22 и `23 - единия е малък а другия голям ...PS: Този датчик да не се казва на английски "TDC sensor" Това ли трябва да бъде:XE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар