Здравеите Имате ли представа на какво може да се дължи следния проблемИмам типо 1.6 i.e и от доста време насам еи така както си го карам и оборотите падат на нула губи мошност и след това гасне или пък друг пример карам със 100 по магистралата и натискам саидинитела и изключвам от скорост за да изляза от магистралата и в съштият този момент гасне или пук на градско на ниски обороти съшто или просто докато стоя на сфетофара и работи на празен ход .Какво ли не съм пробвал нови свешти кабели за свештите разпарчосах целия карборатор и го изчистих моно инжекция е стъпковото моторче разглобих смазах работи гледам го че се мърда нагоре надолу като дам контакт което пък предполага че синият датчик за топлината е в ред мисла дали да го сменя с нов да пробам итересното е че и на гас и бензин гасне по един и съшт начин първо мислех че проблема е в газовата уредба карах повече от 2 седмици само на бензин съштата работа дали пък не губи отнякаде ток дори му вдигнах днес малко оборотите да видим как ште е а със запалването няма проблеми угасне ли по пътя веднага пали чесно ви казвам вече просто незнам какво да пробвам не ми се ште да я оставям в сервиз понеже не съм в българия и тук е адски скъпо 30 евро на час е тарифата представете си каруцата да стои неколко дена там кво става .Ако някои е имал такива ядове и е оправил нештата моля да даде савет или решение на проблема Ще съм благодарен на всички които се отзоват Поздрави АнгелинПодменено заглавиеКолега, опивай се да да поставяш описателни заглавия на темите си.Има го дори в правилата на форума.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо - нестабилни обороти
Collapse
X
-
Колега надали губи маса, това често срещан проблем при коли на газ! Само ЧЕ ти казваш че и на бензин, един съвет от мен имах подобен проблем. На колоко км ти е изпарителя че ми прилича на недобре затварящи мембраниPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Имам същия проблем с МАРЕА Уйкенд 1,6 - 105к.с. Все още нямам никакво обяснение как така оборотите ми падат и колата умира все едно не е работила.Интересното в случая е, че това се случва и на ГАЗ и на БЕНЗИН без никаква разлика в "Умирането". Просто пада оборотите и гасне... До сега съм сменил 3 бензинови помпи и съм дам над 120 лева за газ сервизи. В момента карам градско само на бензин, извънградско може и на газ... По сервиза нищо не то обясняват. Последния път питах за гаранция на поредната бензинова помпа и ми викат - "Никой не дава гаранция за бензинова помпа на двигател с газова уредба..." И те така... :PFiat Tipo 1,6i.e.
Fiat Marea Weekend 1,6 ELX 16V
Коментар
-
FOBOS написа:Имам същия проблем с МАРЕА Уйкенд 1,6 - 105к.с. Все още нямам никакво обяснение как така оборотите ми падат и колата умира все едно не е работила.Интересното в случая е, че това се случва и на ГАЗ и на БЕНЗИН без никаква разлика в "Умирането". Просто пада оборотите и гасне... До сега съм сменил 3 бензинови помпи и съм дам над 120 лева за газ сервизи. В момента карам градско само на бензин, извънградско може и на газ... По сервиза нищо не то обясняват. Последния път питах за гаранция на поредната бензинова помпа и ми викат - "Никой не дава гаранция за бензинова помпа на двигател с газова уредба..." И те така... :PPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Re: Ако се е случвало на някои от вас да ПОМАГА
разпарчосах целия карборатор и го изчистих моно инжекция е стъпковото моторче...
Коментар
-
Re: Ако се е случвало на някои от вас да ПОМАГА
Aми така разглобих го на цяло праштам ти снимки изчистих го основно планката дето подава гас кум дроселовата клапа клапата сашто абе луда работа даже колегата които подхвърли идеята за тоците може и да се окаже прав понеже го прави и на гас и на бензин понякои път не гасне а както си караш почва да придурпва а другия вариант е директно гаснене и си мисла дали не губи за момент ток към дистрибутурната капачка или пук да е в неа проблема ште зема да е смена с нова да видим един ден в един як дъж докато се прибера до нас поставих рекорд по гаснене за 25 км ми угасна 3 или 4 пъти мале полудях а и сношти по тъмно вдигнах капака и запалих да жида понеже съм сменил кабелите на свештите да вида дали искри от некаде и видох да фурля искри от токоииправителче или каквото е там закрепено е за стоиката на акумолатора и от него излиза едната лула която захранва дистрибутурната капачка така че ако е в тоците немога да си помогна сам то си требват замервателни уреди и некои които да разбира от теа нешта а иначе масата от акумолатора която е хваната за шасито е изчистих проверих и така а за изпарителя на гаста ништо не съм пипал от както сум го купил фиата има 2 год сега като се прибера за празниците ште а остава на некои газаджиа да провери целата система Мисла теа дни да провера бушоните за слаби вразки или нешто такова ако има ново ште ви даржа в течение штото маи тоя проблем не е само при менМъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Re: Ако се е случвало на някои от вас да ПОМАГА
снмка на газовата планка в карборатора изчистих е стана като новаМъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
колега пак ти казвам виж как са мембраните на изпарителя, и аз кяато тебе се мъчих сумати времеPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
bmahob написа:колега пак ти казвам виж как са мембраните на изпарителя, и аз кяато тебе се мъчих сумати времеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар