колеги, поради наложилата се смяна на разпределителен вал реших и да презацепя ремъка на ново, защото ми се струва, че не беше зацепен правилно. Обаче така и не успях да развия гайката, която държи голямата външна шайба, за да направя зацепването както е дадено в AutoData-ta.1. Може ли да се зацепи правилно без да се сваля тази шайба и как ?... ето снимка за коя гайка и шайба говоря:2. След малко умуване и въртене до ГМТ-а на първи цилиндър забелязах, че белега, който е на шайбата и нещо като белег на тялото на датчика съвпадат. Това така ли е или е просто съвпадение и не би могло да се използва за ориентир при зацепването? ... на снимката по-долу:Предварително благодаря за отделеното време!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за зацепване на рамъка на Пунто ГТ
Collapse
X
-
Най вероятно си прав за белезите които си показал ,ако не ти се рискува може да се зацепи правилно ако ползваш индикаторен часовник завит вместо свеща на първи цилиндър /той показва ГМТ/ и ползваш само белезите на разпределителния вал.Може да ползваш и белега за ГМТ на маховика ако има такъв.
Коментар
-
WhitePower написа:белега е така както е на смнимката си го показал само внимавай със паразитния вал как се зацепва че да не правим процедурата от начало~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
НАй правилната преворека е през отвора на маховника :DPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар