Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за оборотите - гасне когато си поиска

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    punto_gt_turbo написа:
    скъсан маркуч гуфрираният
    Колега може ли малко по-точно да кажеш, кой е тоя маркуч, че не разбирам....
    Хостинг сравнение

    Коментар


      #17
      Не видях някой да даде предположение за бъгваща се бензинова помпа, затова ще го направя аз Или пък някъде проблем по магистралата от резервоара към двигателя. Макар, че също бих заложил на плочката на ТПС. Ама знае ли човек, стара кола и без навременна поддръжка - готов проблем. Пък Фокус на това положение - жива мъка.
      Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
      Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

      Коментар


        #18
        що ли ми намирисва на датчик - обороти?Само като изключиш от скорост ли го прави? Случвало ли се е да ти изгасне на скорост ?
        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
        тел. 0883437022

        Коментар


          #19
          азз до вчера имах такав проблем....като я засиля и пусна на свободна и гаснеше...открих проблема в скасан гуфретен маркуч на дебитомера и турбината....поне при мен беше това проблема пунтак гт....
          Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
          Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

          Коментар


            #20
            martokus написа:
            punto_gt_turbo написа:
            скъсан маркуч гуфрираният
            Колега може ли малко по-точно да кажеш, кой е тоя маркуч, че не разбирам....
            оогледаи всички маркучи ама не само да ги гледаш на отворен капак а ги свалу и ги напани малко,направи и една профилактика на дросела на МПХ-то и тога ако не се оправи....ходи на диагнотика на ЖИВИ ДАННИ не да те закачи на компа на празен хот...а да ходите да тествате по пат какво прави колицата като гасне,но аз мисля че проблема ти не ее сериозен!Ако е помпа няма да варви колата...но за всеки случеи смени филтрите на колата Горивен и Въздушен но за да гасне взима въздух преждевременно да знайш мое мнение... успеххх
            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

            Коментар


              #21
              Здравеи колега преди време ти бех писал 4е имам абсолютно съштия проблем с типото и смених стъпковото моторче разкачих му абсолютно сички възмозни маси по двигатела и шасито и ги почистих и се оправи само ме е яд че не можах да разбера каде е била причината в по ел инсталацията или в моторчето ама караи важното е че сега върви като откачено със супер 100 от омв Успех дано намериш каде е проблема
              Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

              Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
              Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

              Коментар


                #22
                Проблема за момента няма диагностициране - аз не разбирам, а майсторите или не им се занимава или се почва с предположенията, ама никой не се навива да сменяме и правим, ама ако не е това всичко да е за негова сметка. То иначе лесно - и аз ще взема да предполагам и все някога ще уцеля. И не е да не съм им дал 2ри, че и 3ти опит. Явно такива са ни майсторите. За това нова (почти) кола и поне 5 години да си карам и свиркам. Е винаги има шанс да уцеля черната овца де, ама не като с 10+ годишна кола.
                Хостинг сравнение

                Коментар


                  #23
                  нещо елементарно е обаче не ходиш кадето требва..я отиди във Фиат сервиз там поне се предполага,че разбират.Проблема ти е единтичен както на много фиати...дай я на човек които ги разбира тея италянки!
                  Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                  Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                  Коментар


                    #24
                    Ами успех! Аз обаче наистина първо щях да проверя ТПС -а. Имах го абсолютно същия проблем. При мен бензиновата помпа се скапа отведнъж, ама аз карам повече на газ и може би затова не съм я уловил като е почнала да се скапва. Та за това споделям тези възможности. Но симптомите са точно като ТПС с изтрити пътечки там, където дроселът стои на ниски обороти. Това обяснява защо при запалване колата си пали - просто дроселът е в друго положение, сиреч на читав сектор в ТПС-а. В магазините са по около 150 лв. От някой който си продава колата и има читав чарк, може и по-евтино.Аз така си взех един за 20 лв и няма проблем. Пък и излиза доста по-евтино от нова кола, на която не се знае дали тези неща не са тръгнали за боклука. Пък и неизбежните ремъци, ролки, масла и т.н. Все пак празници идват...
                    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                    Коментар


                      #25
                      punto_gt_turbo написа:
                      нещо елементарно е обаче не ходиш кадето требва..я отиди във Фиат сервиз там поне се предполага,че разбират.Проблема ти е единтичен както на много фиати...дай я на човек които ги разбира тея италянки!
                      Да, бях във Вантотрейд и там първо ми почистиха дроселова клапа, после ме пратиха за почистване на дюзи, след което решиха да сменим и стъпковото моторче. Когато и това се оказа, че не е проблема и казах да ми върнат парите, диагностика взе да се бие в гърдите колко непогрешим бил и как той правилно е диагностицирал моторчето, ама виждаш ли, 4 дни по-късно се е счупило друго нещо, ама симптомите са абсолютно същите. Не, мерси.Някой ако мисли че тая кола му върши работа и за 50лв ще я оправи да заповяда. Продава се цялата за 1000лв макс, барабар с метанова уредба която така и не карах особено и почти само бензин е наливано.
                      Хостинг сравнение

                      Коментар


                        #26
                        брато и аз го имах този проблем , смених всички маркучи показани на снимката от SPARK заедно с термостата и оборотите се самооправика ......
                        мойта баба Яга
                        (_-_)______////_______(_х_)
                        http://vbox7.com/play:9363206a

                        Коментар


                          #27
                          Колега,ако не можеш да се справиш сам иди в сервиз,където разбират от италиански коли.Със завързани проблеми се занимава Бобо.Координатите му ги има в раздел сервизи и магазини.Ако не можеш да го намериш ми пиши на лични.
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар

                          Working...
                          X