Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за оборотите - гасне когато си поиска

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отново за оборотите - гасне когато си поиска

    Здравейте,за 2ри път ще се допитам за помощ тук за същия проблем, ама нещата не се оправят. Проблема е следният: Както колата си върви нормално, изведнъж на свободна губи оборотите и гасне. Веднага си пали пак, ама и веднага си гасне ако не подавам газ. В това състояние може да седи от 5мин до 2 дни, независимо дали през това време просто си седи или се пали и кара. Ей днес по път за работа пак изведнъж си показа магариите, стигнах в това състояние до сервиз на Бош, те погледнаха и казаха, че не им се занимава с тоя проблем. Оставих я за 5мин и пеша да проверя съседния сервиз, те викат карай я, връщам се аз да я взема, паля - тя си върви ок. От сервиза естествено ми казаха да се върна като има проблем.Колата вече 3 сервиза е посетила за този проблем, като досега е правено:* Почистване на дроселова клапа* Ултразвуково почистване на дюза* Смяна на термостат* Смяна на стъпково моторче (новото е Бош)Преди година са сменени и свещите и кабелите.Колата е Браво 1.4, кара се на бензин. Някой ако може да ме насочи към поредния сервиз или диагностик, ще съм много благодарен. Тая кола вече ми скъса нервите.
    Хостинг сравнение

    #2
    Поиграй си с ТПС-а може от него да идва проблема, както и датчика за температура на инжекциона.
    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

    Коментар


      #3
      Мерси за идеята, ама аз нищо не отбирам от мотори Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Аз за това питам, ако някой може да ме насочи към читав сервиз, като тук не включвам Вантотрейд и Бош където вече съм се пробвал.
      Хостинг сравнение

      Коментар


        #4
        Пусни си дублираща маса към компютъра, т.е. пускаш кабел от минусовата клема на акумулатора до някой от болтовете, които държат компютъра към купето. После пиши какъв е резултата.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Мерси колега, spark, до тук добре. Колата беше в скапано състояние, загасих, пуснах си дублиращата маса и като запалих беше ок. Сглупих обаче, че не го пробвах на запалена кола, че да видя дали наистина от това се повлия, защото такова държание си е типично за нея. Сега отивам да купя някъв кабел, който да вържа за постоянно и като покарам ще се разбере.
          Хостинг сравнение

          Коментар


            #6
            spark написа:
            Пусни си дублираща маса към компютъра, т.е. пускаш кабел от минусовата клема на акумулатора до някой от болтовете, които държат компютъра към купето. После пиши какъв е резултата.
            Това важи ли за алфи? Имам проблем с играещи обороти 500-900-0 и гасне като изключа от скорост?

            Коментар


              #7
              До тук с работенето. Карах около 1км и старата история започна. Появи се и нов симптом - все едно нещо се е запушило, подавам газ и нищо, оборотите са заковани и не мърдат. Отпускам, подавам пак - върви. И така след 800м пак почна да гасне.
              Хостинг сравнение

              Коментар


                #8
                martokus написа:
                До тук с работенето. Карах около 1км и старата история започна. Появи се и нов симптом - все едно нещо се е запушило, подавам газ и нищо, оборотите са заковани и не мърдат. Отпускам, подавам пак - върви. И така след 800м пак почна да гасне.
                Опитай да провериш TPS датчика с мултицет.
                Fiat Marea 1.8 16V ELX

                Коментар


                  #9
                  Писна ми да се занимавам и взех според мен правилното решение - тая кола ще се разпродава я на морга, я на части, пък аз ще сменям форума :D Новият Фокус е много примамлив....
                  Хостинг сравнение

                  Коментар


                    #10
                    А сега вземи и си провери маркучите за вакуума дали не са напукани или направо скъсани. (ползвам снимка пратена ми от колега)
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      Ок мерси, ще погледна утре по светло. Ама ако е нещо толкова видно пък са ме гледали в 3 сервиза и да не го видят... тотално ще трябва да заклеймя софийските сервизи.
                      Хостинг сравнение

                      Коментар


                        #12
                        Проверих го въпросното маркуче и не е нацепено дори...Показателно е, че писах на една автоморга, питаха ме какво му е на фиата, пратих им линк към тази тема и ми отговориха: Мерси за интереса, но тази кола не ни интересува :D
                        Хостинг сравнение

                        Коментар


                          #13
                          Друго което се сещам е да провериш синия температурен датчик на термостата. Съпротивленията му при различните температури на охл. течност ги има в АутоДата или в ръководставото. Напръскай му контактите и с контактен спрей ако имаш.
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #14
                            Re: Отново за оборотите - гасне когато си поиска

                            Колега аз го имам съштиа проблем с типото изключа от скорост и гасне или пук проста така както си карам и гасне после веднага пали не го прави често ама го прави а сичко си работи моторчето синия датчик разглобих целата система маркуча дебелиа които от въздушниа филтар отива долу кум картера и там беше некакав узас толкова загоряло масло по капа4ката и тва малкото теленото филтарче което е в отвора че станало на грес пове4ето отиде половин литар бензин да го из4иста и и дигнах малко оборотите и гледам че да чукна на дърво втори ден не гасне само от време на време придърпва да не се радвам много много ама се надявам да е ок
                            Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                            Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                            Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                            Коментар


                              #15
                              скъсан маркуч гуфрираният
                              Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                              Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                              Коментар

                              Working...
                              X