Здравейте, колеги!Незнам вече към кой да се обърна, затова реших да ползвам този форум... Разрових се из темите с надеждата да намеря някой със същия проблем, но уви... Не намерих такъв!Значи, проблемът е че всяка сутрин като седна в колата и като се опитам да я запаля се случва следното:Почва да върти около две/три секунди, след което спира и се чува един странен звук от стартера предполагам или някъде от там, наподобяващ - машина за броене на пари....(странно, знам...)От там.. Часовникът се растартира и край... Неможе да запали повече.. Карах я 2 пъти на сервиз и те какво направиха там? - Просто и заредиха акомулатора и ми казаха да парикрам колата така, че предницата да е срещу стена или в гараж, за да неможе да влиза студен въздух при двигателя и това беше.. Попитах ги аз след втория път, дали този проблем неможе да се отстрани? Те ми казаха че НЕМОЖЕ... Просто ФИАТ били направени за ИТАЛИЯ, а не за Ирландия... и че трябва да чакам зимата да отмине и тези проблем щял да си отиде с нея... Иначе колата работи идеално никакви други проблеми нямам .. само това палене сутрин ме съсипва....И така... Някой ако има или е имал подобен проблем или знае какво може да е моля за помощ.. Ако не съм ви дал достатъчно информация, питайте аз ще ви отговоря!Благодаря ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto Sporting 1.2 16V 2000 - Не пали сутрин!!?!
Collapse
X
-
кола
такива хора не трябва въобще да се наричат /майстори/ това са само да зимат пари те един фиат не могат да проверат каво му е а как ще направат кола за 30000 лв .сигурно преди за правили само Москвичи меже стартера да е проблем или някоя клеима на акумолатора или на някой датчик може алтернатора да не зарежда както трябва трябва да се погледне по обстойно или да се закажи на диагностика къде е колата
Коментар
-
Колега, аз имах подобен проблем с мойто Типо, но при мен на 2-3тото завартане ми дърпаше почти целия ток. Тогава видqх че под болта, на които е закачен кабела от акомулатора има малка букса, която се беше поизвадила. Свалих я и почистих с контактен спреи и я постиснах леко, за да е по стегната. После почистих и кабелната обувка на кабела от акомулатора до стартера. От тогава да чукна на дарво нямам никакъв проблем с паленето! Дано да съм ти полезен! Успех :D
Коментар
-
Там е проблема.. Че аз живея в Ирландия.. и точно тук където живея аз имаше един много голям сервиз на ФИАТ, но го затвориха. И за сега тези некадърници наричащи се "Майстори" са ми най - удобни... Но задължително ще се постарая да намеря по - свястен сервиз... Благодаря ви колеги за съветите... Веднага след работа днес ще прегледам нещата които предполагате, че може да са проблемни!Поздрави!Fiat Punto Sporting 1.2 16V (yellow)
Коментар
-
Ами да, колега Brevetti... Като ми заредиха акомулатора си палеше без проблем. Попитах ги аз дали не е от акомулатура и дали ще изчезне този проблем ако си купя нов, но те казаха че все тая! Нямало смисъл да купувам или правя нищо, а просто да чакам зимата да отмине... Yellow_Flash_Colorz_PDT_21Fiat Punto Sporting 1.2 16V (yellow)
Коментар
-
Да, Коледа Brevetti Абсолутно същиq проблем го имам и аз... Ако сутрин е замръзнало Bсичко или е много студено не пали, само Bърти докато не падне акомулатура! А ако се опитам да го запалq когато не е чак толкоBа студено или се е показало слънце(обикноBенно неделите, когато почиBам и стаBам по - късно) Пали тогаBа!Fiat Punto Sporting 1.2 16V (yellow)
Коментар
-
кола
ако има някой или сам па логледнеш отдолу стартера -калбелите дали са добре или и самия стартер и като не пали някой да чукне стартера по точно бендикса с нещо -чук лос и пробери олбувките на акумолатора а може да пробваш и с друг акумолатор и ако тогава е наред верно да си купиш нов като знам че там майсторите за от всякъде може верно да са некадърници или толкова да си могат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар