u_bo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Промивно масло или добавка
Collapse
X
-
chaveto написа:u_bo написа:tedynaidenov написа:chaveto написа:@V.Vencislavov не мисля, че е редно да се кара с добавка за промиване, все пак си има инструкции на опаковката.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Аз лично залагам на промивното масло на ПРИСТА. макар, че от известно време го изгубих от поглед. Някой може ли да ми каже откъде мога да си поръчам ?Та, за маслото . С маслото освен, че ще се постигне ефект на почистване, ами и измитите боклуци ще излязат напълно навън. Ако ползваме присадка , какво правим ? Измиваме двигателя (т.е. сваляме налепите от стените), източваме маслото. Но, част от него остава в двигателя, нали ? А, чрез промивното масло остава много по-малко. Първо: защото източваме по-голямата част с моторното масло. Второ: измиваме добре остатъците от старото масло. Когато остава част от старото масло, то започва да окислява новото, като по този начин му отнема от ресурса. Предполагам,, че част от хората ще кажат: "Че колко ще отнеме ?! ". Ами колкото отнеме - отнето е ! Не може да се позлва за полезни цели !А за това дали да се акра, или не - ами трябва да прочетем инструкциите за съответното масло. И тъй като се коментира основно ПРИСТА ОЙЛ - то не е за каране. Няма тази устойчивост на натоварване. А и като се има предвид колко е "тънко".... най-вероятно ще последва смяна на лагери, да не говорим и нещо повече....А за това дали има смисъл или не - нека оставим всеки сам да решава. Разбира се, че има смисъл да си измием мотора. Поне на две-три смени. Все пак не караме нови автомобили. Покрай сегментите преминават газове, които след реакция с маслото създават налепи по какво ли не ! А, бензиновите двиатели са особенно предразположени към подобни налепи по целият двигател. А, и не можем да разчитаме на това, че предишните собственици са карали с масла от нивото на CASTROL TXT, в което да има достатъчно много почистващи присадки, и достатъчно качествени !... И най-вероятно белезите по двигателя си ги има вече - просто не ги виждаме. Поне за моята кола се убедих в това , след като свалих капака на клапаните. А, аз карам само с масло CASTROL 5w40 .FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
u_bo
YAROSHKH написа:Аз лично залагам на промивното масло на ПРИСТА. макар, че от известно време го изгубих от поглед. Някой може ли да ми каже откъде мога да си поръчам ?Та, за маслото . С маслото освен, че ще се постигне ефект на почистване, ами и измитите боклуци ще излязат напълно навън. Ако ползваме присадка , какво правим ? Измиваме двигателя (т.е. сваляме налепите от стените), източваме маслото. Но, част от него остава в двигателя, нали ? А, чрез промивното масло остава много по-малко. Първо: защото източваме по-голямата част с моторното масло. Второ: измиваме добре остатъците от старото масло. Когато остава част от старото масло, то започва да окислява новото, като по този начин му отнема от ресурса. Предполагам,, че част от хората ще кажат: "Че колко ще отнеме ?! ". Ами колкото отнеме - отнето е ! Не може да се позлва за полезни цели !А за това дали да се акра, или не - ами трябва да прочетем инструкциите за съответното масло. И тъй като се коментира основно ПРИСТА ОЙЛ - то не е за каране. Няма тази устойчивост на натоварване. А и като се има предвид колко е "тънко".... най-вероятно ще последва смяна на лагери, да не говорим и нещо повече....А за това дали има смисъл или не - нека оставим всеки сам да решава. Разбира се, че има смисъл да си измием мотора. Поне на две-три смени. Все пак не караме нови автомобили. Покрай сегментите преминават газове, които след реакция с маслото създават налепи по какво ли не ! А, бензиновите двиатели са особенно предразположени към подобни налепи по целият двигател. А, и не можем да разчитаме на това, че предишните собственици са карали с масла от нивото на CASTROL TXT, в което да има достатъчно много почистващи присадки, и достатъчно качествени !... И най-вероятно белезите по двигателя си ги има вече - просто не ги виждаме. Поне за моята кола се убедих в това , след като свалих капака на клапаните. А, аз карам само с масло CASTROL 5w40 .
Коментар
-
Според мен добавките за промивка са по-удачен вариант, но все пак ти си решаваш.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Колега,ето дистрибутора за Варна,само трябва като отвориш линка с картата да избереш Варнаhttp://www.prista-oil.com/index.php?rt=2.3.3&l=bg
Коментар
-
Ми и аз се двоумях,ама в крайна сметка трябва да избера някое от двете,залагам на промивното,една добавка 200-300 мл. едва ли ще подейства като да си напълниш двигателя само с промивно.Най-малкото така да се каже се "изплаква",а иначе с добавката само омешва боклука със старото масло и после слагаш директно новото,като така едва ли ще се източат всички мизерии,дори и да са разтворени.Просто няма начин да се източи всичкият боклук отвътре.Ама като се позамисля и двете са съмнителна история в смисъл,че аз кобилиците(например)съм ги киснал с часове в кореселин и нафта и отлаганията им(направо изглеждаха като лакирани с кафяв лак,много тънък)едвам паднаха.Ама не паднаха сами,а после след кисненето падна егати търкането с парцал.Та ми е наистина много чудно как една такава смес ще свали нагари и боклуци само като обтича през детайлите в мотора.То с робско търкане и киснене в супер маслоразтворими реактиви(каквито са нафтата и кореселина) не става,та с тая течност ще стане .Пък била тя добавка или промивно масло.
Коментар
-
Ами живот и здраве ако не тази то другата седмица ще сменям маслото и съм си подготвил промиваща добавка на CICLO и ще дам преки отзиви след това.Препоръчва се да работи 3 мин. на празен ход или 5 мин. при силно замърсени двигатели и да се източи и налее новото масло, така че предполагам ще е доста силна като действие но ще видим де ,Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
roko_ok написа:Ми и аз се двоумях,ама в крайна сметка трябва да избера някое от двете,залагам на промивното,една добавка 200-300 мл. едва ли ще подейства като да си напълниш двигателя само с промивно.Най-малкото така да се каже се "изплаква",а иначе с добавката само омешва боклука със старото масло и после слагаш директно новото,като така едва ли ще се източат всички мизерии,дори и да са разтворени.Просто няма начин да се източи всичкият боклук отвътре.Ама като се позамисля и двете са съмнителна история в смисъл,че аз кобилиците(например)съм ги киснал с часове в кореселин и нафта и отлаганията им(направо изглеждаха като лакирани с кафяв лак,много тънък)едвам паднаха.Ама не паднаха сами,а после след кисненето падна егати търкането с парцал.Та ми е наистина много чудно как една такава смес ще свали нагари и боклуци само като обтича през детайлите в мотора.То с робско търкане и киснене в супер маслоразтворими реактиви(каквито са нафтата и кореселина) не става,та с тая течност ще стане .Пък била тя добавка или промивно масло.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар