Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Промивно масло или добавка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    u_bo написа:
    tedynaidenov написа:
    chaveto написа:
    @V.Vencislavov не мисля, че е редно да се кара с добавка за промиване, все пак си има инструкции на опаковката.
    Има добавки, с които се кара известно време - 30-50км. Има и такива, с които двигателя бачка 5мин на празен ход.
    така си е , на Лики Моли добавката е за каране ... май беше около 80 км.

    Коментар


      #17
      chaveto написа:
      u_bo написа:
      tedynaidenov написа:
      chaveto написа:
      @V.Vencislavov не мисля, че е редно да се кара с добавка за промиване, все пак си има инструкции на опаковката.
      Има добавки, с които се кара известно време - 30-50км. Има и такива, с които двигателя бачка 5мин на празен ход.
      така си е , на Лики Моли добавката е за каране ... май беше около 80 км.
      Така е - има си инструкция. Тази на Redex Oil Flush указва 30-50 км каране. :D
      Fiat Marea 1.8 16V ELX

      Коментар


        #18
        Аз лично залагам на промивното масло на ПРИСТА. макар, че от известно време го изгубих от поглед. Някой може ли да ми каже откъде мога да си поръчам ?Та, за маслото . С маслото освен, че ще се постигне ефект на почистване, ами и измитите боклуци ще излязат напълно навън. Ако ползваме присадка , какво правим ? Измиваме двигателя (т.е. сваляме налепите от стените), източваме маслото. Но, част от него остава в двигателя, нали ? А, чрез промивното масло остава много по-малко. Първо: защото източваме по-голямата част с моторното масло. Второ: измиваме добре остатъците от старото масло. Когато остава част от старото масло, то започва да окислява новото, като по този начин му отнема от ресурса. Предполагам,, че част от хората ще кажат: "Че колко ще отнеме ?! ". Ами колкото отнеме - отнето е ! Не може да се позлва за полезни цели !А за това дали да се акра, или не - ами трябва да прочетем инструкциите за съответното масло. И тъй като се коментира основно ПРИСТА ОЙЛ - то не е за каране. Няма тази устойчивост на натоварване. А и като се има предвид колко е "тънко".... най-вероятно ще последва смяна на лагери, да не говорим и нещо повече....А за това дали има смисъл или не - нека оставим всеки сам да решава. Разбира се, че има смисъл да си измием мотора. Поне на две-три смени. Все пак не караме нови автомобили. Покрай сегментите преминават газове, които след реакция с маслото създават налепи по какво ли не ! А, бензиновите двиатели са особенно предразположени към подобни налепи по целият двигател. А, и не можем да разчитаме на това, че предишните собственици са карали с масла от нивото на CASTROL TXT, в което да има достатъчно много почистващи присадки, и достатъчно качествени !... И най-вероятно белезите по двигателя си ги има вече - просто не ги виждаме. Поне за моята кола се убедих в това , след като свалих капака на клапаните. А, аз карам само с масло CASTROL 5w40 .
        FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

        Коментар


          #19
          Колега и аз ще заложа на Приста Ойл,мисля че го има навсякъде,поне в първият магазин в който влезнах-намирах се в Княжево и хоп,веднага открих.Затова си мисляче го има навсякъде,освен ако и на промивното вече не са плъзнали ментета

          Коментар


            #20
            YAROSHKH написа:
            Аз лично залагам на промивното масло на ПРИСТА. макар, че от известно време го изгубих от поглед. Някой може ли да ми каже откъде мога да си поръчам ?Та, за маслото . С маслото освен, че ще се постигне ефект на почистване, ами и измитите боклуци ще излязат напълно навън. Ако ползваме присадка , какво правим ? Измиваме двигателя (т.е. сваляме налепите от стените), източваме маслото. Но, част от него остава в двигателя, нали ? А, чрез промивното масло остава много по-малко. Първо: защото източваме по-голямата част с моторното масло. Второ: измиваме добре остатъците от старото масло. Когато остава част от старото масло, то започва да окислява новото, като по този начин му отнема от ресурса. Предполагам,, че част от хората ще кажат: "Че колко ще отнеме ?! ". Ами колкото отнеме - отнето е ! Не може да се позлва за полезни цели !А за това дали да се акра, или не - ами трябва да прочетем инструкциите за съответното масло. И тъй като се коментира основно ПРИСТА ОЙЛ - то не е за каране. Няма тази устойчивост на натоварване. А и като се има предвид колко е "тънко".... най-вероятно ще последва смяна на лагери, да не говорим и нещо повече....А за това дали има смисъл или не - нека оставим всеки сам да решава. Разбира се, че има смисъл да си измием мотора. Поне на две-три смени. Все пак не караме нови автомобили. Покрай сегментите преминават газове, които след реакция с маслото създават налепи по какво ли не ! А, бензиновите двиатели са особенно предразположени към подобни налепи по целият двигател. А, и не можем да разчитаме на това, че предишните собственици са карали с масла от нивото на CASTROL TXT, в което да има достатъчно много почистващи присадки, и достатъчно качествени !... И най-вероятно белезите по двигателя си ги има вече - просто не ги виждаме. Поне за моята кола се убедих в това , след като свалих капака на клапаните. А, аз карам само с масло CASTROL 5w40 .
            сайта на Приста - има дистрибутори - тем го намерих аз

            Коментар


              #21
              Според мен добавките за промивка са по-удачен вариант, но все пак ти си решаваш.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #22
                Колега,ето дистрибутора за Варна,само трябва като отвориш линка с картата да избереш Варнаhttp://www.prista-oil.com/index.php?rt=2.3.3&l=bg

                Коментар


                  #23
                  Ми и аз се двоумях,ама в крайна сметка трябва да избера някое от двете,залагам на промивното,една добавка 200-300 мл. едва ли ще подейства като да си напълниш двигателя само с промивно.Най-малкото така да се каже се "изплаква",а иначе с добавката само омешва боклука със старото масло и после слагаш директно новото,като така едва ли ще се източат всички мизерии,дори и да са разтворени.Просто няма начин да се източи всичкият боклук отвътре.Ама като се позамисля и двете са съмнителна история в смисъл,че аз кобилиците(например)съм ги киснал с часове в кореселин и нафта и отлаганията им(направо изглеждаха като лакирани с кафяв лак,много тънък)едвам паднаха.Ама не паднаха сами,а после след кисненето падна егати търкането с парцал.Та ми е наистина много чудно как една такава смес ще свали нагари и боклуци само като обтича през детайлите в мотора.То с робско търкане и киснене в супер маслоразтворими реактиви(каквито са нафтата и кореселина) не става,та с тая течност ще стане .Пък била тя добавка или промивно масло.

                  Коментар


                    #24
                    Ами живот и здраве ако не тази то другата седмица ще сменям маслото и съм си подготвил промиваща добавка на CICLO и ще дам преки отзиви след това.Препоръчва се да работи 3 мин. на празен ход или 5 мин. при силно замърсени двигатели и да се източи и налее новото масло, така че предполагам ще е доста силна като действие но ще видим де ,
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #25
                      roko_ok написа:
                      Ми и аз се двоумях,ама в крайна сметка трябва да избера някое от двете,залагам на промивното,една добавка 200-300 мл. едва ли ще подейства като да си напълниш двигателя само с промивно.Най-малкото така да се каже се "изплаква",а иначе с добавката само омешва боклука със старото масло и после слагаш директно новото,като така едва ли ще се източат всички мизерии,дори и да са разтворени.Просто няма начин да се източи всичкият боклук отвътре.Ама като се позамисля и двете са съмнителна история в смисъл,че аз кобилиците(например)съм ги киснал с часове в кореселин и нафта и отлаганията им(направо изглеждаха като лакирани с кафяв лак,много тънък)едвам паднаха.Ама не паднаха сами,а после след кисненето падна егати търкането с парцал.Та ми е наистина много чудно как една такава смес ще свали нагари и боклуци само като обтича през детайлите в мотора.То с робско търкане и киснене в супер маслоразтворими реактиви(каквито са нафтата и кореселина) не става,та с тая течност ще стане .Пък била тя добавка или промивно масло.
                      Колега, много си прав ! От веднъж нищо няма да стане. Тези масла и присадки са предвидени по-скоро за профилактика. За слаби налепи, а не наслоени с времето. За да получиш истински ефект, след маслото (т.к. то ще измие гадориите, и ще свали най-пресните отложения), сложи си квалитетно масло, най-добре е пълна синтетика. Защо пълна синтетика ли ? Ами, те затова ги правят изкуствени тези масла, защоото са достатъчно устойчиви и носят на по-агресивни присадки. Имат по-добри миещи свойства от минераните. И за една смяна на масло би трябвало маслото да измие останалото.Успех ! И да споделиш някой ден, какво се е получило ! Че, честно казано само говорим теоретично, и никой не споделя какво е направил...Аз напролет ще отварям двигателя, и ще ви кажа само с масло пълна синтетика какво се е получило..... Със снимков материал !
                      FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                      Коментар

                      Working...
                      X