Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Промивно масло или добавка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Промивно масло или добавка

    Колеги,кое е по добро да се направи на двигателя преди смяна на маслото-промивка с добавка,от тези дето седят вътре за по 5 мин и върти на празен ход или промивка с промивно масло на Приста Ойл например,него го препоръчват за целта.Ще го сменям и се чудя кой от двата варианта да използвам, за да изкарам мизерийките отвътре.

    #2
    Колега, използвай търсачката. Има доста теми по твоя върпос и доста полезни разяснения Пускам ти един линк в който има такава тема, но чрез търсачката ще намериш още. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...оздрави
    Skoda AMfabia 1.2 12v
    exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

    Коментар


      #3
      Досега съм ползвал 3 пъти промивна добавка- затуй съм за нея пред промивното масло.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Казват ,че промивните добавки са прекалено активни и действат "шоково" на двигателя.Та затова се чудя а този мотор е много капризен откъм мазането.То и промивното масло и добавките се оставят да действат около 5 мин.преди смяната на маслото.а ако главата е сваляна,разглобявана и промивана преди месец има ли смисъл да промивам целия двигател сега?Защото като сменаях главата тогава я промих,въпроса ми е надолу не знам как е двигателя.Може би няма да е излишно да се промие целия,как мислите.Само че много ме е страх да слагам каквото и да били на тоя капризен двигател и искам хубаво да премисля преди това.

        Коментар


          #5
          Използвай добавка за промиване преди смяната , защо съм го обяснил в анкетата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E1%E0%E2%EA%E0
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #6
            Ако нямаш причина, недей да си търсиш белята. Добавката е нещо до което се прибягва само ако е наложително. Просто сипи хубаво синтетично или полусинтетично масло и карай!
            Fiat Marea 1.8 16V ELX

            Коментар


              #7
              Също така си сменяй маслото навреме и той двигателя сам ще се почисти. Аз като си взема нов/втора ръка автомобил и първите 4-ри смени ги правя на 5к км за да се промие двигателя.

              Коментар


                #8
                По принцип е хубаво промивката да се извърши с масло,но ако иска някой да направи това с добавка,то това нека стане непосредствено преди смяната на маслото:......Примерно,сипваш добавката в маслото,караш около 20 км. с нея и после се сменя маслото.
                Уважавам тези,които ме уважават!
                Clube do Marea!

                Коментар


                  #9
                  @V.Vencislavov не мисля, че е редно да се кара с добавка за промиване, все пак си има инструкции на опаковката.

                  Коментар


                    #10
                    chaveto написа:
                    @V.Vencislavov не мисля, че е редно да се кара с добавка за промиване, все пак си има инструкции на опаковката.
                    Има добавки, с които се кара известно време - 30-50км. Има и такива, с които двигателя бачка 5мин на празен ход.
                    Fiat Marea 1.8 16V ELX

                    Коментар


                      #11
                      tedynaidenov написа:
                      chaveto написа:
                      @V.Vencislavov не мисля, че е редно да се кара с добавка за промиване, все пак си има инструкции на опаковката.
                      Има добавки, с които се кара известно време - 30-50км. Има и такива, с които двигателя бачка 5мин на празен ход.
                      така си е , на Лики Моли добавката е за каране ... май беше около 80 км.

                      Коментар


                        #12
                        Е да съгласен сам. Пропуснал съм да поясня за типа добавка,sorry...
                        Уважавам тези,които ме уважават!
                        Clube do Marea!

                        Коментар


                          #13
                          Мисля да заложа на промивно масло Приста Ойл-20 лв 4 литра.Работи 5 минути преди смяната на празен ход.Всеки има възгледи и решава,за едни е добре да се промива за други не е добре,но тоя налеп,който е като нагар вътре е хубаво да падне по някакъв начин,ако не изцяло,поне отчасти.А сега малко встрани от темата-за да търка вал тоя мотор според мен не са виновни тези гумички на маслената магистрала,а по скоро се запушват малките фини дупчици на магистралката отгоре(там откъдето пръска по гърбиците на вала).Значи гумичките отвеждат маслото към повдигача и нищо повече и дори там да се запуши тази гумичка налягането през горните отвори трябва да стане даже още по голямо,защото това ще остане единственият път през който може да мине маслото.А Селения Голд вече няма да си сложа дори на лагерчетата на бормашината

                          Коментар


                            #14
                            roko_ok написа:
                            Мисля да заложа на промивно масло Приста Ойл-20 лв 4 литра.Работи 5 минути преди смяната на празен ход.Всеки има възгледи и решава,за едни е добре да се промива за други не е добре,но тоя налеп,който е като нагар вътре е хубаво да падне по някакъв начин,ако не изцяло,поне отчасти.А сега малко встрани от темата-за да търка вал тоя мотор според мен не са виновни тези гумички на маслената магистрала,а по скоро се запушват малките фини дупчици на магистралката отгоре(там откъдето пръска по гърбиците на вала).Значи гумичките отвеждат маслото към повдигача и нищо повече и дори там да се запуши тази гумичка налягането през горните отвори трябва да стане даже още по голямо,защото това ще остане единственият път през който може да мине маслото.А Селения Голд вече няма да си сложа дори на лагерчетата на бормашината
                            Аз лично не виждам смисъл да те разубеждавам. Щом си решил - наливай :D Просто не разбирам какво те човърка да правиш такива експерименти.... както се казва you decide!Що се отнася до гумичките, проблема с тях е ясен. С времето се втърдяват и не уплътняват добре. В разултат налягането на магистрлата горе е по-ниско и не пръска добре на гърбиците и не пълни добре повдигачите. За запушването на дупчиците си абсолютно прав - те правят в крайна сметка белята. Маслото е въпрос на избор. Ако не е менте ще ти свърши работа и Селения Голд. Достатъчно много хора са доволни от нея - имам познат с 1.4, за който Селенията е върха ....
                            Fiat Marea 1.8 16V ELX

                            Коментар


                              #15
                              Ще хвана да ги разпробия тия дупчици па да видиме ще се запушват ли вече.... шегувам се разбира се,макар,че това някои са го правили,само че мерси от такива експерименти.Значи тука колко и да гледаме добре кола с такъв мотор веднъж вече изпусната ли е от предишният собственик и г..а да си ухапем не може да се спре процеса(пада азотирането на вал и кобилици и т.н.).Единственият изход е смяна на частите,смяна на гумите на магистралката и двигателя може да го отвориш отново след 100 000,не за друго а за да му смениш наново профилактично гуметата.Само че-трябва да се спазва едно просто условие:смяна на маслото на 8000-10000 км,пък ако ще и с наливно:DА искам да промия двигателя именно за да не се затлачва с частици дето могат да направят голямата беля наново даже мисля да махна и да промия картера.

                              Коментар

                              Working...
                              X