Колеги,кое е по добро да се направи на двигателя преди смяна на маслото-промивка с добавка,от тези дето седят вътре за по 5 мин и върти на празен ход или промивка с промивно масло на Приста Ойл например,него го препоръчват за целта.Ще го сменям и се чудя кой от двата варианта да използвам, за да изкарам мизерийките отвътре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Промивно масло или добавка
Collapse
X
-
Колега, използвай търсачката. Има доста теми по твоя върпос и доста полезни разяснения Пускам ти един линк в който има такава тема, но чрез търсачката ще намериш още. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...оздравиSkoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
-
Казват ,че промивните добавки са прекалено активни и действат "шоково" на двигателя.Та затова се чудя а този мотор е много капризен откъм мазането.То и промивното масло и добавките се оставят да действат около 5 мин.преди смяната на маслото.а ако главата е сваляна,разглобявана и промивана преди месец има ли смисъл да промивам целия двигател сега?Защото като сменаях главата тогава я промих,въпроса ми е надолу не знам как е двигателя.Може би няма да е излишно да се промие целия,как мислите.Само че много ме е страх да слагам каквото и да били на тоя капризен двигател и искам хубаво да премисля преди това.
Коментар
-
Използвай добавка за промиване преди смяната , защо съм го обяснил в анкетата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E1%E0%E2%EA%E0Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
По принцип е хубаво промивката да се извърши с масло,но ако иска някой да направи това с добавка,то това нека стане непосредствено преди смяната на маслото:......Примерно,сипваш добавката в маслото,караш около 20 км. с нея и после се сменя маслото.Уважавам тези,които ме уважават!
Clube do Marea!
Коментар
-
u_bo
tedynaidenov написа:chaveto написа:@V.Vencislavov не мисля, че е редно да се кара с добавка за промиване, все пак си има инструкции на опаковката.
Коментар
-
Мисля да заложа на промивно масло Приста Ойл-20 лв 4 литра.Работи 5 минути преди смяната на празен ход.Всеки има възгледи и решава,за едни е добре да се промива за други не е добре,но тоя налеп,който е като нагар вътре е хубаво да падне по някакъв начин,ако не изцяло,поне отчасти.А сега малко встрани от темата-за да търка вал тоя мотор според мен не са виновни тези гумички на маслената магистрала,а по скоро се запушват малките фини дупчици на магистралката отгоре(там откъдето пръска по гърбиците на вала).Значи гумичките отвеждат маслото към повдигача и нищо повече и дори там да се запуши тази гумичка налягането през горните отвори трябва да стане даже още по голямо,защото това ще остане единственият път през който може да мине маслото.А Селения Голд вече няма да си сложа дори на лагерчетата на бормашината
Коментар
-
roko_ok написа:Мисля да заложа на промивно масло Приста Ойл-20 лв 4 литра.Работи 5 минути преди смяната на празен ход.Всеки има възгледи и решава,за едни е добре да се промива за други не е добре,но тоя налеп,който е като нагар вътре е хубаво да падне по някакъв начин,ако не изцяло,поне отчасти.А сега малко встрани от темата-за да търка вал тоя мотор според мен не са виновни тези гумички на маслената магистрала,а по скоро се запушват малките фини дупчици на магистралката отгоре(там откъдето пръска по гърбиците на вала).Значи гумичките отвеждат маслото към повдигача и нищо повече и дори там да се запуши тази гумичка налягането през горните отвори трябва да стане даже още по голямо,защото това ще остане единственият път през който може да мине маслото.А Селения Голд вече няма да си сложа дори на лагерчетата на бормашинатаFiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Ще хвана да ги разпробия тия дупчици па да видиме ще се запушват ли вече.... шегувам се разбира се,макар,че това някои са го правили,само че мерси от такива експерименти.Значи тука колко и да гледаме добре кола с такъв мотор веднъж вече изпусната ли е от предишният собственик и г..а да си ухапем не може да се спре процеса(пада азотирането на вал и кобилици и т.н.).Единственият изход е смяна на частите,смяна на гумите на магистралката и двигателя може да го отвориш отново след 100 000,не за друго а за да му смениш наново профилактично гуметата.Само че-трябва да се спазва едно просто условие:смяна на маслото на 8000-10000 км,пък ако ще и с наливно:DА искам да промия двигателя именно за да не се затлачва с частици дето могат да направят голямата беля наново даже мисля да махна и да промия картера.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар