Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с масло Fiat Bravo 1.6 16v 98г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А исках да попитам колегите за ангренажа... някаде четох че за всеки двигател е с различни скоби става зацепването, защото мойта я вкарах за ангренаж и масло и като се качих на нея после някак не беше същата по спъната ми се видя и почна да ми харчи 10 а преди това 7 или 8 а съм сменил горивни филтри и всичко което е трябвало. Вие как мислите, дали майсторите си зацепват ангренаж с едни и същи скоби за всякаква кубатура..?
    АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
    Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

    Fiat 1100L 42г.

    Коментар


      #17
      FireBlade написа:
      А исках да попитам колегите за ангренажа... някаде четох че за всеки двигател е с различни скоби става зацепването, защото мойта я вкарах за ангренаж и масло и като се качих на нея после някак не беше същата по спъната ми се видя и почна да ми харчи 10 а преди това 7 или 8 а съм сменил горивни филтри и всичко което е трябвало. Вие как мислите, дали майсторите си зацепват ангренаж с едни и същи скоби за всякаква кубатура..?
      Това което казваш си звучи баш като на лошо зацепен ангренаж. За 1.6 си има специални пети. Намери читав сервиз или вземи петите от някой колега и действай! Що се отнася до конденза ... при условие, че не "похапва" антифирз може да си спокоен. Моя съвет е да поразходиш колата 50-60 км по някое шосе/магистрала
      Fiat Marea 1.8 16V ELX

      Коментар

      Working...
      X