Преди една година ми изхвърли маслото през пръчката и аз го смених но се съмнявам че новото е кофти защото започна да ми прави номерца и незнам от какво се получва а за първи пър се зблъсквам с тея неща (Зелен съм) Та от тогава почна да ми запушва одушника за изгорелите газове с бяла пяна и да прави як конденз в трабата за маслото в следствие на което трабата раждясва много но дори и лятото го правеше по малко но и тогава имаше конденз от вътрешната страна на капачката за маслото... Ето и снимки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с масло Fiat Bravo 1.6 16v 98г.
Collapse
X
-
Ами не няма но маслото е скапано защото съм минал 7 хиляди километра а е вече на средата на пръчката и си мисля дали е възможно от него да е? Не искарвам синкъв пушек или някакъв по различен от нормалния при колкото и оборота да е....АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
oграденото с червено е разширителна кутия или компенстор на вакуум . Има различни термини. Служи за да "обира" резки промени в налягането във въздуховода. Можеш да караш и без него, но запуши отвора. Ако го оставиш отворен губиш мощност и мотора става нестабиленF/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Проблем с масло Fiat Bravo 1.6 16v 98г.
Извади пръчката на маслото след като е работила колата и виж как изглежда и ако има емулсия по пръчката , тоест ако самото масло леко белее или има капчици тогава имаш пробита гарнитура . maskarata го е казал същото , а и според мен ветоятноста за гарнитура е много голяма .Fiat BRAVO 18 16V 1995
Коментар
-
Карането на къси разтояния или повреден термостат също водят до отделянето на големи количества конденз в тази "тръба". Тази тръба е отпред и е подложена на итензивно охлаждане в следствие на силната въздушна струя . Когато през тази тръба минават топлите маслени пари по тръбата се образува конденз особедно когато температурите са ниски през зимата [през лятото това не може да се получи]. Ако имаш не добре работещ термостат и двигателя не достига работна температура това благоприятства още повече за образуване на конденз в отдушника. Защото маслото също не може да достигне по висока температура с което да започне изпаряването на котденза. Аз имах такива проблеми с предишната си кола от каране на къси разстояния и недозагряване на двигателя. Като отворих капачката за доливане на масло всичко беше в бяла пяна[там капачката беше на капака на клапаните]. Всичко се изчистваше при един пробег от Карлово до Пловдив 55км. И след това ако карам два три дена пак градско на къси дистанции се получаваше пак конденз. Ако си сигурен че не ти губи антифриз в смисъл нямаш повреда , изолирай тази тръба с изолация за тръби чак до всмукателния колектор преди дроселовата клапа. Бъди сигурен че конденза ще изчезне.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Значи колата ми е така от миналата зима но източих предишното масло и имаше две три миниатурни капки вода и реших че е конденз но маслото по пръчката ми беше пресечено а от там именно беше изхвърлило голяма част от него.Колата е карана и се кара само на бензин. А на пръчката всичко си е нормално масло пушка но от един два месеца не съм го мерил и сега от едната страна на пръчката е до горе а от другата наполовина. Майстора ми каза за тая цетка по надолу по тръбата че била запушена и от там е направила голямо налягане и е изхвърлила малото или е била замръзнала цедката и от там се получавал тоя конденз. Аз я купих през зимата и не съм я изкарвал буквално от София една година след това смених термостат (френски) но никакви проблеми не ми е правила цяла година започна да се пеняви малко преди да ми изхвърли маслото и с новото кастрол пак го прави... Мерси за отговорите колегиАЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
FireBlade написа:Значи колата ми е така от миналата зима но източих предишното масло и имаше две три миниатурни капки вода и реших че е конденз но маслото по пръчката ми беше пресечено а от там именно беше изхвърлило голяма част от него.Колата е карана и се кара само на бензин. А на пръчката всичко си е нормално масло пушка но от един два месеца не съм го мерил и сега от едната страна на пръчката е до горе а от другата наполовина. Майстора ми каза за тая цетка по надолу по тръбата че била запушена и от там е направила голямо налягане и е изхвърлила малото или е била замръзнала цедката и от там се получавал тоя конденз. Аз я купих през зимата и не съм я изкарвал буквално от София една година след това смених термостат (френски) но никакви проблеми не ми е правила цяла година започна да се пеняви малко преди да ми изхвърли маслото и с новото кастрол пак го прави... Мерси за отговорите колегиФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Доколкото знам,ако ти е запушено това което ти е казал майстора цедката или за маслените пари тръбичката там няма да ти дава верни показания на щеката за маслото а просто ще си е олята с масло цялата като я извадиш.Ако не доливаш антифриз аз залагам на кофти масло и развален термостат по скоро...Fiat Bravo 1i6
Коментар
-
Значи не доливам антифриз много често за една година съм долял 2-3 пъти и то по малко 50мл. или най много 100... и то само през лятото! А с термостата незнам каква е връзката, беше ми заминал и го смених, за щастие ми беше на отворено полужение запецнал и колата грам не загряваше а тогава още бях с немското масло IGAT и нямах конденз след това ми го направи. Аз карам на ден по 10км ако е само до работа и ми загрява колата но сега зимата не стига до перка, иначе лятото ми направи впечатление че ми включваше перка малко по късно с едно деление (3 над средата) и то не всеки път, а нормално като я взех ми се включваше на 2 деления над средата но от някаде чух че 90 градуса на тая кола са едно или две деления над средата..... За колегата с гърнитурата мерси много за инфото и правил ли си ремонт и дали е вярно твърдението че на тая гарнитура не се мешат вода с масло?АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар