Преди една година ми изхвърли маслото през пръчката и аз го смених но се съмнявам че новото е кофти защото започна да ми прави номерца и незнам от какво се получва а за първи пър се зблъсквам с тея неща (Зелен съм) Та от тогава почна да ми запушва одушника за изгорелите газове с бяла пяна и да прави як конденз в трабата за маслото в следствие на което трабата раждясва много но дори и лятото го правеше по малко но и тогава имаше конденз от вътрешната страна на капачката за маслото... Ето и снимки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с масло Fiat Bravo 1.6 16v 98г.
Collapse
X
-
Ами не няма но маслото е скапано защото съм минал 7 хиляди километра а е вече на средата на пръчката и си мисля дали е възможно от него да е? Не искарвам синкъв пушек или някакъв по различен от нормалния при колкото и оборота да е....АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
oграденото с червено е разширителна кутия или компенстор на вакуум . Има различни термини. Служи за да "обира" резки промени в налягането във въздуховода. Можеш да караш и без него, но запуши отвора. Ако го оставиш отворен губиш мощност и мотора става нестабиленF/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Проблем с масло Fiat Bravo 1.6 16v 98г.
Извади пръчката на маслото след като е работила колата и виж как изглежда и ако има емулсия по пръчката , тоест ако самото масло леко белее или има капчици тогава имаш пробита гарнитура . maskarata го е казал същото , а и според мен ветоятноста за гарнитура е много голяма .Fiat BRAVO 18 16V 1995
Коментар
-
Карането на къси разтояния или повреден термостат също водят до отделянето на големи количества конденз в тази "тръба". Тази тръба е отпред и е подложена на итензивно охлаждане в следствие на силната въздушна струя . Когато през тази тръба минават топлите маслени пари по тръбата се образува конденз особедно когато температурите са ниски през зимата [през лятото това не може да се получи]. Ако имаш не добре работещ термостат и двигателя не достига работна температура това благоприятства още повече за образуване на конденз в отдушника. Защото маслото също не може да достигне по висока температура с което да започне изпаряването на котденза. Аз имах такива проблеми с предишната си кола от каране на къси разстояния и недозагряване на двигателя. Като отворих капачката за доливане на масло всичко беше в бяла пяна[там капачката беше на капака на клапаните]. Всичко се изчистваше при един пробег от Карлово до Пловдив 55км.И след това ако карам два три дена пак градско на къси дистанции се получаваше пак конденз. Ако си сигурен че не ти губи антифриз в смисъл нямаш повреда , изолирай тази тръба с изолация за тръби чак до всмукателния колектор преди дроселовата клапа. Бъди сигурен че конденза ще изчезне.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Значи колата ми е така от миналата зима но източих предишното масло и имаше две три миниатурни капки вода и реших че е конденз но маслото по пръчката ми беше пресечено а от там именно беше изхвърлило голяма част от него.Колата е карана и се кара само на бензин. А на пръчката всичко си е нормално масло пушка но от един два месеца не съм го мерил и сега от едната страна на пръчката е до горе а от другата наполовина. Майстора ми каза за тая цетка по надолу по тръбата че била запушена и от там е направила голямо налягане и е изхвърлила малото или е била замръзнала цедката и от там се получавал тоя конденз. Аз я купих през зимата и не съм я изкарвал буквално от София една година след това смених термостат (френски) но никакви проблеми не ми е правила цяла година започна да се пеняви малко преди да ми изхвърли маслото и с новото кастрол пак го прави... Мерси за отговорите колегиАЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
FireBlade написа:Значи колата ми е така от миналата зима но източих предишното масло и имаше две три миниатурни капки вода и реших че е конденз но маслото по пръчката ми беше пресечено а от там именно беше изхвърлило голяма част от него.Колата е карана и се кара само на бензин. А на пръчката всичко си е нормално масло пушка но от един два месеца не съм го мерил и сега от едната страна на пръчката е до горе а от другата наполовина. Майстора ми каза за тая цетка по надолу по тръбата че била запушена и от там е направила голямо налягане и е изхвърлила малото или е била замръзнала цедката и от там се получавал тоя конденз. Аз я купих през зимата и не съм я изкарвал буквално от София една година след това смених термостат (френски) но никакви проблеми не ми е правила цяла година започна да се пеняви малко преди да ми изхвърли маслото и с новото кастрол пак го прави... Мерси за отговорите колегиФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Доколкото знам,ако ти е запушено това което ти е казал майстора цедката или за маслените пари тръбичката там няма да ти дава верни показания на щеката за маслото а просто ще си е олята с масло цялата като я извадиш.Ако не доливаш антифриз аз залагам на кофти масло и развален термостат по скоро...Fiat Bravo 1i6
Коментар
-
Значи не доливам антифриз много често за една година съм долял 2-3 пъти и то по малко 50мл. или най много 100... и то само през лятото! А с термостата незнам каква е връзката, беше ми заминал и го смених, за щастие ми беше на отворено полужение запецнал и колата грам не загряваше а тогава още бях с немското масло IGAT и нямах конденз след това ми го направи. Аз карам на ден по 10км ако е само до работа и ми загрява колата но сега зимата не стига до перка, иначе лятото ми направи впечатление че ми включваше перка малко по късно с едно деление (3 над средата) и то не всеки път, а нормално като я взех ми се включваше на 2 деления над средата но от някаде чух че 90 градуса на тая кола са едно или две деления над средата..... За колегата с гърнитурата мерси много за инфото и правил ли си ремонт и дали е вярно твърдението че на тая гарнитура не се мешат вода с масло?АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар