Имам въпрос относно смяната на разпределителен вал,казаха ми,че щом го сменя започват и проблемите,понеже старият ми и нов(взет от морга) вал имат различно износване и вала се износва според: клапаните,кубиличките и т.н за колата в заглавието става въпрос А и още нещо,след отварянето на главата,смяна на гарнитури-на главата,капака,всмуквателна и изпусквателна ,гумички на клапаните,нови свещи и т.н. тя пак не ще да варви като хората.Идеи от какво може да е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат купе 1.8 16 след отваряне на глава........
Collapse
X
-
u_bo
Re: Фиат купе 1.8 16 след отваряне на глава........
Marchev написа:Имам въпрос относно смяната на разпределителен вал,казаха ми,че щом го сменя започват и проблемите,понеже старият ми и нов(взет от морга) вал имат различно износване и вала се износва според: клапаните,кубиличките и т.н за колата в заглавието става въпрос А и още нещо,след отварянето на главата,смяна на гарнитури-на главата,капака,всмуквателна и изпусквателна ,гумички на клапаните,нови свещи и т.н. тя пак не ще да варви като хората.Идеи от какво може да е?
-
Колега този двигател не е с кобилици а с хидравлични повдигачи ,вала се износва абсолютно равномерно по цялата повърхност на гърбиците така че проблема с неравномерното износване не съществува.Валовете на този мотор се зацепват с пети само и единствено за него ,петите за всеки друг фиат както и за нормалния 1.8 не стават за този, а такива пети специално във Варна няма нито в Аутоиталия нито в Александър ауто както и в бившето представителство на фиат/под затвора/ .И в трите горепосочени сервиза думите на монтьорите бяха "ний сички фиати с едни пети ги зацепваме и досега е нямало проблеми,ако не стане щи върнем парите".Е върнаха ми парите естествено,не защото колата не работеше а защото не вървеше така както трябва.Всичко това ти го казвам за да знаеш че ако колата ти не е зацепена с пети на които е написан номера по фиат за 1.8 VFD колата ти няма да върви.Пети от алфа 1.6 TC трябва да стават също защото валовете са същите като на купе 1.8 VFD ,аз съм с такива.Всички други възможни проблеми за невървенето могат да се видят на добра диагностика.Провери дали като форсираш след 2000 оборота отива 12 волта напрежение на буксата на вариатора,подай ти 12 волта на самия вариатор докато колата работи на ниски обороти,ако вариатора работи оборотите на двигателя трябва да паднат много ,дори да загасне.Между другогото да кажа че с петите от сервиза под затвора дето "уж за всички фиати стават" колата вървеше страхотно , само дето нямаше стабилни ниски обороти.Наложи се да дам малко закъснение на смукателния вал и нещата заспаха ,и досега съм с тази центровка ,върви и гори добре.Колега сега видях че и ти си от Варна земи ми се обади на скайпа и ела да пробваш моята как върви чак тогава ще знаеш какво да очакваш от колата ,хем ще се запознаем.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар