Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отрицателна стойност на ТПС?Причина?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отрицателна стойност на ТПС?Причина?

    Колеги,визата ми отчита ,като стойност на ТПС -0,4 градуса.Каква може да бъде причината и колко градуса е нормално да отчита?Говорим за празенн ход.Също искам да попитам и ъгъла на предварение на запалването колко трябва да бъде?При мен е 0,8 градуса.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Може и аз да бъркам но тпс а не е ли просто едно съпротивление?какви са тези градуси?
    1989 Croma 2000 i.e

    Коментар


      #3
      100% съм сигурен, че ТПС-а е съпротивление което дава данни на компа на какъв ъгъл (на какво положение) е завъртяна дроселовата клапа. Колега, провери все пак какво мериш.За каква кола си говорим?
      ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

      FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

      Коментар


        #4
        колегата гледа през програмаако се мери директно показва волтове
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          http://tena.snimka.bg/automobiles/tp...k.47768.894010
          ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

          FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

          Коментар


            #6
            не си разбрал какво написах
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Sev написа:
              не си разбрал какво написах
              Колега, давай да го изясняваме този въпрос, защото от 3 месеца и моя ТПС ми прави проблеми. До тук съм разглобил 3 ТПС-а и какви ли не маймунджалъци съм се опитвал да правя. Последно бях събрал 3 майстори и имах на лице 3 ТПС-а. Гледаха колата като голям камък и нищо не можаха да направят.Дай да разнищим темата за ТПС-а, може да помогнем на колегата.
              ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

              FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

              Коментар


                #8
                Тези 5 волта, не са ли постоянни, мисля? Независимо на какъв ъгъл завърташ ТПС-а мисля, че са постоянни. Призавъртане се променя съпротивлението. Така си мисля, но може и да греша.
                ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

                FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

                Коментар


                  #9
                  колегата трябва да премери стойностите с мултицет...а при теб какво се случва?колкото повече натискаш педала, толкова повече се покачват показанията на празен ход 0,15....натиснат до дупка 5
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    Sev написа:
                    не си разбрал какво написах
                    Според тази схема излиза че при 0 градуса напрежението трябва да бъде 0,15 волта +- 3%.При мен явно трябва да е по-малко.Освен това странно защо ъгъла на запалване е 0,8 градуса,а трябва да бъде 8 -10 градуса. Кое влияе на този ъгъл?Би трябвало той да е комбинация от ТПС, датчика на коляновия вал и....? Може ли заради тези стойности на ТПС да е изменен толкова много ъгъла? Дали не е комбинация от ТПС,датчик на коляновия вал и фазов датчик?Ако играе и фазовият датчик,дали това не е знак за неправилно поставен ангернажен ремък?И не на последно място ,възможно ли е визата да дава грешни стойности?
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #11
                      Sev написа:
                      колегата трябва да премери стойностите с мултицет...а при теб какво се случва?
                      Нека не е тук. Ако желаеш мога да ти пратя ЛС. Имай предвид, че "hit-ko" съм му пратил подробно писмо отпреди 1 месец и човека се видя в чудо с мен. Май ще му я закарам на място.
                      ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

                      FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

                      Коментар


                        #12
                        Забравих да допълня,че според аутодата дават за нормални стойности 0,4-0,6 волта на празен ход,до 4-7 волта при напълно отворена клапа.
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #13
                          http://download.fiat-bg.org/Books/Br...avaHaynes/на Аутодата вяра нямам
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #14
                            dudulia написа:
                            Забравих да допълня,че според аутодата дават за нормални стойности 0,4-0,6 волта на празен ход,до 4-7 волта при напълно отворена клапа.
                            Повече от 5 волта на изхода няма как да получиш. При мен изходното напрежение при отпуснат педал беше 0.5 - 0.6V. След като разпробих датчика за да мога да го настроя на 0.15 се появи подобрение, но незнайно защо изходното напрежение с времето пак се покачва (може би вече си е отишъл датчика). При 0.5V според визата ъгълът е 4.5deg, а при 0.15 около 1deg. Проблемът при мен са оборотите, на празен ход на моменти са 2000. Като вдигна капака и поразмърдам ТПС-a оборотите се стабилизират. А според сервизната документация няма нужда от настройка на ТПС-а, защото ЕКУ-то само се адаптирало към изходната стойност - тогава излиза че тези 0.15V са нереални (пробвал съм с 2 датчика и двата показват 0.5-0.6V). Щурава работа.
                            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                            Коментар


                              #15
                              ТПС

                              При затворена дроселна клапа напрежението в идеалниа случаи е 0.45 волта.Опорното напрежение за работата на ТПС е 5 волта както и на много други датчици по автомобила.По важното е да ниама прекъсване на сигнала което може да се хване най добре с осцилоскоп и много по трудно с обикновен мултицет.
                              ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                              Коментар

                              Working...
                              X