При затворена дроселна клапа напрежението в идеалниа случаи е 0.45 волта.Опорното напрежение за работата на ТПС е 5 волта както и на много други датчици по автомобила.По важното е да ниама прекъсване на сигнала което може да се хване най добре с осцилоскоп и много по трудно с обикновен мултицет.
Е добре де,все пак колко градуса трябва да бъдат при затворена клапа? Нормално ли е да имам -0,4 градуса?
При затворена дроселна клапа напрежението в идеалниа случаи е 0.45 волта.Опорното напрежение за работата на ТПС е 5 волта както и на много други датчици по автомобила.По важното е да ниама прекъсване на сигнала което може да се хване най добре с осцилоскоп и много по трудно с обикновен мултицет.
Какъв осцилоскоп те гони. Тук имаме линейно поменящо се Право напрежение, а не високочестотен сигнал, даже бих казал че осцилоцкоп нищо няма да видиш защото повечето такива имат огромно грешка при мерене на напрежение.
При затворена дроселна клапа напрежението в идеалниа случаи е 0.45 волта.Опорното напрежение за работата на ТПС е 5 волта както и на много други датчици по автомобила.По важното е да ниама прекъсване на сигнала което може да се хване най добре с осцилоскоп и много по трудно с обикновен мултицет.
Е добре де,все пак колко градуса трябва да бъдат при затворена клапа? Нормално ли е да имам -0,4 градуса?
Да колега, може да бъде минусови градуси. Не знам колко ясно се вижда на снимката, но имаме 2 прекъсвания на пътечките в посока обратна на плюсовите стойности. Говоря за стария модел ТПС-и. Предполагам, че устройството и принципа на работа на новите не се различава коренно. Фината настройка става отвътре (след като се разглоби ТПС-а), там е това винтче.
Аз не мога да разбера следното:1.Дали е нормално да бъде -0,4 градуса?Ако е нормално,да не търся под вола тела. Ако не е нормално,значи ТПС-а ми е дал фира.
Коментар