па нали върви, що д ане можеш не се занимавай с простотии, купи си друг двг с проба... във форума колега продаваше перфектен по неговите думи двг за типо за 150 лв преди време. и за 250 да намериш като върнеш твоя за "старо желязо" пак ще ти излезе 100 лв новия
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ниска компресия
Collapse
X
-
spark написа:Това с наливането на масло е пълна глупост, защото маслото може да увеличи компресията и като запълни "дупка" при клапаните. Говоря от личен опит. След смяна на разпределителен вал и кобилици на единия цилиндър нямаше никаква компресия, т.е. 1-2. Капнахме малко масло в цилиндъра.. и оппа компресия 10. Викам си баси късмета тъкмо смених вала и айде отиваме на сегменти. Та след много опити включително и вкарване на компресия с компресор колата отиде при хит-ко в Ямбол и се оказа, че новия вал и кобилици са толкова тъпо изчислени, че са държали някой клапан постоянно отворен. Пак казвам при наливане на масло компресията ставаше 10 и проблема излезе, че е кобилица. Така, че не изключвай проблем по главата.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Той колегата @spark го твърди това нещо, но дали е така си мисля, че не може да докаже. Затова пък аз имам друга теория :D формата на клапана е такава, че самото налягане го затваря допълнително и при наливането на масло компресията се е увеличила и е спомогнала да се затвори клапана по плътно и затова се е вдигнала Колегата го каза как се прави с компресора, надуваш и слушаш, местиш буталата на различни места................... и масло се сипва в процедурата.
Коментар
-
компресията
Капва се много малко масло само да се премери дали качва компресия . Компресията се качва само моментно до отичането на маслото . А по въпроса с нетарираният манометър не е фатална според мен защото и четирите цилиндъра се мерят с един и същи маномерър .Показанието може да не е вярно но дава обща представа за състоянието на двигателя .За коректност на измерването трябва да се провери с друг компресомер или да се тарира старият .Fiat BRAVO 18 16V 1995
Коментар
-
да се включа и аз с малко опит от моята кола.1 компресията се мени в зависимост от това как е загрял двигателя. 2 манометъра с какъв накрайник беше - завива се на мястото на свеща или е с гумен или пластмасов накрайник, който се притиска към дупката на свеща /виждал съм и двата варианта/3 колега направи контролни замервания с друг манометър и друг сервиз. моя като го мериха първоначално бяха такива шарени от 9- 14 на различните цилиндри. последващи две проверки показаха твърдо 10 на четирите.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
копата трябва да е напълно изтинала защото и с минимално загрябване макар и една идейка нагоре да е стрелката веднага дава разлика изпитано !1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
компресия
Пичове компресия се мери на загрят двигател/работна температура/ с този уред комресомер .Двигателят трябва да е загрят защото това е работната му температура и хлабините са работните на двигателя . Ето икак изглежда и самият уред . Надявам се да помогна на колегата с проблема .А на колегата spark бих отговорил , че малко масло в цилиндъа неможе да запуши леко отворен клапан и да качи комресията .Fiat BRAVO 18 16V 1995
Коментар
-
При мен компресията на студен двигател беше 2, а като загрее ставаше 10... значи щом трябва да се мери на загрял двигател, при мен всичко е било ток и жици и е нямало нужда да се занимавам, нали? Да ама мотора първите 5 мин щеше да избяга от коша още малко. Маслото, което наляхме в цилиндъра беше около 1 куб. см. Както и да е при колегата има разлика в компресията и изглежда един цилиндър за сметка на други. При мен беше 10-2-10-10.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар