Степента на сгъстяване е 10.2 , но тя е конструктивна величина и не се променя с износването. Друг е въпроса уреда с който се мери кога е калиброван и начина по който се мери компресията. В предишния ми пост ти писах за възможна повреда на клапаните. Отиди в сервиз да проверят за повишено картерното налягане. Това е признак за голямо износване на буталната група[бутала , сегменти] Може да има и "изгоряли" клапани , но да хвърляме боб и да налучкваме няма да стане
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ниска компресия
Collapse
X
-
компресията
Можеш да направиш следният опит преди да свалиш главата . Първо сваляш свеща на даденият цилиндър докарваш на работен такт същият и подаваш компресия през свалената свещ,ако се чуе шум от катера значи са сегменти , а ако през смукателния колектор значи е смукателен клапан , а ако е през изпискателня значи е изпускателен клапан. По този начин можеш да установиш дали има нарушаване на гарнитурата на главата . Номера с маслото в цилиндрите също е много хубав и първо опитай него защото е по-лесен . И накрая при меренето на коморесия двигателя трябва да е загрят и при самото мерене педала на газта се натиска докрай .Fiat BRAVO 18 16V 1995
Коментар
-
Re: компресията
bmp написа:Можеш да направиш следният опит преди да свалиш главата . Първо сваляш свеща на даденият цилиндър докарваш на работен такт същият и подаваш компресия през свалената свещ,ако се чуе шум от катера значи са сегменти , а ако през смукателния колектор значи е смукателен клапан , а ако е през изпискателня значи е изпускателен клапан. По този начин можеш да установиш дали има нарушаване на гарнитурата на главата . Номера с маслото в цилиндрите също е много хубав и първо опитай него защото е по-лесен . И накрая при меренето на коморесия двигателя трябва да е загрят и при самото мерене педала на газта се натиска докрай .
Коментар
-
chaveto написа:chaveto написа:Сипи по малко масло в всеки един цилиндър и тогава пак премери компресията. Ако се е завишила компресията на 3-4 от наличието на масло не би трябвало след като сипеш да се промени с много, докато 1-2 е редно да вдигнат компресията.
Коментар
-
компресията
Ще ти обясня отново . Когато някой от цилиндрите е с по-ниска компресия докарваме буталото на този цилиндър в работен такт /такт запалване/ . Тогава тогава двата клапана са затворени буталото е в горна мъртваточка и когато подадем компресия прз свасвалената запалителна свещ се чува едно свистене или съскане. Забравих да кажа , че трябва да се свалят капачките на разширителния съд на охлаждаштата течност и капачката от която се налива маслото в двигателя . 1- Ако това съскане или свистене е от картера значи има износени сегменти или износен цилиндър 2- Ако е от изпускателният колектор има издухан изпускателен клапан 3- Ако е от смукателния значи е смукателен клапан 4- Ако течноста в казанчето на разширителния съд започне да се увеличава или се появт мехурчета това е показател за издухана гарнитура на главата към водната риза какъвто не е в твоят случай 5- Ако е от съседен цилиндър пак имаме издухана гарнитура но към съседният Смятам , че ти стана по-ясно . Ако имаш още въпроси пиши . :D И успех .Fiat BRAVO 18 16V 1995
Коментар
-
Това с наливането на масло е пълна глупост, защото маслото може да увеличи компресията и като запълни "дупка" при клапаните. Говоря от личен опит. След смяна на разпределителен вал и кобилици на единия цилиндър нямаше никаква компресия, т.е. 1-2. Капнахме малко масло в цилиндъра.. и оппа компресия 10. Викам си баси късмета тъкмо смених вала и айде отиваме на сегменти. Та след много опити включително и вкарване на компресия с компресор колата отиде при хит-ко в Ямбол и се оказа, че новия вал и кобилици са толкова тъпо изчислени, че са държали някой клапан постоянно отворен. Пак казвам при наливане на масло компресията ставаше 10 и проблема излезе, че е кобилица. Така, че не изключвай проблем по главата.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
chaveto написа:@Airfan не мисля, че проблема е бил изцяло от газта, проблема е бил от това, че не е следен луфта на клапаните. А и така от снимката до колкото мога да видя и бая нагар има а той не е причинен само от газта.
Коментар
-
Здравейте, колеги!Първо - надявам се съм попаднал на правилното място да си задам въпроса. Второ - надявам се най-накрая да получа отговор.Оказа се че двигателджиите във Варна са наистина много и всеки е такъв разбирач, че се стигна до там, че уж все с познати ходя по сервизите, а все го ям ... нали, че да се стигне до там да ми обявят цифра от близо 900.00 лв. за ремонт на Фиат-а ми, който е Типо. 1,4 карбуратор 70 коня - ’90-ти набор.За мен това е безбожно.Сега - проблема ми е следния. 2-ри цилинрър имаше ниска компресия. Дадох колата на сервиз, защото не разбирам. Свалиха главата и след като огледаха буталата, майсторите установиха, че единото бутало леко хълтави. Ясно - за мен е леко, за майторите е ултра проблем. Така - следва сваляне на буталата - след което шлайфиста замерва и казва че хлабината между цилиндъра и буталото е 4 пъти повече от колко е допустимо. Така. От тук нататък какво да ви обесявам, аз от ДВГ не разбирам - сега се уча, но цената за обработка на блока по буталата е 280.00 лв. Цената за обработка на гравата е 90.00 лв. Цената за труда на масторите в сервиза е 300.00 лв., части още 200-250 лв., ва зависимост какво искам да се дооправи, като семеринги, гарнитури, масла, филтри и т.н.Въпроса ми е колеги - мога ли да си карам Типото с тая хлабина?FIAT Tipo. '90
1.4 Clear carb.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар