Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ниска компресия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Степента на сгъстяване е 10.2 , но тя е конструктивна величина и не се променя с износването. Друг е въпроса уреда с който се мери кога е калиброван и начина по който се мери компресията. В предишния ми пост ти писах за възможна повреда на клапаните. Отиди в сервиз да проверят за повишено картерното налягане. Това е признак за голямо износване на буталната група[бутала , сегменти] Може да има и "изгоряли" клапани , но да хвърляме боб и да налучкваме няма да стане
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #17
      компресията

      Можеш да направиш следният опит преди да свалиш главата . Първо сваляш свеща на даденият цилиндър докарваш на работен такт същият и подаваш компресия през свалената свещ,ако се чуе шум от катера значи са сегменти , а ако през смукателния колектор значи е смукателен клапан , а ако е през изпискателня значи е изпускателен клапан. По този начин можеш да установиш дали има нарушаване на гарнитурата на главата . Номера с маслото в цилиндрите също е много хубав и първо опитай него защото е по-лесен . И накрая при меренето на коморесия двигателя трябва да е загрят и при самото мерене педала на газта се натиска докрай .
      Fiat BRAVO 18 16V 1995

      Коментар


        #18
        Ако не е ГИ на газ няма да върви ако има издухан смукателен клапан защото цилиндъра ще надува в колектора и ще гони сместа на другите.

        Коментар


          #19
          Re: компресията

          bmp написа:
          Можеш да направиш следният опит преди да свалиш главата . Първо сваляш свеща на даденият цилиндър докарваш на работен такт същият и подаваш компресия през свалената свещ,ако се чуе шум от катера значи са сегменти , а ако през смукателния колектор значи е смукателен клапан , а ако е през изпискателня значи е изпускателен клапан. По този начин можеш да установиш дали има нарушаване на гарнитурата на главата . Номера с маслото в цилиндрите също е много хубав и първо опитай него защото е по-лесен . И накрая при меренето на коморесия двигателя трябва да е загрят и при самото мерене педала на газта се натиска докрай .
          първият опит ми се вижда сложен, защото не разбирам много.а вторият с маслото какво ще ми докаже да речем че при капване на масло ще се повиши компресията(какво помага това)?и при мерене на компресията мотора беше леко изтинал и само съм завъртал ключа без да натискам педала на газта но нали целта е цилиндрите да имат равна компресия а разликато от 2рия и третия е голяма

          Коментар


            #20
            chaveto написа:
            Сипи по малко масло в всеки един цилиндър и тогава пак премери компресията. Ако се е завишила компресията на 3-4 от наличието на масло не би трябвало след като сипеш да се промени с много, докато 1-2 е редно да вдигнат компресията.

            Коментар


              #21
              chaveto написа:
              chaveto написа:
              Сипи по малко масло в всеки един цилиндър и тогава пак премери компресията. Ако се е завишила компресията на 3-4 от наличието на масло не би трябвало след като сипеш да се промени с много, докато 1-2 е редно да вдигнат компресията.
              извинявам се но не разбирам ако сипя масло ще повиши компресията така лисмисъл не разбирам опита с маслото

              Коментар


                #22
                Ако сипеш масло ще се повиши компресията. Предполага се, че вече в 3-4 цилиндър има масло и затова там може да не се повиши или ако се повиши ще е много по малко от 1-2. Мисля, че сега трябва да си разбрал.

                Коментар


                  #23
                  компресията

                  Ще ти обясня отново . Когато някой от цилиндрите е с по-ниска компресия докарваме буталото на този цилиндър в работен такт /такт запалване/ . Тогава тогава двата клапана са затворени буталото е в горна мъртваточка и когато подадем компресия прз свасвалената запалителна свещ се чува едно свистене или съскане. Забравих да кажа , че трябва да се свалят капачките на разширителния съд на охлаждаштата течност и капачката от която се налива маслото в двигателя . 1- Ако това съскане или свистене е от картера значи има износени сегменти или износен цилиндър 2- Ако е от изпускателният колектор има издухан изпускателен клапан 3- Ако е от смукателния значи е смукателен клапан 4- Ако течноста в казанчето на разширителния съд започне да се увеличава или се появт мехурчета това е показател за издухана гарнитура на главата към водната риза какъвто не е в твоят случай 5- Ако е от съседен цилиндър пак имаме издухана гарнитура но към съседният Смятам , че ти стана по-ясно . Ако имаш още въпроси пиши . :D И успех .
                  Fiat BRAVO 18 16V 1995

                  Коментар


                    #24
                    Това с наливането на масло е пълна глупост, защото маслото може да увеличи компресията и като запълни "дупка" при клапаните. Говоря от личен опит. След смяна на разпределителен вал и кобилици на единия цилиндър нямаше никаква компресия, т.е. 1-2. Капнахме малко масло в цилиндъра.. и оппа компресия 10. Викам си баси късмета тъкмо смених вала и айде отиваме на сегменти. Та след много опити включително и вкарване на компресия с компресор колата отиде при хит-ко в Ямбол и се оказа, че новия вал и кобилици са толкова тъпо изчислени, че са държали някой клапан постоянно отворен. Пак казвам при наливане на масло компресията ставаше 10 и проблема излезе, че е кобилица. Така, че не изключвай проблем по главата.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #25
                      От каране на газ преди години имах на колата следния резултат:[/list]

                      Коментар


                        #26
                        А подобно нещо не се ли наблюдава и при каране на бензин?
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #27
                          Или другия вариант е манометъра да отчита 1, 2 или 3 единици повече и да лъже за състоянието. Както и да е - такава разлика за компресията на отделните цилиндри е голяма и от тука нататък по-добре няма да става. Трябва да се сваля главата и да се види състоянието на клапаните и сегментите.

                          Коментар


                            #28
                            @Airfan не мисля, че проблема е бил изцяло от газта, проблема е бил от това, че не е следен луфта на клапаните. А и така от снимката до колкото мога да видя и бая нагар има а той не е причинен само от газта.

                            Коментар


                              #29
                              chaveto написа:
                              @Airfan не мисля, че проблема е бил изцяло от газта, проблема е бил от това, че не е следен луфта на клапаните. А и така от снимката до колкото мога да видя и бая нагар има а той не е причинен само от газта.
                              Нямам представа... тази кола я карах 12 години, от които последните 3-4 на газ. Въпросния проблем се прояви след около 2 години каране плътно на газ, почти без бензин, за това на него го отдавам. Двигателчето грохна доста бързо. Колата беше карбураторна.

                              Коментар


                                #30
                                Здравейте, колеги!Първо - надявам се съм попаднал на правилното място да си задам въпроса. Второ - надявам се най-накрая да получа отговор.Оказа се че двигателджиите във Варна са наистина много и всеки е такъв разбирач, че се стигна до там, че уж все с познати ходя по сервизите, а все го ям ... нали, че да се стигне до там да ми обявят цифра от близо 900.00 лв. за ремонт на Фиат-а ми, който е Типо. 1,4 карбуратор 70 коня - ’90-ти набор.За мен това е безбожно.Сега - проблема ми е следния. 2-ри цилинрър имаше ниска компресия. Дадох колата на сервиз, защото не разбирам. Свалиха главата и след като огледаха буталата, майсторите установиха, че единото бутало леко хълтави. Ясно - за мен е леко, за майторите е ултра проблем. Така - следва сваляне на буталата - след което шлайфиста замерва и казва че хлабината между цилиндъра и буталото е 4 пъти повече от колко е допустимо. Така. От тук нататък какво да ви обесявам, аз от ДВГ не разбирам - сега се уча, но цената за обработка на блока по буталата е 280.00 лв. Цената за обработка на гравата е 90.00 лв. Цената за труда на масторите в сервиза е 300.00 лв., части още 200-250 лв., ва зависимост какво искам да се дооправи, като семеринги, гарнитури, масла, филтри и т.н.Въпроса ми е колеги - мога ли да си карам Типото с тая хлабина?
                                FIAT Tipo. '90
                                1.4 Clear carb.

                                Коментар

                                Working...
                                X