колата е мареа комби 1.6 16в. 97г. 1 цилиндър компресията е 11.82 - компресията е 93 - компресията е 144ти - компресията е 14сами разбирате че колата няма мощност особено на газ, та въпросът ми е кое е по добре да отварям главата и да ремонтирам мотора или да търся нов мотор, кое е по одачно. дайте идеи какво да правя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ниска компресия
Collapse
X
-
Започни от главата. Свали я и прегледай клапаните , много е възможно да е от тях. Предполагам че може да минеш с един ремонт на главата[клапани] Успех.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
chaveto написа:Сипи по малко масло в всеки един цилиндър и тогава пак премери компресията. Ако се е завишила компресията на 3-4 от наличието на масло не би трябвало след като сипеш да се промени с много, докато 1-2 е редно да вдигнат компресията.
Коментар
-
chaveto написа:Може да докажеш, че 1-ви е добре 2-ри е тръгнал а 3-4-ти са за маслени сегменти.А относно кое е по добре трябва сам да прецениш. Може да купиш същият мотор и да се наложи и него да правиш.
Коментар
-
zvezdi написа:Atanas71 написа:Започни от главата. Свали я и прегледай клапаните , много е възможно да е от тях. Предполагам че може да минеш с един ремонт на главата[клапани] Успех.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
По принцип 2-ри не го усещаш защото му е най малка компресията и с него и без него двигателя си работи. Не знам колко трябва да е компресията на този двигател, но колегата @///// каза, че 14 е висока и съм останал с впечатлението, че ги разбира нещата и затова му се доверявам. Ако предположим, че наистина имаш проблем със сегментите и позволява да се сменят само те без никакви шлайфания........ и ако сам си го правиш мисля, че едни 200лв ще ти стигнат за сегменти, гарнитури, силикони.............. Ако проблема не е в сегментите то е в главата и там може само да се наложи реглаж на клапаните и да я закрепиш за още някой друг километър, но това може да се разбере след като се погледне от човек който разбира. Казват, че когато се кара на газ и клапана изгаря по бързо, от там му се намалява луфта и започва да не затваря хубаво и ако не се вземат мерки изхода е ясен. Определено трябва да се проверят някой неща преди да се даде окончателна диагноза.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар