Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ниска компресия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ниска компресия

    колата е мареа комби 1.6 16в. 97г. 1 цилиндър компресията е 11.82 - компресията е 93 - компресията е 144ти - компресията е 14сами разбирате че колата няма мощност особено на газ, та въпросът ми е кое е по добре да отварям главата и да ремонтирам мотора или да търся нов мотор, кое е по одачно. дайте идеи какво да правя

    #2
    Масълце понагаря ли колата?

    Коментар


      #3
      не нито гори нито смесва с бензин

      Коментар


        #4
        Странно - тази висока компресия на 3-ти и 4-ти цилиндър ме навежда на мисълта за износени маслени сегменти.

        Коментар


          #5
          3ти и 4ти са си добре - другите два са зле

          Коментар


            #6
            Започни от главата. Свали я и прегледай клапаните , много е възможно да е от тях. Предполагам че може да минеш с един ремонт на главата[клапани] Успех.
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              Обратното, но както и да е - мисля, че ще минеш метър със смяна на сегменти само.

              Коментар


                #8
                Сипи по малко масло в всеки един цилиндър и тогава пак премери компресията. Ако се е завишила компресията на 3-4 от наличието на масло не би трябвало след като сипеш да се промени с много, докато 1-2 е редно да вдигнат компресията.

                Коментар


                  #9
                  Atanas71 написа:
                  Започни от главата. Свали я и прегледай клапаните , много е възможно да е от тях. Предполагам че може да минеш с един ремонт на главата[клапани] Успех.
                  а като пари колко да приготвя, свалянето на главата е 100лв

                  Коментар


                    #10
                    chaveto написа:
                    Сипи по малко масло в всеки един цилиндър и тогава пак премери компресията. Ако се е завишила компресията на 3-4 от наличието на масло не би трябвало след като сипеш да се промени с много, докато 1-2 е редно да вдигнат компресията.
                    какво ще докажа с маслото след като първи и особено втори цилиндър не работи а за 3 и 4 мисля че а добре след като са 14 и двата

                    Коментар


                      #11
                      14 е завишена компресия вследстие нахлуващото масло през износените сегменти.

                      Коментар


                        #12
                        Може да докажеш, че 1-ви е добре 2-ри е тръгнал а 3-4-ти са за маслени сегменти.А относно кое е по добре трябва сам да прецениш. Може да купиш същият мотор и да се наложи и него да правиш.

                        Коментар


                          #13
                          chaveto написа:
                          Може да докажеш, че 1-ви е добре 2-ри е тръгнал а 3-4-ти са за маслени сегменти.А относно кое е по добре трябва сам да прецениш. Може да купиш същият мотор и да се наложи и него да правиш.
                          втори хич го няма - при запален мотор дърпам кабела на свещта и няма промяна при останалите гаснеаз си мисля че първи е тръгнал а 3 и 4 са добре, не знам греша ли ?

                          Коментар


                            #14
                            zvezdi написа:
                            Atanas71 написа:
                            Започни от главата. Свали я и прегледай клапаните , много е възможно да е от тях. Предполагам че може да минеш с един ремонт на главата[клапани] Успех.
                            а като пари колко да приготвя, свалянето на главата е 100лв
                            Какви са тези цени 100лв. за сваляне ня главата. Я виж колегите от София в кои сервизи ходят и отивай там. Мисля че в раздела Сервизи и Магазини има информация.
                            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                            Коментар


                              #15
                              По принцип 2-ри не го усещаш защото му е най малка компресията и с него и без него двигателя си работи. Не знам колко трябва да е компресията на този двигател, но колегата @///// каза, че 14 е висока и съм останал с впечатлението, че ги разбира нещата и затова му се доверявам. Ако предположим, че наистина имаш проблем със сегментите и позволява да се сменят само те без никакви шлайфания........ и ако сам си го правиш мисля, че едни 200лв ще ти стигнат за сегменти, гарнитури, силикони.............. Ако проблема не е в сегментите то е в главата и там може само да се наложи реглаж на клапаните и да я закрепиш за още някой друг километър, но това може да се разбере след като се погледне от човек който разбира. Казват, че когато се кара на газ и клапана изгаря по бързо, от там му се намалява луфта и започва да не затваря хубаво и ако не се вземат мерки изхода е ясен. Определено трябва да се проверят някой неща преди да се даде окончателна диагноза.

                              Коментар

                              Working...
                              X