Колеги,днес си замерих показанията на ламбда сондата с мултицет и получих следните резултати:0,2 - 1,1V,като най-често стойностите варираха между 0,4-1,0V. Мисля,че това е сигнал за богата горивна смес.Тези резултати бяха както на ниски обороти,така и при грубо 1700-2000 оборота. Нормални ли са според вас тези стойности и какви може да са причините за тяхното завишение?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Високи стойности на ламбдата-причини?
Collapse
X
-
Danchojn написа:Аз пък се чудя как си измерил с мултицет. Единствения шанс за вярно показание има мултицет който има true rms и бар. Иначе изобщо не разчитай на измерените числа. Истинската проверка е с осцилоскоп.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
това че ти показва 1 волт нищо не значиразличните източници дават различно инфо0,9 1 1,1 волтано при теб измерването не може да е абсоютно точно - грешка на уреда,лош контакт....освен това може да са правилни пропорциите, обаче да не се менят достатъчно бързоако искаш да си 100% сигурен - осцилоскоп
Коментар
-
dudulia написа:Danchojn написа:Аз пък се чудя как си измерил с мултицет. Единствения шанс за вярно показание има мултицет който има true rms и бар. Иначе изобщо не разчитай на измерените числа. Истинската проверка е с осцилоскоп.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колега,съгласен съм,че с мултицет не мога да получа точност,но на ГИ си имам софтуерно осцилоскоп с графика.Сондата играе според мен добре (с остри върхове) и го прави бързо.Ще гледам да направя една снимка днес или утре.Въпросът ми е ,че погледната глобално графиката е изместена по-скоро към 1-ца,отколкото към 0.Надявам се днес да успея да подкарам визата.Там доколкото си спомням се дава осреднена стойност на ламбдата.На мен ми е ясно,че колата ми не работи добре в момента и търся причината сам.Казвам сам,защото ходих да я закачат на екзаминер и ми казаха нищо и няма.Всичко е 6.Взеха ми парите и ми казаха да вадя колата от бокса.Просто няма смисъл да обикалям по некадърни майстори,които да ми взимат парите и да ми казват всичко е 6.Диагностиката не е четене на грешки,а те правят това.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Добре! 1.Автомобила с колко сонди е? Ако е с две коя мериш?2.Сондата предполагам е широколентова?3.0.4V ако е точно числото е малко високо. Хубаво е да е 0.1-0.2V. Горната граница е добре.4.Дотук нищо не се знае. Може сондата наистина да не е наред. Но може показанията и да са следствие от проблем! Т.е. да си е наистина малко по-богата сместа. Факта, че реагира бързо по-скоро говори за друг проблем.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колата е с 1 ламбда сонда.Дали е широко или тясно лентова не знам.Двигателят 1,6 16 вентила.Проблем има.Подозирам МАР-а.Проблемът се усеща най-силно на 1 и 2 скорост. В диапазона 1700-2300 оборота при пуснат педал на газта започва силно придърпване.Имам чувството,че ще скъса някой тампон на двигателя. Симптома се влияе пряко от положението на газта и не винаги го прави.Пробвано е с друг ТПС.Промяна няма.Пробвана е друга бобина,също няма разлика.Инжекторите са почистени на ултразвук и са проверени на стенд как разпрашават и какъв дебит имат. Не знам доколко МПХ играе роля при тези обороти,но явно нещо се бъгва.чудя се дали да не го изключа и да видя какъв ще е резултата.Има ли опасност,ако го изключа?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Не знам доколко МПХ играе роля при тези обороти,но явно нещо се бъгва.чудя се дали да не го изключа и да видя какъв ще е резултата.Има ли опасност,ако го изключа?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
147
Проблема ви много ми прилича на избила или частично пробита мембрана на регулатора на налиагането за бензина.Пробваи така извади маркучето което излиза от регулатора и отива към смукателниа колектор и го запуши откъм регулатора.А от страната на колектора запуши отвора защото при пробата ще взима въздух.И въобще като изжадиш маркучето го помириши пониакога даже съм имал случаи и да излиза бензин.ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
-
Danchojn написа:dudulia написа:Не знам доколко МПХ играе роля при тези обороти,но явно нещо се бъгва.чудя се дали да не го изключа и да видя какъв ще е резултата.Има ли опасност,ако го изключа?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар