Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зацепване на делкото при двуваловите 8V мотори.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Зацепване на делкото при двуваловите 8V мотори.

    Търся информация за това как се зацепва делкото при двуваловите 8v мотори.При мен няма никакви белези т.е. няма по какво да се ориентирам.И снимки биха ми свършили работа.Ориентировъчно как трябва да стои делкото за да запали?Мотора конкретно е 1.6 два вала но предполагам че при всички карбураторни е еднакво.

    #2
    Закарваш първи цилиндър на ГМТ и слагаш така делкото/разпределителя, че да сочи към първи цилиндър (палеца) Ако от самото делко/разпределител се прави центровката трябва да видиш в момент когато трябва да се подаде искра палеца да е точно срещу даденият цилиндър на капачката, защото може да се получи да е преди/след него и по някой път между два цилиндъра. Последното важи когато привода е със ситен шлиц/шестограм и има много положения на зацепване. Това е като цяло при зацепването на делко/разпределител при повечето двигатели.ЕДИТ: Забравих само да ти кажа, че и клапаните на първи цилиндър трябва да са затворени иначе може да се окаже, че си правил зацепването когато не са затворени и после ще гърми, но това се лекува като завъртиш на кръст кабелите на капачката.

    Коментар


      #3
      Няма как да го объркаш зацепването на делкото пък точно на 1,6 двата вала. Има само един начин на сглобяване. Двата зъба са с изместване.

      Коментар

      Working...
      X