Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.1 55 к.с. пали когато си поиска

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто 1.1 55 к.с. пали когато си поиска

    Здравейте, колата е Пунто 96та година 1.1 моно 55 к.с. Понякога неще да запали без значение дали е топъл или студен мотор. С бутане пали, обаче. Какво би могло да бъде ? Комутатор ?

    #2
    кола

    а стартера върти ли има ли -стига ли гориво до отрпред дюзата работи ли няма комутатор а има едно реле зад двигатела в една кутия ама едва ли е от него щото и с бутане няма да запали
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      Колега, стартера си върти нормално. Просто с бутане пали. Скоро е сменяна бензинова помпа. Никакви други симптоми няма.

      Коментар


        #4
        кола

        има доста неща от който може да не пали така че трябва да се погледне евентуална диагностика -с ВИЗА -точно като не пали
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Zdrasti na vsichki v temata. Imam Fiat Punto s 1.1 bensin 1996 model. problemite sa 1-vo che e verno che pali kogato pogelae, a pali vinagi kogato pochna da pompia barzo po vreme na startirane! Vazmogno li e da e benzinova pompa? A samo predi nekolko dena zapochna da prekasva strashno mnogo, i nai veche da pushi jako! Proverih maslo , i donaliah! No pak si pusheshe ne parvite 5 minuti no sled okolo 10 zapochna da pushi dosta!Ima li nekoi ot temata idea kakva moge da e povredata? Колега, честито първо мнение, но в този форум пишем на кирилица - прави така и ти!Модераторкси екип фиат-бг.орг
          Dimitre

          Коментар


            #6
            Колеги, колата има искра и се чува циркулация на бензин, но дюзата НЕ ПРЪСКА !!! Така 2-3 пъти и си пали, когато реши. Скоро е сменяна бензинова помпа на колата. Дали знаете къде са бушоните на тая кола ????Тази вечер с бутане нямаше абсолютно никакви признаци на палене.

            Коментар


              #7
              кола

              трябва да се направи диагностика ама точно като не пали може да покаже нещо или да се сменят неща Т емпературен датчик -релето за /палене помпата и ECU /то е е дно татчик на колянов вал -то е за паленето въобще може да се работи на проба- грешка доста майстори работят така може да се видят кабели на свещите и самите свещи ECU да се смени за проба да се види как ще е то друго май не остана а свети ли нещо като не палиБушоните са в ляво до волана едно капаче а сега се сещам кабела на дюзата -нали си моно
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Колега, благодаря за съветите !Значи дюзата според мен е здрава, а и ток си идва до нея. Разкачих входящия маркуч и бензин дотам НЕ достига. Можете ли да ми кажете къде се намира помпата ? Под задната седалка ли е ? Също така идея къде се намира релето за бензиновата помпа. Благодаря много! И горивния филтър ще ми е полезно да знам къде е

                Коментар


                  #9
                  Re: Фиат Пунто 1.1 55 к.с. пали когато си поиска

                  javor_bg написа:
                  Здравейте, колата е Пунто 96та година 1.1 моно 55 к.с. Понякога неще да запали без значение дали е топъл или студен мотор. С бутане пали, обаче. Какво би могло да бъде ? Комутатор ?
                  Това ме навежда на следното: лош контакт на клемореда на контактния ключ. Ще кажа защо мисля така. Не ми се рови в търсачката за да намеря 3 месечните ми патила с Бравата. Тя палеше когато си реши, като магаре на мост, губеше ми "+"-са на бобината при въртене на стартер, къде ли не ходих, какво ли не правих, кого ли не питах, 10 човека - 100 акъла. Накрая се оказа лош контакт на горепосоченото място, въпреки че бях бутал и там, имаше една клема която уж е добре, но се оказа че не е. Та как работи при бравата, предполагам и при пунтото е същия принцип, имам и такова пунто като твоето. Когато включиш на контакт, се подава "+" към бобината който идва от едно реле, релето се управлява от компа, който му подава "-", а "+"-са идва от контактния ключ, ако не завъртиш на стартер след няколко секунди компа прекъсва "-"-а и на бобината нямаш "+". При завъртането на стартера се подава сигнал от датчика на запалването и компа пуска "-" към релето, като същевремено "+"-а на релето се подава пак от контактния ключ, но от друга клема /точно тя ми правеше беля/. Не съм изследвал Пунтото дали работи на същия принцип, но допускам че е така.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Отново благодаря за съвета ! Нещата май отиват точно в тази насока!Само едно нещо не ми е ясно на мен. По принцип на други коли съм гледал как като врътнеш на контакт и се чува помпата за малко. При Пунтото така ли трябва да бъде, понеже въртим на контакт, но приток на бензин няма.

                    Коментар


                      #11
                      По принцип като дадеш на контакт помпата тръгва и след това спира, като завъртиш трябва да тръгне пак, има логика, ако не подава искра да не сработи и помпата, компа да не я пуска.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        да не свети кода така става като има проблем с него или няма кодако подадеш 12 + на помпата дали ще работи трябва малко да се отвори тук там релето е при двигатела в кутията до кутията с бушоните
                        Прикачени файлове
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          добър вечер колеги а каква е тази кутия на схемата над номера SGR 10226
                          FIAT Marea 1.9 JTD 2001г.
                          ... и тя доверчиво сложи крака на раменете му...
                          миг невнимание и вече си татко

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            ами то е в падкалника на пунто 1.2 на 1.1 се вижда това е за обратня бензин или газове на бензинавътре има нещо като филтър има и клапа със жици
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              благодаря за отговора
                              FIAT Marea 1.9 JTD 2001г.
                              ... и тя доверчиво сложи крака на раменете му...
                              миг невнимание и вече си татко

                              Коментар

                              Working...
                              X