Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна гарнитурата на капака - Пунто 1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна гарнитурата на капака - Пунто 1

    за поредна година...взе пак да сълзи масло откъм гарнитурата на капака на мотора...Уж все читави гарнитури купувам..ама. Можете ли да ми препоръчате качествена гарнитура и ще мога ли сам да я сменя. Има ли тема във форума по този въпрос защото не успях да издира...специално за пунто 1 ме интересува..Дали е толкова сложно...дано не оплескам нещо...Благодаря предварително
    Punto 1.2, ELX MPI

    #2
    принципно не е сложно ,но трябва да внимаваш като завиваш да не строшиш капака. Иначе за да спреш теча вземи читава гарнитула и положи силикон(високотемп устойчив) и шъ стане :D
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      kola

      Не по добре без силикон Ако си е хубава гарнитурата нищо не му трябва само да се сложи хубаво И да не се пренатегнат болтовете
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        е точно за това се колебая....някои препоръчват силикон, други не....Два пъти купувах, с препоръки от продавача, гарнитурата от магазина на Стамболийски и все протича...От къде и каква да взема, за да съм сигурен че няма да има проблеми....
        Punto 1.2, ELX MPI

        Коментар


          #5
          Купуваш си нова гарнитура, купуваш си и силикон от този черният.Сваляш капака и много хубаво почистваш както него така и главата от остатъците от старата гарнитура и силикон ако си слагал. След това всичко го забърсваш с бензин да светне, точно там където ще лежи новата гарнитура.Намазваш главата и капака там където ляга гарнитурата със силикона и слагаш капака. Започваш да притягаш болтовете от средата навън - първо двата, които са в средата на капака, а после останалите на кръст. Стягаш ги лекичко колкото да се покаже силикона. След 10-на минути ги допритягаш пак в същата последователност, не е нужно да са стегнати до отказ, колкото прецениш.Оставяш колата поне за няколко часа без да я караш, най-добре за повечко време и това е.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            капак

            може да протича щото рзбата където се навиват болтовете/ към главата / се е износила и не може да ги затегнеш както трябва да не е проблем гарнитурата а слагашли е в канала както трябва
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              до сега не съм сменял
              Punto 1.2, ELX MPI

              Коментар


                #8
                Колега, и аз вече 3 пъти сменям гарнитура и сега пак съм за 4-та смяна щото пак протече. Мисля си че, имам високо картерно налягане и може би заради това избива. Евентуално ще сложа и аз силикон сега като я сменям и ако пак тръгне да тече значи проблема е сериозен.
                Фиат Пунто 1,2 HSD

                Коментар


                  #9
                  Има едно лепило на Elring с което се намазва гарнитурата от двете страни и се слага.Качестрено е и върши работа.Аз лично го ползвам и съм много доволен.Струва 4 лв,поне при мен е толкова.Води се един вид херметизатор.Силикона се препоръчва ако няма гарнитура,това е нещото което ви трябва.Успех със смяната.

                  Коментар


                    #10
                    Re: kola

                    kluchar написа:
                    Не по добре без силикон Ако си е хубава гарнитурата нищо не му трябва само да се сложи хубаво И да не се пренатегнат болтовете
                    пробвал см 3-4хубави, не става със силикон и едно среден клас гарнитура и заспива!
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #11
                      проблемни гарнитури

                      Моята също протече след като я бях сменил преди 1-1.5 години... Явно че тези дето ги продават тука са предназнчени толкова да карат. Самата гарнитура не е чак толкова скъпа, ама пък непрекъснато да я сменяш не си е работа. Затова последвах съвета на един приятел (също с Пунто), който ме посъветва да изпиля зъбчетата на капака (тези които ограничават доколко може да се стегнат болтовете) - изпилих около 0.8мм. Така и направих - карам вече над месец с новата гарнитура, за сега не съм забелязал теч; ще видя с течение на времето. Силикон, лепила или други подобни не съм слагал - просто наместваш добре новата гарнитура да легне добре в каналите (като почистването на остатъци от старата е задължително).

                      Коментар

                      Working...
                      X