Ха-ха-ха тука всички са ебати разбирачите,в това вече се убедих.Почти на всички въпроси се отговаря с въпрос или супер тъпо предположение.Вместо някои хора да дадат 20 лв на майстор да им каже какво има,киснат с часове във форума и само си пишат безмислици седмици наред.Смешна работа.
jivko3 написа:
Колеги преди 7 дни си взех Брава 1.4 12V.Притеснява ме разхода на колата-около 14-15 на сто в града,а изобщо не я насъпвам,ама ни най-малко,стилът ми на каране не е такъв.От какво може да е?
Ха-ха-ха тука всички са ебати разбирачите,в това вече се убедих.Почти на всички въпроси се отговаря с въпрос или супер тъпо предположение.Вместо някои хора да дадат 20 лв на майстор да им каже какво има,киснат с часове във форума и само си пишат безмислици седмици наред.Смешна работа.
А с какво помогнахте вие на колегата?Редно е когато изказвате такова мнение да се аргументирате!
Ха-ха-ха тука всички са ебати разбирачите,в това вече се убедих.Почти на всички въпроси се отговаря с въпрос или супер тъпо предположение.Вместо някои хора да дадат 20 лв на майстор да им каже какво има,киснат с часове във форума и само си пишат безмислици седмици наред.Смешна работа.
А с какво помогнахте вие на колегата?Редно е когато изказвате такова мнение да се аргументирате!
Колегата се присмя на мен,аз сега се смея на него.Прави спам навсякаде,само пише по 1 ред и аз му показвам грешката,защото тои се смее на другите а е същия като всички,съжалявам че използвам темата на колегата mitkosoft за ду му влея малко акъл в главата на колегата jivko3
Повдигачи,почти съм сигурен,не че знам какъв е мотора,но много коли(не само фияти)го правят тоя номер.Колегата от предната страница ти е казал как се лекува.
според мен има някой скъсана гумичка на маслената магистрала и до като загрее не плюе масло и вала и блъска кобилиците на сухои при мене е така сутрин на пролет ще сменям тея гумички мисля че и при тебе е така
По добре на колене от колкото прав пред струга
Fiat Brava 1.4 12v SX Klima
АГУ-BRC 1G
според мен има някой скъсана гумичка на маслената магистрала и до като загрее не плюе масло и вала и блъска кобилиците на сухои при мене е така сутрин на пролет ще сменям тея гумички мисля че и при тебе е така
Колеги този проблем е много срещан при двигателите 1.4 12 V ,брат ми като си копуваше fiat bravo прочете че такъв проблем имало при тези двигатели и си взе 1.6 16V.
Вие не разбрахте ли ,че тези прословути и всеизвестни гумички на маслената магистрала не се късат-ПРОСТО НЯМА НАЧИН ТОВА ДА ИМ СЕ СЛУЧИ.Те просто се втвърдяват с времето и не уплътняват така,както една гума би трябвало да уплътни.Стават на пластмаса,на каучук,на бакелит.Оттам започва за изпуска маслото,нарушава се налягането на цялата маслена магистрала и горе дето пръска от едни много ситни дупчици върху вала вече го няма необходимото налягане.Веднъж някой написа във форума,че се късат и всички се хванаха на хорото.Не знам как може да се скъса пластмаса :D Как па от 3 отворени пред очите ми коли с такъв мотор(в това число и моята)нямаше ни една скъсана гумичка,а бяха станали всичките на камък.Това са 24 гумички.И нито една скъсана О чудо :D Това може да го твърди човек,който не е виждал с очите си какво има под капака на клапаните,а такъв човек не е разумно да дава съвети на други единствено въз основа на това ,което е прочел някъде.
Вие не разбрахте ли ,че тези прословути и всеизвестни гумички на маслената магистрала не се късат-ПРОСТО НЯМА НАЧИН ТОВА ДА ИМ СЕ СЛУЧИ.Те просто се втвърдяват с времето и не уплътняват така,както една гума би трябвало да уплътни.Стават на пластмаса,на каучук,на бакелит.Оттам започва за изпуска маслото,нарушава се налягането на цялата маслена магистрала и горе дето пръска от едни много ситни дупчици върху вала вече го няма необходимото налягане.Веднъж някой написа във форума,че се късат и всички се хванаха на хорото.Не знам как може да се скъса пластмаса :D Как па от 3 отворени пред очите ми коли с такъв мотор(в това число и моята)нямаше ни една скъсана гумичка,а бяха станали всичките на камък.Това са 24 гумички.И нито една скъсана О чудо :D Това може да го твърди човек,който не е виждал с очите си какво има под капака на клапаните,а такъв човек не е разумно да дава съвети на други единствено въз основа на това ,което е прочел някъде.
8-при 4 от тях всяка е за един повдигач,при станалите 4 всяка е за по 2 повдигача.Разположението на повдигачите вътре в главата е такова-от едната страна са 4 а от другата са 8.
Коментар