Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

сменено стъпково моторче НОВОи пакпроблем с оборотите 1.216V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    сменено стъпково моторче НОВОи пакпроблем с оборотите 1.216V

    смених стъпковото моторче ..и сега когато е студена .пак вдига со към 2000-3000 оборора и за около 5-10 секунди...като загрее до 80 градуса ..няма проблем никакъв дори и при палене...някой има ли идея от какво може да е този проблем....че ми писна вече от майстори
    Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -

    "Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"

    #2
    Кола

    другото което можеу да е датчик на температурата на двигатела
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: сменено стъпково моторче НОВОи пакпроблем с оборотите 1.

      Колега, ако просто си свалил старото, и си монтирал новото - няма да стане. ECU-то има нужда от "обучение" за правилната работа на това моторче, или по-точно - да си калибрира стойностите от TPS-са (който при този двигател е в един корпус, а и на една ос, с моторчето за празен ход). Или още по-просто казано - компютъра не знае какво е истинското положение на дроселната клапа и се получават подобни "ефекти".При мен всичко уж си беше нормално, само при отпускане на газта (и само при загрял двигател) оборотите веднага падаха до 500-600 и после се нормализираха на 850, а една от функциите на моторчето е да се грижи и за плавното падане на оборотите.Доколкото аз знам, това обучение става само на стенд, поне при мен нищо друго не проработи, Ако имаш късмет ECU-ти да "забравя" при откачане на акумулатора, може да опиташ това :1 - загряваш до 80 градуса двигателя... изключваш от акумулатора за 15 мин.2 - после даваш на контакт за 1 мин..после 1 мин изключваш от контакт3 - после палиш двигателя за 5 мин без нищо друго да се пипа ...и накрая гасишАко не стане - сервиз, и то в някой където знаят за какво става въпрос, и имат необходимата техника. Не че има нещо сложно, трябват само компютър и малко знания, ама...всичко казано до тук важи само ако няма някакви други проблеми, както дефектен сензор за температурата или нещо подобно... но ако има - то би трябвало да излезе при диагностиката.
      Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

      Коментар


        #4
        nicko написа:
        Колега, ако просто си свалил старото, и си монтирал новото - няма да стане. ECU-то има нужда от "обучение" за правилната работа на това моторче, или по-точно - да си калибрира стойностите от TPS-са (който при този двигател е в един корпус, а и на една ос, с моторчето за празен ход). Или още по-просто казано - компютъра не знае какво е истинското положение на дроселната клапа и се получават подобни "ефекти".При мен всичко уж си беше нормално, само при отпускане на газта (и само при загрял двигател) оборотите веднага падаха до 500-600 и после се нормализираха на 850, а една от функциите на моторчето е да се грижи и за плавното падане на оборотите.Доколкото аз знам, това обучение става само на стенд, поне при мен нищо друго не проработи, Ако имаш късмет ECU-ти да "забравя" при откачане на акумулатора, може да опиташ това :1 - загряваш до 80 градуса двигателя... изключваш от акумулатора за 15 мин.2 - после даваш на контакт за 1 мин..после 1 мин изключваш от контакт3 - после палиш двигателя за 5 мин без нищо друго да се пипа ...и накрая гасишАко не стане - сервиз, и то в някой където знаят за какво става въпрос, и имат необходимата техника. Не че има нещо сложно, трябват само компютър и малко знания, ама...всичко казано до тук важи само ако няма някакви други проблеми, както дефектен сензор за температурата или нещо подобно... но ако има - то би трябвало да излезе при диагностиката.
        колега nicko виж тая тема и пак обяснявай http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...922&start=15а иначе си много прав май трябва да отиде във ФИАТ Сервиз Благоевград .... само там ще му решат вече така наболелия проблем !
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          след смяна, след демонтаж-монтаж на TPS-a и дори само след почистване на дроселовата клапа е задължително да се направи следното:Зануляване- тестера се поставя в режим
          Прикачени файлове
          2.4 JTD

          Коментар


            #6
            ivan_dice написа:
            колега nicko виж тая тема и пак обяснявай http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=31922&start=15
            тая тема съм я чел, както и още много други подобни, моторчето също съм го отваял, имаше малко нагар по колектора, TPS си беше както нов, без никакви следи по пистите, а и от печатите по него си личеше че е сменено след 2006 (за което много благодаря на предишния собственик ), така че колега - говорех и от собствен опит, не само от четене тук и там...не искам да се заяждам, нито да се правя на разбирач, а само да спестя на колегата ходене по "майстори" и набиване на ненужни пари...
            Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

            Коментар

            Working...
            X