смених стъпковото моторче ..и сега когато е студена .пак вдига со към 2000-3000 оборора и за около 5-10 секунди...като загрее до 80 градуса ..няма проблем никакъв дори и при палене...някой има ли идея от какво може да е този проблем....че ми писна вече от майстори
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
сменено стъпково моторче НОВОи пакпроблем с оборотите 1.216V
Collapse
X
-
Re: сменено стъпково моторче НОВОи пакпроблем с оборотите 1.
Колега, ако просто си свалил старото, и си монтирал новото - няма да стане. ECU-то има нужда от "обучение" за правилната работа на това моторче, или по-точно - да си калибрира стойностите от TPS-са (който при този двигател е в един корпус, а и на една ос, с моторчето за празен ход). Или още по-просто казано - компютъра не знае какво е истинското положение на дроселната клапа и се получават подобни "ефекти".При мен всичко уж си беше нормално, само при отпускане на газта (и само при загрял двигател) оборотите веднага падаха до 500-600 и после се нормализираха на 850, а една от функциите на моторчето е да се грижи и за плавното падане на оборотите.Доколкото аз знам, това обучение става само на стенд, поне при мен нищо друго не проработи, Ако имаш късмет ECU-ти да "забравя" при откачане на акумулатора, може да опиташ това :1 - загряваш до 80 градуса двигателя... изключваш от акумулатора за 15 мин.2 - после даваш на контакт за 1 мин..после 1 мин изключваш от контакт3 - после палиш двигателя за 5 мин без нищо друго да се пипа ...и накрая гасишАко не стане - сервиз, и то в някой където знаят за какво става въпрос, и имат необходимата техника. Не че има нещо сложно, трябват само компютър и малко знания, ама...всичко казано до тук важи само ако няма някакви други проблеми, както дефектен сензор за температурата или нещо подобно... но ако има - то би трябвало да излезе при диагностиката.Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
-
nicko написа:Колега, ако просто си свалил старото, и си монтирал новото - няма да стане. ECU-то има нужда от "обучение" за правилната работа на това моторче, или по-точно - да си калибрира стойностите от TPS-са (който при този двигател е в един корпус, а и на една ос, с моторчето за празен ход). Или още по-просто казано - компютъра не знае какво е истинското положение на дроселната клапа и се получават подобни "ефекти".При мен всичко уж си беше нормално, само при отпускане на газта (и само при загрял двигател) оборотите веднага падаха до 500-600 и после се нормализираха на 850, а една от функциите на моторчето е да се грижи и за плавното падане на оборотите.Доколкото аз знам, това обучение става само на стенд, поне при мен нищо друго не проработи, Ако имаш късмет ECU-ти да "забравя" при откачане на акумулатора, може да опиташ това :1 - загряваш до 80 градуса двигателя... изключваш от акумулатора за 15 мин.2 - после даваш на контакт за 1 мин..после 1 мин изключваш от контакт3 - после палиш двигателя за 5 мин без нищо друго да се пипа ...и накрая гасишАко не стане - сервиз, и то в някой където знаят за какво става въпрос, и имат необходимата техника. Не че има нещо сложно, трябват само компютър и малко знания, ама...всичко казано до тук важи само ако няма някакви други проблеми, както дефектен сензор за температурата или нещо подобно... но ако има - то би трябвало да излезе при диагностиката.AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
ivan_dice написа:колега nicko виж тая тема и пак обяснявай http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=31922&start=15Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар