проблема е тука че работата на четирите цилиндъра е различна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво е мнението Ви за свещите на колата ми?Какво не е наред
Collapse
X
-
Колега,не те разбрах какво имаш предвид с това:Danchojn написа:Свещите на 1и3 са сходни. Свещите на 2 и 4също са сходни. А между двете двойки има резлика, защото през едната двойка тока и искрата са от централния електрод към корпус, а при другата обратно. Така че, две по две трябва да са малко различни. Ето как изглеждаха мойте на 40000км.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Колега,не те разбрах какво имаш предвид с това:Danchojn написа:Свещите на 1и3 са сходни. Свещите на 2 и 4също са сходни. А между двете двойки има резлика, защото през едната двойка тока и искрата са от централния електрод към корпус, а при другата обратно. Така че, две по две трябва да са малко различни. Ето как изглеждаха мойте на 40000км.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
u_bo
-
u_bo написа:и само аз ли виждам , че на 3-ти свеща е с изяден електрод ?!?!?!?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:u_bo написа:и само аз ли виждам , че на 3-ти свеща е с изяден електрод ?!?!?!?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
WhitePower написа:ми много просто замерват се инжекторите за дебита им 4 колби една помпа една бензинова рейка малко гас и комутатора 20 секунди таман мисля тази седмиа да си подкарам стенда и ще пиша ако искаш да ги закачим за замерване , но съм 90 процента согурен че са запушениBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Размени кабелите на самата бобина за да видиш дали ще се промени нещо. Ако няма промяна размени свещите да видиш дали черните ще станат бели и обратното. Огледай да не краде въздух от някъде. Щом си ГИ има вероятност и той да прави мизерия, покарай я малко на бензин и виж там как ще е цвета на свещите.
Коментар
-
u_bo
Коментар
-
здравейте колеги наистина доста интересна тема сте подхванали и аз съм си бил главата с подобен не точно проблем а факт (понеже колата си варви нормално)и аз съм с Г.И. и със две по тъмни и две по светли свещи във същата последователност,разменял съм кабели,свещи,бубини ефекта е точно 0 % всичко си остава така без промяна смених накрая и свещите с нови,кабелите с нови и пак същото но обаче открих причината при копирането на бензиновите времена компа взима под внимание тия двата дето работят както трябва (за газовия комп става вапрос)и не знам по какъв начин леко явно изместват момента на впръскване на другите два понеже знаете че газовите инжектори не работят на 100% времената на бензиновите а си правят собсвени и точно от там някаде се явява проблема свалял съм кабелите който взимат информация от бензиновия комп и веднага ефекта изчезва и всичко си идва на местото но оставам без газ така че се примирих и си карам така но докога не знам(след свалянето на главата имаше поражения не само по свещите а и по клапаните дори и в изпускателните тръби се вижда кой цилиндър как е работил) но май доколкото знам само при италианките газовия инжекцион копва всички времена (дюза по дюза)а не само на един цилиндър като при останалите и това не знам защо се прави колеги.Ако някой е запознат по добре с това нека сподели с нас "тайната"
Коментар
-
Bat_M написа:здравейте колеги наистина доста интересна тема сте подхванали и аз съм си бил главата с подобен не точно проблем а факт (понеже колата си варви нормално)и аз съм с Г.И. и със две по тъмни и две по светли свещи във същата последователност,разменял съм кабели,свещи,бубини ефекта е точно 0 % всичко си остава така без промяна смених накрая и свещите с нови,кабелите с нови и пак същото но обаче открих причината при копирането на бензиновите времена компа взима под внимание тия двата дето работят както трябва (за газовия комп става вапрос)и не знам по какъв начин леко явно изместват момента на впръскване на другите два понеже знаете че газовите инжектори не работят на 100% времената на бензиновите а си правят собсвени и точно от там някаде се явява проблема свалял съм кабелите който взимат информация от бензиновия комп и веднага ефекта изчезва и всичко си идва на местото но оставам без газ така че се примирих и си карам така но докога не знам(след свалянето на главата имаше поражения не само по свещите а и по клапаните дори и в изпускателните тръби се вижда кой цилиндър как е работил) но май доколкото знам само при италианките газовия инжекцион копва всички времена (дюза по дюза)а не само на един цилиндър като при останалите и това не знам защо се прави колеги.Ако някой е запознат по добре с това нека сподели с нас "тайната"Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар