Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво е мнението Ви за свещите на колата ми?Какво не е наред

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    проблема е тука че работата на четирите цилиндъра е различна
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      Именно това е нещото,което ме озадачава.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #18
        Свещите на 1и3 са сходни. Свещите на 2 и 4също са сходни. А между двете двойки има резлика, защото през едната двойка тока и искрата са от централния електрод към корпус, а при другата обратно. Така че, две по две трябва да са малко различни. Ето как изглеждаха мойте на 40000км.
        Прикачени файлове
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Колега,не те разбрах какво имаш предвид с това:
          Danchojn написа:
          Свещите на 1и3 са сходни. Свещите на 2 и 4също са сходни. А между двете двойки има резлика, защото през едната двойка тока и искрата са от централния електрод към корпус, а при другата обратно. Така че, две по две трябва да са малко различни. Ето как изглеждаха мойте на 40000км.
          Как ще протича тока и респективно искра от корпус към централен електрод?
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #20
            dudulia написа:
            Колега,не те разбрах какво имаш предвид с това:
            Danchojn написа:
            Свещите на 1и3 са сходни. Свещите на 2 и 4също са сходни. А между двете двойки има резлика, защото през едната двойка тока и искрата са от централния електрод към корпус, а при другата обратно. Така че, две по две трябва да са малко различни. Ето как изглеждаха мойте на 40000км.
            Как ще протича тока и респективно искра от корпус към централен електрод?
            Ето ел. схемата! Токовата верига е винаги през корпуса на ДВГ. Винаги има искри в два цилиндъра, но работи този който се пълни.
            Прикачени файлове
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              и само аз ли виждам , че на 3-ти свеща е с изяден електрод ?!?!?!?

              Коментар


                #22
                u_bo написа:
                и само аз ли виждам , че на 3-ти свеща е с изяден електрод ?!?!?!?
                Изяждането е десети от милиметъра.На този модел свещи електрода се подава по-малко от милиметър извън изолатора.Нормално е след 40 000км да има частично износване.Неоспорим факт е че има различно горене в цилиндрите и интересно е на какво се дължи това.Свещи,кабели,бобина,инжектори?
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #23
                  dudulia написа:
                  u_bo написа:
                  и само аз ли виждам , че на 3-ти свеща е с изяден електрод ?!?!?!?
                  Изяждането е десети от милиметъра.На този модел свещи електрода се подава по-малко от милиметър извън изолатора.Нормално е след 40 000км да има частично износване.Неоспорим факт е че има различно горене в цилиндрите и интересно е на какво се дължи това.Свещи,кабели,бобина,инжектори?
                  Ами две от свещите са бели. Следователно са работили с обеднена гориво-въздушна смес. Това ще рече инжектори може би. Най-малкото трябва да се проверят. Но като ще се проверяват 2 по-добре всички. Аз бих почнал от тях.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    ми много просто замерват се инжекторите за дебита им 4 колби една помпа една бензинова рейка малко гас и комутатора 20 секунди таман мисля тази седмиа да си подкарам стенда и ще пиша ако искаш да ги закачим за замерване , но съм 90 процента согурен че са запушени
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #25
                      WhitePower написа:
                      ми много просто замерват се инжекторите за дебита им 4 колби една помпа една бензинова рейка малко гас и комутатора 20 секунди таман мисля тази седмиа да си подкарам стенда и ще пиша ако искаш да ги закачим за замерване , но съм 90 процента согурен че са запушени
                      С удоволствие,но 1.Трябва да дойда до София2.Колата се кара предимно на газ и не знам как ще замериш газовите инжекториВсе пак смятам след няколко дни да сваля газовата рейка и да прегледам инжекторите в какво състояние са.
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #26
                        Колега, огледай добре да не смуче въздух от някои напукан маркуч или някаква тапа ако има на колекторите между 2и3-ти цилиндър.

                        Коментар


                          #27
                          Размени кабелите на самата бобина за да видиш дали ще се промени нещо. Ако няма промяна размени свещите да видиш дали черните ще станат бели и обратното. Огледай да не краде въздух от някъде. Щом си ГИ има вероятност и той да прави мизерия, покарай я малко на бензин и виж там как ще е цвета на свещите.

                          Коментар


                            #28
                            е ако беше писал че е с ГИ още в първия пост - то си е ясно - провери си Г.инжектори... едит - и не само тях - за мен е прекалено голяма разликата в изяждането на централния електрод
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #29
                              здравейте колеги наистина доста интересна тема сте подхванали и аз съм си бил главата с подобен не точно проблем а факт (понеже колата си варви нормално)и аз съм с Г.И. и със две по тъмни и две по светли свещи във същата последователност,разменял съм кабели,свещи,бубини ефекта е точно 0 % всичко си остава така без промяна смених накрая и свещите с нови,кабелите с нови и пак същото но обаче открих причината при копирането на бензиновите времена компа взима под внимание тия двата дето работят както трябва (за газовия комп става вапрос)и не знам по какъв начин леко явно изместват момента на впръскване на другите два понеже знаете че газовите инжектори не работят на 100% времената на бензиновите а си правят собсвени и точно от там някаде се явява проблема свалял съм кабелите който взимат информация от бензиновия комп и веднага ефекта изчезва и всичко си идва на местото но оставам без газ така че се примирих и си карам така но докога не знам(след свалянето на главата имаше поражения не само по свещите а и по клапаните дори и в изпускателните тръби се вижда кой цилиндър как е работил) но май доколкото знам само при италианките газовия инжекцион копва всички времена (дюза по дюза)а не само на един цилиндър като при останалите и това не знам защо се прави колеги.Ако някой е запознат по добре с това нека сподели с нас "тайната"

                              Коментар


                                #30
                                Bat_M написа:
                                здравейте колеги наистина доста интересна тема сте подхванали и аз съм си бил главата с подобен не точно проблем а факт (понеже колата си варви нормално)и аз съм с Г.И. и със две по тъмни и две по светли свещи във същата последователност,разменял съм кабели,свещи,бубини ефекта е точно 0 % всичко си остава така без промяна смених накрая и свещите с нови,кабелите с нови и пак същото но обаче открих причината при копирането на бензиновите времена компа взима под внимание тия двата дето работят както трябва (за газовия комп става вапрос)и не знам по какъв начин леко явно изместват момента на впръскване на другите два понеже знаете че газовите инжектори не работят на 100% времената на бензиновите а си правят собсвени и точно от там някаде се явява проблема свалял съм кабелите който взимат информация от бензиновия комп и веднага ефекта изчезва и всичко си идва на местото но оставам без газ така че се примирих и си карам така но докога не знам(след свалянето на главата имаше поражения не само по свещите а и по клапаните дори и в изпускателните тръби се вижда кой цилиндър как е работил) но май доколкото знам само при италианките газовия инжекцион копва всички времена (дюза по дюза)а не само на един цилиндър като при останалите и това не знам защо се прави колеги.Ако някой е запознат по добре с това нека сподели с нас "тайната"
                                Какав ГИ визираш?Според мен това не зависи от марката автомобил,а зависи от марката ГИ.
                                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                                Коментар

                                Working...
                                X