Между другото смених свещите със старите НГК.След около 300км няма разлика в изгарянето ,както е при тези на снимката.Направи ми впечатление,че някои от свещите не бяха добре стегнати,да не кажа че бяха хлабави.Дали е възможно от там да е засмуквало по малко въздух?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво е мнението Ви за свещите на колата ми?Какво не е наред
Collapse
X
-
dudulia написа:Bat_M написа:здравейте колеги наистина доста интересна тема сте подхванали и аз съм си бил главата с подобен не точно проблем а факт (понеже колата си варви нормално)и аз съм с Г.И. и със две по тъмни и две по светли свещи във същата последователност,разменял съм кабели,свещи,бубини ефекта е точно 0 % всичко си остава така без промяна смених накрая и свещите с нови,кабелите с нови и пак същото но обаче открих причината при копирането на бензиновите времена компа взима под внимание тия двата дето работят както трябва (за газовия комп става вапрос)и не знам по какъв начин леко явно изместват момента на впръскване на другите два понеже знаете че газовите инжектори не работят на 100% времената на бензиновите а си правят собсвени и точно от там някаде се явява проблема свалял съм кабелите който взимат информация от бензиновия комп и веднага ефекта изчезва и всичко си идва на местото но оставам без газ така че се примирих и си карам така но докога не знам(след свалянето на главата имаше поражения не само по свещите а и по клапаните дори и в изпускателните тръби се вижда кой цилиндър как е работил) но май доколкото знам само при италианките газовия инжекцион копва всички времена (дюза по дюза)а не само на един цилиндър като при останалите и това не знам защо се прави колеги.Ако някой е запознат по добре с това нека сподели с нас "тайната"
Коментар
-
Този инжекцион Стефанели, май се оказва проблем! Скоро пусках тема - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=48922Не съм довършил темата щото още не съм сигурен, но нещата отиват към прегорели клапани!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар