Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво е мнението Ви за свещите на колата ми?Какво не е наред

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво е мнението Ви за свещите на колата ми?Какво не е наред

    Колеги,какво ще кажете за свещите на колата ми.Кара се предимно на газ.Има нещо,което не е наред,но не мога да разбера какво.Явно има проблем с бобината,защото ми дава грешка в бобина номер 2,но тя от своя страна е за 2 и 3 цилиндър,а при мен изглеждат по сходен начин свещите на 1и3,както и на 2 и 4-ти цилиндър.
    Прикачени файлове
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Възможни причини: Прекалено богата гориво-въздушна смес (като за начало си виш си въздушният филтър - при газифицираните се сменя на 5-6000км.), повредени запалителни кабели, неправилно избрана свещ с по-високо топлинно число
    Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

    Къде отиваш ти, може би?

    Коментар


      #3
      въздушния филтър не пее във хора тука - вижте че има разлика между горенето във цилиндрите виш си кабелите и инжекторите ако енин разпръсква друг преплюва...
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        Дай снимка отстрани. На мен ми се струва, че са твърде износени и електрода е много износен. Каква марка са? На колко КМ? Има свещи за газ по принцип...с 2 електрода и електродите са по-малко разстояние помежду им.
        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
        Powered by Total & Fobos LPG

        Коментар


          #5
          MadHead написа:
          Дай снимка отстрани. На мен ми се струва, че са твърде износени и електрода е много износен. Каква марка са? На колко КМ? Има свещи за газ по принцип...с 2 електрода и електродите са по-малко разстояние помежду им.
          все си мислех че няма разлика със какво гориво караш колата за да си подбереш свещите то по твойте думи излиза че дали си със 95 или 100 трябва да караш и със различни свещине мисля че проблема е във тях така като гледам и температурно горенето им е различно , от което следва че и са износени различно залагам на кабели или инжектори или ментеливи свещи едната е много бяла а точно във този цилиндър сместа е била бедничка
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            Ето ги свещите от друг ъгъл. За информация свещите са на 38 000км.Моделът е BERU UXF79 Platinum.Закупени са от Германия и не мисля,че са менте.Централният електрод има леко износване спрямо когато бяха чисто нови,но това износване е не повече от 1/3 - 1/2 милиметър. Тези свещи ги даваха да се сменят на 50 000км,ако не ме лъже паметта.Въпросът е защо са с различен цвят.
            Прикачени файлове
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              Въпросът е защо са с различен цвят.Защото има разлика в работата а цилиндрите.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                прави ми впечатление че има разлика по двойки. 2 по светли и 2 по тъмни. това ме навежда на мисълта за проблем с бобината. Може и да греша, нека и някой друг да каже
                F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                Коментар


                  #9
                  bbw написа:
                  прави ми впечатление че има разлика по двойки. 2 по светли и 2 по тъмни. това ме навежда на мисълта за проблем с бобината. Може и да греша, нека и някой друг да каже
                  В първия момент и аз щях да обявя бобината за виновна, НО там на една намотка са 1-4, а на другата 2-3. Нищо не пречи да се измерят съпротивленията на бобината, кабелите и инжекторите.С тези данни може по-точно да се определи причината за разликите в цвета на свещите.
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар


                    #10
                    Просто на газ свещите си отиват по-бързо и трябва да се сменят по-рано от предписания интервал. Но платинените...по принцип са с по-голям пробег. Тези наистина не са горели правилно. Виж новите, ако си ги сменил тези след 1000км как ще са.
                    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                    Powered by Total & Fobos LPG

                    Коментар


                      #11
                      Не съм ги сменил все още.Сега съм пред дилемата дали да сложа Бриск или НГК закупени от БГ, или за същите пари платинено Беру закупено от Германия,но доставено след месец.
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        бих заложил на NGK
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #13
                          Платиненият вариант е по-добър. Тези все ще издържат 1-2к км
                          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                          Powered by Total & Fobos LPG

                          Коментар


                            #14
                            dudulia написа:
                            Не съм ги сменил все още.Сега съм пред дилемата дали да сложа Бриск или НГК закупени от БГ, или за същите пари платинено Беру закупено от Германия,но доставено след месец.
                            аз карам вече 60 000 с бриск. е, сменям ги де- карал съм с обикновенни, с такива за газ и с двуелектродни май бяха към 16 лв общо тези с 2 електрода. много съм доволен, аз съм с обикновенна газова и колата ми не е гърмяла. сменям ги като се присетя, но на около 20 000 гледам да ги махна. износват с емалко бързо да ти призная, тези за газ особенно бързо се износват, не съм доволен от тях, а не съм от претенциозните
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Погледни този линк:http://www.ladaclub-bg.com/faq/53-spark-plugs

                              Коментар

                              Working...
                              X