Колеги, колата е Марея 1,6 от 1997 г. и има странен проблем, който се проявява след загряване на двигателя, но не винаги. При отпускане на съединителя цялата кола се тресе доста силно и не потегля добре, без значение колко внимателно отпускам педала и дали давам повече обороти. Когато е на "смукач", обаче, т. е. при студен двигател, тръгва нормално. Смених пролетта съединителя със Zachs, но това не помогна. Още по-странно е, че през няколко дни колата внезапно влиза в "настроение" и проблемът изчезва, като успоредно с това двигателят е по-мощен и работи по-равномерно и тихо. Но това трае само по 1-2 часа. През останалото време освен разтрисането при потегляне и при много ниски обороти, като цяло двигателят е по-немощен, звукът му е малко по-груб и като че ли дори вибрира повече. На диагностиката последния път не даде грешки. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Чудя се дали не е някой датчик?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата се тресе при потегляне, Марея 1,6
Collapse
X
-
Re: Много силно претрисане при потегляне, Марея 1,6
VladislavSt написа:Колеги, колата е Марея 1,6 от 1997 г. и има странен проблем, който се проявява след загряване на двигателя, но не винаги. При отпускане на съединителя цялата кола се тресе доста силно и не потегля добре, без значение колко внимателно отпускам педала и дали давам повече обороти. Когато е на "смукач", обаче, т. е. при студен двигател, тръгва нормално. Смених пролетта съединителя със Zachs, но това не помогна. Още по-странно е, че през няколко дни колата внезапно влиза в "настроение" и проблемът изчезва, като успоредно с това двигателят е по-мощен и работи по-равномерно и тихо. Но това трае само по 1-2 часа. През останалото време освен разтрисането при потегляне и при много ниски обороти, като цяло двигателят е по-немощен, звукът му е малко по-груб и като че ли дори вибрира повече. На диагностиката последния път не даде грешки. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Чудя се дали не е някой датчик?F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
-
Не мисля, че е от съединиеля. Този проблем беше повод да го сменя и старият се оказа горе долу наред. Сложих съединител от Zachs - пълен комплект (около 300 лв.). Смених го сам, като за целта използвах указанията на ремонтното ръководство Haynes и на оригиналното ремонтно ръководство на Фиат. Цяла епопея - трябваше да направим рамка, на която да окачим двигателя след свалянето на скоростната кутия. Всичко това според мен изключва съденителя, защото проблемът на практиката си остана същият.
Коментар
-
u_bo
VladislavSt написа:Не мисля, че е от съединиеля. Този проблем беше повод да го сменя и старият се оказа горе долу наред. Сложих съединител от Zachs - пълен комплект (около 300 лв.). Смених го сам, като за целта използвах указанията на ремонтното ръководство Haynes и на оригиналното ремонтно ръководство на Фиат. Цяла епопея - трябваше да направим рамка, на която да окачим двигателя след свалянето на скоростната кутия. Всичко това според мен изключва съденителя, защото проблемът на практиката си остана същият.
Коментар
-
При мен не е от бензиновата помпа. Вчера ходих в Ауто Италия. Там ми замериха налягането на бензина и казаха, че е добре. Направиха ми и диагностика и не откриха никакви грешки. Чудя се дали тая диагностика може да засече повредени сензори. Взеха ми общо 67 лв.Да не забравя, казаха, че вибрациите при отпускане на съединител може да се дължат на разбит лагер на скоростната кутия.Нещата си продължават постарому - докато е на "смукач", колата тръгва плавно и дърпа добре, след като загрее леко й пада желанието да върви и след отпускане на съединителя (особено ако е малко по-рязко) вибрира доста силно цялото арматурно табло, волан и т. н. А в някои случаи, след като е карана половин или един час, при отпускане на съединителя оборотите на двигателя падат, като да е съвсем немощен, а при даване на малко повече газ - за да тръгне, всичко се тресе направо апокалиптично.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар