Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата се тресе при потегляне, Марея 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата се тресе при потегляне, Марея 1,6

    Колеги, колата е Марея 1,6 от 1997 г. и има странен проблем, който се проявява след загряване на двигателя, но не винаги. При отпускане на съединителя цялата кола се тресе доста силно и не потегля добре, без значение колко внимателно отпускам педала и дали давам повече обороти. Когато е на "смукач", обаче, т. е. при студен двигател, тръгва нормално. Смених пролетта съединителя със Zachs, но това не помогна. Още по-странно е, че през няколко дни колата внезапно влиза в "настроение" и проблемът изчезва, като успоредно с това двигателят е по-мощен и работи по-равномерно и тихо. Но това трае само по 1-2 часа. През останалото време освен разтрисането при потегляне и при много ниски обороти, като цяло двигателят е по-немощен, звукът му е малко по-груб и като че ли дори вибрира повече. На диагностиката последния път не даде грешки. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Чудя се дали не е някой датчик?

    #2
    Re: Много силно претрисане при потегляне, Марея 1,6

    VladislavSt написа:
    Колеги, колата е Марея 1,6 от 1997 г. и има странен проблем, който се проявява след загряване на двигателя, но не винаги. При отпускане на съединителя цялата кола се тресе доста силно и не потегля добре, без значение колко внимателно отпускам педала и дали давам повече обороти. Когато е на "смукач", обаче, т. е. при студен двигател, тръгва нормално. Смених пролетта съединителя със Zachs, но това не помогна. Още по-странно е, че през няколко дни колата внезапно влиза в "настроение" и проблемът изчезва, като успоредно с това двигателят е по-мощен и работи по-равномерно и тихо. Но това трае само по 1-2 часа. През останалото време освен разтрисането при потегляне и при много ниски обороти, като цяло двигателят е по-немощен, звукът му е малко по-груб и като че ли дори вибрира повече. На диагностиката последния път не даде грешки. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Чудя се дали не е някой датчик?
    Имах подобен проблем но тресеше на студен двигател. От 2 дни съм с нов съединител и това тресене го нямаше. На стария пружините му бяха натрошени, лагера блокирал, пълна скръб. Явно на моменти е "хващал" и аз така имах мощност, но в повечето случаи беше скръб. Ти какво смени комплект или само феродов диск? Беше ли там като ти разглобяваха колата да видиш какво са ти сменили?(На мен веднъж ми се случи да платя ново каре а още си карам със старото ) Да не би новият съединител да се е оказал менте и да се е скапал? За друго не мога да се сетя. Щом тресе е съединител или тампон на ДВГ, но ако беше тампон на ДВГ щеше да тресе и на празен ход.Не мисля че ще е нещо по датчици и електроника
    F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
    F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

    Коментар


      #3
      Не мисля, че е от съединиеля. Този проблем беше повод да го сменя и старият се оказа горе долу наред. Сложих съединител от Zachs - пълен комплект (около 300 лв.). Смених го сам, като за целта използвах указанията на ремонтното ръководство Haynes и на оригиналното ремонтно ръководство на Фиат. Цяла епопея - трябваше да направим рамка, на която да окачим двигателя след свалянето на скоростната кутия. Всичко това според мен изключва съденителя, защото проблемът на практиката си остана същият.

      Коментар


        #4
        вмомента имам почти същия проблем,смених какжоли не,днес накрая един от майсторите реши да замери и налягането на горивото,оказа се ниско и тия дни ще купувам нова помпа,а тази я сложих февруари
        фиат Мареа 1.8 комби

        Коментар


          #5
          VladislavSt написа:
          Не мисля, че е от съединиеля. Този проблем беше повод да го сменя и старият се оказа горе долу наред. Сложих съединител от Zachs - пълен комплект (около 300 лв.). Смених го сам, като за целта използвах указанията на ремонтното ръководство Haynes и на оригиналното ремонтно ръководство на Фиат. Цяла епопея - трябваше да направим рамка, на която да окачим двигателя след свалянето на скоростната кутия. Всичко това според мен изключва съденителя, защото проблемът на практиката си остана същият.
          според един монтьор - на обучение от Валео (или Лук - забравих) са им казали че:- понякога това се причинява от нарушено съосие м/у ДВГ и съединителя.и този проблем си остава дори при смяна на съединител комплект.не че му повярвах де .... ама знай ли човек

          Коментар


            #6
            моят проблем се реши с ножата помпа
            фиат Мареа 1.8 комби

            Коментар


              #7
              При мен не е от бензиновата помпа. Вчера ходих в Ауто Италия. Там ми замериха налягането на бензина и казаха, че е добре. Направиха ми и диагностика и не откриха никакви грешки. Чудя се дали тая диагностика може да засече повредени сензори. Взеха ми общо 67 лв.Да не забравя, казаха, че вибрациите при отпускане на съединител може да се дължат на разбит лагер на скоростната кутия.Нещата си продължават постарому - докато е на "смукач", колата тръгва плавно и дърпа добре, след като загрее леко й пада желанието да върви и след отпускане на съединителя (особено ако е малко по-рязко) вибрира доста силно цялото арматурно табло, волан и т. н. А в някои случаи, след като е карана половин или един час, при отпускане на съединителя оборотите на двигателя падат, като да е съвсем немощен, а при даване на малко повече газ - за да тръгне, всичко се тресе направо апокалиптично.

              Коментар

              Working...
              X