Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

малко информация за 2000 20в двигател на Браво :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    малко информация за 2000 20в двигател на Браво :)

    някой може ли да ми даде малко полезна информация за този двигател.Да речем слаби места?Носи ли на тормоз ,как е откъм подръжката скъпи ли са му частите!Общо взето всичко полезно за този двигател!който каквото може и иска да сподели. ситуацията е следната: Имам Браво 1.2 16В 2000г. Но скъса биела на 3-ти цилиндър Та кое е по добрия вариант да взема едно Браво 1997г 2000куб. 20в,и когато имам финанасовата възможност да си оправя въшката(Браво 1.2 16в)и да си имам две ,или да си правя въшката и да не вземам Звяра (Браво 2000 20в.)???

    #2
    как да ти кажем кое е по-добре, като ти ще даваш парите
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      как да ти кажем кое е по-добре, като ти ще даваш парите
      ами постави се да речем на мое място ти какво би направил?аз сега съм се навил яко за големия двигател!и затова питам какви + и - има да речем спрямо другия който вече му видях сметката

      Коментар


        #4
        здрасти колега карал съм 2-3месеца браво 1.2 сега карам 2.0 мареа. лично мое мнение без да те ангажирам с каквото и да е че 2.0 си заслужава всеки лев даден по нея. да по скъпа подръжка но не много, да по лакома (в града) на извън градско съм сигурен 4е при умерено каране мога да достигна не по лоши параметри от 1.2 (разход) под подръжка имах впредвид консумативи за другото не мога да ти кажа тъи като от две години от как я имам не самсменял нищо освен предни амортесори.
        weekend hlx 2.0 20v

        Коментар


          #5
          killah_baby написа:
          здрасти колега карал съм 2-3месеца браво 1.2 сега карам 2.0 мареа. лично мое мнение без да те ангажирам с каквото и да е че 2.0 си заслужава всеки лев даден по нея. да по скъпа подръжка но не много, да по лакома (в града) на извън градско съм сигурен 4е при умерено каране мога да достигна не по лоши параметри от 1.2 (разход) под подръжка имах впредвид консумативи за другото не мога да ти кажа тъи като от две години от как я имам не самсменял нищо освен предни амортесори.
          Ти си късметлия аз смених на мойта 1.2 16в скоростна котия,съединител 2пъти за 1 година хидравлична помпа компресор на климатроника и сега и двигателя здаде багажа!!!Колега мерси за мнението за пореден път се уверявам в това което мисля да направя!а за лакома колата която съм харесал има Газ.Мнение относно Газта?

          Коментар


            #6
            ми да и моита е на газ гр-13 извън града 8.5 -9.5 зависи,на бензи на извънградско ако щеш вярваи ми даде 7.2 но без да я натискам 110-120 макс дали е верно убеден съм мерих я пълно пълно така че е точен разход знам че сега ще се намерят хора и ще скочат че не може да е толко разхода щото на тех 1.2 /1,4 /1.6 като чета по форума некои от тех даже и по голем разход дават . 1 е да качваш витиня със 150 и колата да не се тормози друго е да си мислиш че тира дето е зад тебе те настига и ти диша във врата и колкото и да настъпваш колата тя си седи на 1 место. Ми газта какв да ти кажа сипваш караш пак сипваш пак караш аз до са ядове не съм имал с газта с изключение на 1-2 пати предполагам скапана газ .
            weekend hlx 2.0 20v

            Коментар


              #7
              пич , не искам да те разочаровам от 2.0 20в но за да караш такова животинче си иска скъпа поддръжка да не кажя че е сигурно по скъпа от БМВ и мерцедес колкото и абсурдно да звучи казвам го от личен опит понеже имам такова животно вече една година .. та смяната на ролки ремъци масла филтри ти е около 700 лв , сега ще питаш защо е толкова скъпо мотора се вади защото няма място каде да се бръкне , та значи грубо казано 300 400 лв за смъкването на двигателя . 220-250 лв са к-т ролки ремъци масълце 60 70 лв филтри и труд ... и много зависи кви майстори извършват тези операции понеже тоя мотор е мн капризен и няма да върви ако не го направят като хората .., а ако ти се наложи да правиш основен ремонт на двигателя там вече си говорим от рода на 1200 1300 лв вярно тръпката си залужява но и голяма кешовица потъва вътре а и всички знаем че това са си доста големи лами градско започва от 12- 13 и зависи колко ти е тежък крака ама отива 15 и нагоре , извънградско под 9.5-9.8 аз лично не съм го смъквал и така :P
              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

              Коментар


                #8
                така е аз лично дадох 900 за обслужване но все пак е веднаж на 50 000 ремака и ролките ако вси4ко е наред депък за тва 4е е ламя мога да поспоря много или на мене кракът не ми тежи незнам аз с настъпване в града пове4е от 13 не ми е дала извън града нормално каране 8.5-9.5б с 120-140 а дали е по скъпо от бмв или мерцедес просто забрави погледни и окачването примерно?? щото това ще се наложи да сменя и консумативи ти го плашиш с ремонт на двг. аи нема нужда то и на жигула да помеля двг и там си е пара . ако от сега тръгва с мисълта за ремонт на двг то по добре да не я зима вобще .
                weekend hlx 2.0 20v

                Коментар


                  #9
                  е чи аз на въшката дадох 600лв за обслужване ролки ремаци масло и филтар!градско разход 8/9 бензин и това за некви си 84к.с. друго си е да караш яка машина и да знаеш защо гори!а разхода всеки сам си го определя както каза зависи колко ти е тежък кракът!

                  Коментар


                    #10
                    Преди 2 седмици сменях водната помпа на брат ми на браво-то 2-ка 20в, изопщо няма нужда да се вади мотора при смяната на ангренажа(за смяна на водната помпа се свалят колелетата на разпределителните валове). Зацепването се прави много лесно... Мотора е капризен към масло и към ниво на маслото. За мен зглобката на маслената помпа си е чист фабричен дефект и там се правят малко доработки.... Разход - 10-20 градско, 7-16 извънградско много зависи от крака, харесва ми да я карам 2 пъти в месеца но не бих си купил 20в!
                    Peugeot 406, 2000 HDi 90
                    ex. Peugeot 106 1,5 D
                    ex. Ritmo 70 138B2.000
                    ex. Tempra 2.0 159A6.046
                    Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

                    Коментар


                      #11
                      Колега аз ти препоръчвам да си го вземеш ХГТ мотора! Ако имаш поне капка бензин в кръвта, ти го препоръчвам! Хубаво е да се прегледа обстойно в какво състояние е преди да го купиш, щот колегата по-горе ти каза за какво иде реч за разглобяване на мотора Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Иначе като цяло мотора е много здрав, разтоварен е заради 5-те цилиндъра, много еластичен (освен малко мудният старт), прекрасен звук, но е капризен към всяка своя част и консуматив. Трябва да си точен към него, като изплащане на кредит с ипотека Yellow_Flash_Colorz_PDT_08
                      Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                      Къде отиваш ти, може би?

                      Коментар

                      Working...
                      X