някой може ли да ми даде малко полезна информация за този двигател.Да речем слаби места?Носи ли на тормоз ,как е откъм подръжката скъпи ли са му частите!Общо взето всичко полезно за този двигател!който каквото може и иска да сподели. ситуацията е следната: Имам Браво 1.2 16В 2000г. Но скъса биела на 3-ти цилиндър Та кое е по добрия вариант да взема едно Браво 1997г 2000куб. 20в,и когато имам финанасовата възможност да си оправя въшката(Браво 1.2 16в)и да си имам две ,или да си правя въшката и да не вземам Звяра (Браво 2000 20в.)???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
малко информация за 2000 20в двигател на Браво :)
Collapse
X
-
здрасти колега карал съм 2-3месеца браво 1.2 сега карам 2.0 мареа. лично мое мнение без да те ангажирам с каквото и да е че 2.0 си заслужава всеки лев даден по нея. да по скъпа подръжка но не много, да по лакома (в града) на извън градско съм сигурен 4е при умерено каране мога да достигна не по лоши параметри от 1.2 (разход) под подръжка имах впредвид консумативи за другото не мога да ти кажа тъи като от две години от как я имам не самсменял нищо освен предни амортесори.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
killah_baby написа:здрасти колега карал съм 2-3месеца браво 1.2 сега карам 2.0 мареа. лично мое мнение без да те ангажирам с каквото и да е че 2.0 си заслужава всеки лев даден по нея. да по скъпа подръжка но не много, да по лакома (в града) на извън градско съм сигурен 4е при умерено каране мога да достигна не по лоши параметри от 1.2 (разход) под подръжка имах впредвид консумативи за другото не мога да ти кажа тъи като от две години от как я имам не самсменял нищо освен предни амортесори.
Коментар
-
ми да и моита е на газ гр-13 извън града 8.5 -9.5 зависи,на бензи на извънградско ако щеш вярваи ми даде 7.2 но без да я натискам 110-120 макс дали е верно убеден съм мерих я пълно пълно така че е точен разход знам че сега ще се намерят хора и ще скочат че не може да е толко разхода щото на тех 1.2 /1,4 /1.6 като чета по форума некои от тех даже и по голем разход дават . 1 е да качваш витиня със 150 и колата да не се тормози друго е да си мислиш че тира дето е зад тебе те настига и ти диша във врата и колкото и да настъпваш колата тя си седи на 1 место. Ми газта какв да ти кажа сипваш караш пак сипваш пак караш аз до са ядове не съм имал с газта с изключение на 1-2 пати предполагам скапана газ .weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
пич , не искам да те разочаровам от 2.0 20в но за да караш такова животинче си иска скъпа поддръжка да не кажя че е сигурно по скъпа от БМВ и мерцедес колкото и абсурдно да звучи казвам го от личен опит понеже имам такова животно вече една година .. та смяната на ролки ремъци масла филтри ти е около 700 лв , сега ще питаш защо е толкова скъпо мотора се вади защото няма място каде да се бръкне , та значи грубо казано 300 400 лв за смъкването на двигателя . 220-250 лв са к-т ролки ремъци масълце 60 70 лв филтри и труд ... и много зависи кви майстори извършват тези операции понеже тоя мотор е мн капризен и няма да върви ако не го направят като хората .., а ако ти се наложи да правиш основен ремонт на двигателя там вече си говорим от рода на 1200 1300 лв вярно тръпката си залужява но и голяма кешовица потъва вътре а и всички знаем че това са си доста големи лами градско започва от 12- 13 и зависи колко ти е тежък крака ама отива 15 и нагоре , извънградско под 9.5-9.8 аз лично не съм го смъквал и така :PГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
така е аз лично дадох 900 за обслужване но все пак е веднаж на 50 000 ремака и ролките ако вси4ко е наред депък за тва 4е е ламя мога да поспоря много или на мене кракът не ми тежи незнам аз с настъпване в града пове4е от 13 не ми е дала извън града нормално каране 8.5-9.5б с 120-140 а дали е по скъпо от бмв или мерцедес просто забрави погледни и окачването примерно?? щото това ще се наложи да сменя и консумативи ти го плашиш с ремонт на двг. аи нема нужда то и на жигула да помеля двг и там си е пара . ако от сега тръгва с мисълта за ремонт на двг то по добре да не я зима вобще .weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Преди 2 седмици сменях водната помпа на брат ми на браво-то 2-ка 20в, изопщо няма нужда да се вади мотора при смяната на ангренажа(за смяна на водната помпа се свалят колелетата на разпределителните валове). Зацепването се прави много лесно... Мотора е капризен към масло и към ниво на маслото. За мен зглобката на маслената помпа си е чист фабричен дефект и там се правят малко доработки.... Разход - 10-20 градско, 7-16 извънградско много зависи от крака, харесва ми да я карам 2 пъти в месеца но не бих си купил 20в!Peugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
-
Колега аз ти препоръчвам да си го вземеш ХГТ мотора! Ако имаш поне капка бензин в кръвта, ти го препоръчвам! Хубаво е да се прегледа обстойно в какво състояние е преди да го купиш, щот колегата по-горе ти каза за какво иде реч за разглобяване на мотора Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Иначе като цяло мотора е много здрав, разтоварен е заради 5-те цилиндъра, много еластичен (освен малко мудният старт), прекрасен звук, но е капризен към всяка своя част и консуматив. Трябва да си точен към него, като изплащане на кредит с ипотека Yellow_Flash_Colorz_PDT_08Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina
Къде отиваш ти, може би?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар