Rezko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител Браво 1.4
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Е те това със скоростите не ми звучи добре.Ама никак даже.Таман прежалих парите за ремонта на вала,почти съм се навил да сменя и съединителя,ама и скоростите вече в много ще ми дойдат.Дано не е от тях,масло вътре в кутията има,не съм го сменял,ако и те са повредени няма и да го сменя Интересното е че влизат добре скоростите.Все пак се надявам да е съединител,защото на ниска предавка(1-ва или 2-ра)колата започва да придърпва ако не подавам газ и иска да и се подава газ иначе стават егати тласъците все едно има нещо разкачено откъм трансмисията
Коментар
-
roko_ok спокойно, нали ти казах че с такъв шум в скоростите може да се кара още много. А за придърпването на ниска предавка да кажем на втора с 1000об/мин като вземе да се тормози сама си подава газ и за това така се получава. При този моноинжекцион празният ход се регулира именно чрез натискане на газта от МПХ, а стремежа на електрониката е да се поддържат обороти подходящи за температурата на мотора. Например при студен двигател са около 1400, а напълно загрял 900.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
абе тия скорости.........да се включа и аз че ...........на тия кутии им се скапва диференциала и по точно зъбните колела в него/сателитни и планетни мисля че им викат/ронят се зъбите все едно някой е мелил орехи вътре . има една магнитна пластина в корпуса на диференциаля дето става на таралеж от стружките които се отделят -явно технологията там куца и италианците си го знаят това още от първата кола която слиза от конвейра .Диагностиката в най прост вид за скапан диференциал си е отчетливо ромолене на свободна от скорост кола по инерцияФИАТ БРАВО 1.4-ГОЛЕМИЯ МОТОР
Коментар
-
Интересното е ,че по инерция не тропа,т.е.ако колата се движи по инерция тропането го няма,но застане ли на място и хоп-появява се веднагически.Много интересно е и ,че като я лашкам на ръка напред-назад,когато е паркирана при изгасен двигател се чува нещо като изпъване на пружина,прещракване на метална пластина,нещо като пристъргващ звук на метал да речем.Звука идва откъм скоростите и съединителя не знам точно от кое и си мисля ,че това има връзка с тропането на празен ход.Между другото ,когато на моменти потропването се усилва,тогава направо цялата кола притриса и оборотитв спадат от 900до към 850,че понякога и до 800.Направо напоследък става супер обезпокояващо и започва да го прави все по-често.
Коментар
-
При мен пък си има някакво еднообразно леко тракане някъде долу отпред и в ляво, може да е и диференциал не знам но иначе скоростите си влизат леко и добре.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
spark написа:Сменях лагери на диференциала при хит-ко, но другото уж е било добре. А и този проблем не е само на Фиат. Един приятел с Пежо 406 ’2000 наскоро сменя карантиите на диференциала.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Миналата есен карах един "дядо", 124-ка 2.5 дизел 90 к.с. На 515 000 беше. Там също имаше същият шум на свободна, като натиснеш съединителя изчезва. Аз залагам на лагери на първичният вал на кутията, въобще някакво износване свързано с него, защото като колата е на място диференциала не участва, пък и на Мерцедеса диференциала е отделно от кутията и е доста далеч от нея, нали е със задно предаване, а шумът беше много подобен. Скоростите си се сменяха нормално иначе.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар