купи си нови болтове като стягаш главата и си купи спессо няма да имаш грижи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с гарнитурата на главата и самата глав
Collapse
X
-
WhitePower написа:hackman написа:и при двата рмонта съм слагал нови болтове и нови гарнитури и нови гумички и кво ли още не ...Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:WhitePower написа:hackman написа:и при двата рмонта съм слагал нови болтове и нови гарнитури и нови гумички и кво ли още не ...Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:купи си нови болтове като стягаш главата и си купи спессо няма да имаш грижиFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
hackman написа:pakumba написа:това го прави ако е крива главата. където е криво почва лекинко да го духа, температурата е висока и малко по-малко прегаря. според мен не се занимавай повече с тези простотии- купи си двг от някой колега тук, някой по-стар колега, мятай го в коша и газ. стария го носи на старо желязо, като свали датчиците, термостата, кабели, моторчета, тпс и т.н. и ако ти е зор ги продай, ако не си ги пази. във всички случай ще ти легне хем много по-тънко, хем няма след 6 месеца пак да пускаш тази темаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:hackman написа:pakumba написа:това го прави ако е крива главата. където е криво почва лекинко да го духа, температурата е висока и малко по-малко прегаря. според мен не се занимавай повече с тези простотии- купи си двг от някой колега тук, някой по-стар колега, мятай го в коша и газ. стария го носи на старо желязо, като свали датчиците, термостата, кабели, моторчета, тпс и т.н. и ако ти е зор ги продай, ако не си ги пази. във всички случай ще ти легне хем много по-тънко, хем няма след 6 месеца пак да пускаш тази тема
Коментар
-
hackman написа:pakumba написа:hackman написа:pakumba написа:това го прави ако е крива главата. където е криво почва лекинко да го духа, температурата е висока и малко по-малко прегаря. според мен не се занимавай повече с тези простотии- купи си двг от някой колега тук, някой по-стар колега, мятай го в коша и газ. стария го носи на старо желязо, като свали датчиците, термостата, кабели, моторчета, тпс и т.н. и ако ти е зор ги продай, ако не си ги пази. във всички случай ще ти легне хем много по-тънко, хем няма след 6 месеца пак да пускаш тази темаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
проблем с глава на Браво 1,4 12в
Колеги помагайте! Преди около месец смених антифриза със по силен.Минах около 300-400 км.И след това се започна едно загряване - чудо.Тръгнах преди седмица със фиата и при външа температура 3-4 градуса загря над 90 гр.за по-малко от 2 км.Спрях веднага и го угасих.Възможно ли е да е продухал гаринтура (като го угасих наду разширителния съд и изхвърли 100 гр. течност през капачката)?п.п. Докато го прибера до вкъщи ми направи същия номер три пътиЗа да накараш някой да шофира внимателно не ти трябват знаци и глоби,а 10-сантиметрови шипове на волана.
FIAT STILO 1,9 Multijet 120 hp, Ex FIAT Bravo 1.4, 12 v
Коментар
-
Re: проблем с глава на Браво 1,4 12в
zaxemil написа:Колеги помагайте! Преди около месец смених антифриза със по силен.Минах около 300-400 км.И след това се започна едно загряване - чудо.Тръгнах преди седмица със фиата и при външа температура 3-4 градуса загря над 90 гр.за по-малко от 2 км.Спрях веднага и го угасих.Възможно ли е да е продухал гаринтура (като го угасих наду разширителния съд и изхвърли 100 гр. течност през капачката)?п.п. Докато го прибера до вкъщи ми направи същия номер три пътиPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар