Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с гарнитурата на главата и самата глав

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с гарнитурата на главата и самата глав

    Имам Мареа 1.6 16 99г. и ми прегоря гарнитурата между 1 и 2 цилиндър.Смениха ми я, щлайфаха главата и след около 1/2 година пак .... пак между 1 и 2 цилиндър пак ганритурата.Втория път ми я правиха в ауто италия (ремонта излезе горе-долу колкото предишния) и там казаха че блока е наред и са го мерили.Сега имам чувството че пак на там отива .... пак че се преебава ...Имате ли идея от какво може да е?Да хвана да сменя целия двигател?

    #2
    А къде точно се прецаква тази гарнитура? В металната част ли?
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Да . металната част прегаря и пропуска.прегаря в най-тънката част между 1 - 2 цилиндър.

      Коментар


        #4
        Може би менте гарнитура! А може пък да не се притиска добре в този участък. Дали е възможно и от прегряване да става незнам.Защо мислиш, че и сега става същата работа?
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          еми предишните пъти колата постепенно губеше мощност докато в един момент пропусква гарнитурата и двата цилиндъра почват да си пречат и колата тотално загубва мощност и започва да се чува чукане на клапаните ...Каква е била гарнитурата .. незнам ...За да не притиска добре ... незнам .. нали все пак главата се шлайфа, а ботовете се затягат с динамометричен ключ.освен блока да не е наред ... ама в ауто италия уж са го били мерили и бил добре.

          Коментар


            #6
            Може да са мерили цилиндрите а не равнината!
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Точно за равнината говоря. Нея са мерили.

              Коментар


                #8
                Не знам какво са мерили ,но преди няколко години ей така на всеки 4000-5000 км. сменях гарнитура на един товарен автомобил която избиваше все между два еднакви цилиндъра.Спасих положението с по-дебела гарнитура и намазване обилно със графитна смазка.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  И аз мисля, че за да я издухва просто там има по-голяма хлабина.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    ок .. какво да правя сега ? .. т.е. като се преебе тотално ?нова главанов блокнов двигател?????????

                    Коментар


                      #11
                      Шлайф блок. Шлайф глава! Проверка за пукнатини. Може да има и друг начин, по-ефтин.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Главата е шлайфана 2 пъти вече .. предполагам че неможе да се шлайфа вечно дали ще издържи още едно шлайфане

                        Коментар


                          #13
                          Зависи колко е сваляно преди това!
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            това го прави ако е крива главата. където е криво почва лекинко да го духа, температурата е висока и малко по-малко прегаря. според мен не се занимавай повече с тези простотии- купи си двг от някой колега тук, някой по-стар колега, мятай го в коша и газ. стария го носи на старо желязо, като свали датчиците, термостата, кабели, моторчета, тпс и т.н. и ако ти е зор ги продай, ако не си ги пази. във всички случай ще ти легне хем много по-тънко, хем няма след 6 месеца пак да пускаш тази тема
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              pakumba написа:
                              това го прави ако е крива главата. където е криво почва лекинко да го духа, температурата е висока и малко по-малко прегаря. според мен не се занимавай повече с тези простотии- купи си двг от някой колега тук, някой по-стар колега, мятай го в коша и газ. стария го носи на старо желязо, като свали датчиците, термостата, кабели, моторчета, тпс и т.н. и ако ти е зор ги продай, ако не си ги пази. във всички случай ще ти легне хем много по-тънко, хем няма след 6 месеца пак да пускаш тази тема
                              определено това мисля да направя ...имам координатите на едни пичове близо до софия който имат морга с много фиати и си пазарувам части 2-ра ръка от тях. 100% имат някой двигател който е читав.п.с. чудя се ... на това купе 1.6 дали може да се сложи по-голям мотор ...предполагам че и филтрите трябва да се сменят .. и скоростната ... и кой знае какво ли още не ...

                              Коментар

                              Working...
                              X