Имам Мареа 1.6 16 99г. и ми прегоря гарнитурата между 1 и 2 цилиндър.Смениха ми я, щлайфаха главата и след около 1/2 година пак .... пак между 1 и 2 цилиндър пак ганритурата.Втория път ми я правиха в ауто италия (ремонта излезе горе-долу колкото предишния) и там казаха че блока е наред и са го мерили.Сега имам чувството че пак на там отива .... пак че се преебава ...Имате ли идея от какво може да е?Да хвана да сменя целия двигател?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с гарнитурата на главата и самата глав
Collapse
X
-
еми предишните пъти колата постепенно губеше мощност докато в един момент пропусква гарнитурата и двата цилиндъра почват да си пречат и колата тотално загубва мощност и започва да се чува чукане на клапаните ...Каква е била гарнитурата .. незнам ...За да не притиска добре ... незнам .. нали все пак главата се шлайфа, а ботовете се затягат с динамометричен ключ.освен блока да не е наред ... ама в ауто италия уж са го били мерили и бил добре.
Коментар
-
Не знам какво са мерили ,но преди няколко години ей така на всеки 4000-5000 км. сменях гарнитура на един товарен автомобил която избиваше все между два еднакви цилиндъра.Спасих положението с по-дебела гарнитура и намазване обилно със графитна смазка.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
това го прави ако е крива главата. където е криво почва лекинко да го духа, температурата е висока и малко по-малко прегаря. според мен не се занимавай повече с тези простотии- купи си двг от някой колега тук, някой по-стар колега, мятай го в коша и газ. стария го носи на старо желязо, като свали датчиците, термостата, кабели, моторчета, тпс и т.н. и ако ти е зор ги продай, ако не си ги пази. във всички случай ще ти легне хем много по-тънко, хем няма след 6 месеца пак да пускаш тази темаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:това го прави ако е крива главата. където е криво почва лекинко да го духа, температурата е висока и малко по-малко прегаря. според мен не се занимавай повече с тези простотии- купи си двг от някой колега тук, някой по-стар колега, мятай го в коша и газ. стария го носи на старо желязо, като свали датчиците, термостата, кабели, моторчета, тпс и т.н. и ако ти е зор ги продай, ако не си ги пази. във всички случай ще ти легне хем много по-тънко, хем няма след 6 месеца пак да пускаш тази тема
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар