При проблем с горивната помпа на ФиатБрава 1,6 103к.,1995 г. - КАКВО МИ ПРЕДСТОИ ДА НАПРАВЯ И КОЛКО щЕ МИ СТРУВА - ОРИЕНТИРОВЪЧНО ?!... Реално ли е наистина при проблем - не палене, причината да е горивната помпа - по-късно теглихме колата, опитах се да я запаля в момент на тегленето - неуспях, но от място след това си запали, след това върша си работа , пали си , но съм сигурен 90% че утре сутринта пак ще ми се издъни . Така и не се рзбра какъв ми е проблема !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
При проблем с горивна помпа - ФиатБрава 1,6 103к.,1995 г.
Collapse
X
-
Все пак трябва да е сигурно дали помпата работи или не! Обаче май работи? Моя съвет е да прегледате буксите на помпата. Сутрин когато е проблема, чува ли се бръмченето от помпата? В момент, в който не иска да запали извадете една лула и с помоща на свещ проверете има ли искри!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Все пак трябва да е сигурно дали помпата работи или не! Обаче май работи? Моя съвет е да прегледате буксите на помпата. Сутрин когато е проблема, чува ли се бръмченето от помпата? В момент, в който не иска да запали извадете една лула и с помоща на свещ проверете има ли искри!
Коментар
-
Re: При проблем с горивна помпа - ФиатБрава 1,6 103к.,1995 г
Rizov написа:При проблем с горивната помпа на ФиатБрава 1,6 103к.,1995 г. - КАКВО МИ ПРЕДСТОИ ДА НАПРАВЯ И КОЛКО щЕ МИ СТРУВА - ОРИЕНТИРОВЪЧНО ?!... Реално ли е наистина при проблем - не палене, причината да е горивната помпа - по-късно теглихме колата, опитах се да я запаля в момент на тегленето - неуспях, но от място след това си запали, след това върша си работа , пали си , но съм сигурен 90% че утре сутринта пак ще ми се издъни . Така и не се рзбра какъв ми е проблема !
Коментар
-
Ясно. Но тя ми прави този проблем : първи път беше пак скоро и сутрин когато беше по-студено , направи проблема но запали и от тогава си пали перфекно втория път е днес сутринта , по-горе съм написъл ... и след като я запалих без проблем до сега, карах, палих си я все едно нищо не е имало сутринта !!! ... Незнам ... Дали не е от студа най-вече ?!
Коментар
-
Rizov написа:Ясно. Но тя ми прави този проблем : първи път беше пак скоро и сутрин когато беше по-студено , направи проблема но запали и от тогава си пали перфекно втория път е днес сутринта , по-горе съм написъл ... и след като я запалих без проблем до сега, карах, палих си я все едно нищо не е имало сутринта !!! ... Незнам ... Дали не е от студа най-вече ?!SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
VooDoo написа:Rizov написа:Ясно. Но тя ми прави този проблем : първи път беше пак скоро и сутрин когато беше по-студено , направи проблема но запали и от тогава си пали перфекно втория път е днес сутринта , по-горе съм написъл ... и след като я запалих без проблем до сега, карах, палих си я все едно нищо не е имало сутринта !!! ... Незнам ... Дали не е от студа най-вече ?!
Коментар
-
Не знам какво може да е, но не ми се вярва проблема да е в по-ниските температури. Все пак 3-4 градуса не е някаква много ниска температура. Най-добре я занеси при някой дето разбира от италиански автомобили да ти направи диагностика. Може проблема да се окаже нещо дребно.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
VooDoo написа:Не знам какво може да е, но не ми се вярва проблема да е в по-ниските температури. Все пак 3-4 градуса не е някаква много ниска температура. Най-добре я занеси при някой дето разбира от италиански автомобили да ти направи диагностика. Може проблема да се окаже нещо дребно.
Коментар
-
Rizov написа:А възможно ли е да е горивен филтър ? Защото съм взел колата май , но не съм сменял горивния филтър ...SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Rizov написа:Май от него ще почна, а къде мога да го намеря( закупя) и колко струва и с труд на монтьор ...SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар