Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неравномерна работа на празен ход, колата прекъсва леко

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    проверете 1 во подгряването на ламбдата дали работи(12в. на двата бели кабела мисля че те бяха и 4 ом. на ламбдата отдавна минах през тоя проблем и съм забравил кое точно как беше)ако всичко си е в ред там остава самата ламбда сонда или tps аз смених и двете и реших проблема (просто така ми ги доставиха за това и двете,ако има от каде да пробвате едно по едно ще се разбере кое е точно) успех от мен и безаварийно каране

    Коментар


      #17
      Bat_M написа:
      проверете 1 во подгряването на ламбдата дали работи(12в. на двата бели кабела мисля че те бяха и 4 ом. на ламбдата отдавна минах през тоя проблем и съм забравил кое точно как беше)ако всичко си е в ред там остава самата ламбда сонда или tps аз смених и двете и реших проблема (просто така ми ги доставиха за това и двете,ако има от каде да пробвате едно по едно ще се разбере кое е точно) успех от мен и безаварийно каране
      КОлега ламбдата не играе роля докато колата е савсем студеня. Даже мисля започва да функционира на определена температура на двигателя, а на мен го прави още схто запаля колата се усещя.Никой ли не се е сблъсквал с тези проблеми ?
      Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
      182A4.000, 1998г.

      Коментар


        #18
        При мен тръгва около минута след запалване ,сондата си заработи нормално но празния ход пак се развали .Когато откачам кабелите почти няма промяна в работата.До тук каквото и да правя ефекта е само временен
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #19
          янко написа:
          При мен тръгва около минута след запалване ,сондата си заработи нормално но празния ход пак се развали .Когато откачам кабелите почти няма промяна в работата.До тук каквото и да правя ефекта е само временен
          вече клоня, че вакума не есъвсем стабилен, на моменти може една идея да се колебае и точно тогава да трепери колата, въпреки че MAP датчика на диагностика уж работи
          Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
          182A4.000, 1998г.

          Коментар


            #20
            Закачи един вакууммер и кажи как се движи стрелката.
            Fiat Marea 1.8 16V ELX

            Коментар


              #21
              Според мен компа си бърка изпреварването .Моя МАП показваше 1.6в и когато майсторите дадоха на компа 1.2в мотора просто изгасна .Днес се случи странна случка ,карах без газ на 4-та ,подадох рязко газ и мотора избуча и светна чека за около секунда ,мотора си заработи нормално .Когато спрях на празен ход си работеше перфектно ,мотора не се чуваше ,а от няколко дена е просто ужас,но изгасих и при следващото палене пак ужас .За съжаление нямам виза и пари за елкон да видя за какво светна чека.До сега чека не беше светвал
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #22
                янко написа:
                TPS.Елкона не го хваща ,сигнала е обикновенно 0.4-0.5в,а трябва да е 0.15.Аз го свалих на 0.15 и това е друга кола.Няма претрисане и гъгнене и има мощност още от 1500
                как го свали обясни. този датчик не е ли фабрично настроен? има ли странични ефекти /повишен разход, липса на мощност на високи обороти/ или нещо такова?
                F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                Коментар


                  #23
                  Разпробих дупките , но пак се влоши
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #24
                    Някой който е правил диагностика с VISA знае ли колко трябва да е стойността на МАП-а при празен ход, няма значение дали е милибар или милимитри живачен стълб?
                    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                    Коментар


                      #25
                      Преди около седмица се борих с подобен проблем на Фиат Улис 2.0 турбо бензин. Лично моя е колата, но съм я дал на родителските тела да я търкалят. Та понеже аз не я карам не бях видял какъв е проблема, но като я покарах - приличаше много на описания тук от колегата. Та след като набедихме една камара неща: MAП, дросел, компютър, вакуум, ламбда и т.н.т. в крайна сметка се оказа датчика на коляновия вал. С’я ще кажете: какво общо има той... ами не знам, но след като проверихме една камара неща и нямаше промяна просто за експеримент сменихме датчика и колата заспа. Разбира се няма гаранция, че при колегата също е това, но ако нищо друго не помогне пробвайте това.

                      Коментар


                        #26
                        На единия елкон ми казаха че трябва да е 1.2в но не знам дали е така ,моя е 1.6в но мотора неработеше добре.Днес бях откачил акумулатора и запалих да се обучава директно на газ с емулатор ,сега мотора работи добре и пали много лесно но да видим до кога ще е така.Това е на газ ,бензина свърши от експерименти
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #27
                          ExGANDI написа:
                          Преди около седмица се борих с подобен проблем на Фиат Улис 2.0 турбо бензин. Лично моя е колата, но съм я дал на родителските тела да я търкалят. Та понеже аз не я карам не бях видял какъв е проблема, но като я покарах - приличаше много на описания тук от колегата. Та след като набедихме една камара неща: MAП, дросел, компютър, вакуум, ламбда и т.н.т. в крайна сметка се оказа датчика на коляновия вал. С’я ще кажете: какво общо има той... ами не знам, но след като проверихме една камара неща и нямаше промяна просто за експеримент сменихме датчика и колата заспа. Разбира се няма гаранция, че при колегата също е това, но ако нищо друго не помогне пробвайте това.
                          Какви бяха симптомите на колата,преди да смените този датчик?
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #28
                            вчера бях на много сериозна диагностика, всичко по калата си бачка прекрасноот дачиците, до бубината .... след 50 минутно въртене около колата и всевъзможни проби от къде може да идва проблема се оказа, че най-веротно са износени водачите на клапаните и от там идва проблема, защото се установи, е въглеводородоте са многона празен ход са НС = 650, а ми казаха, че там трябва а е доста по малко, откъдето идва и неправилното изгаряне на горивото (бензин или газ) и това се отразява във вибриране, сеене или леко пристрисане на двигателя, което го усещам на празех ход. Подчертавам че вибрирането не е постояно, а циклично.Давайте мнения
                            Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                            182A4.000, 1998г.

                            Коментар


                              #29
                              dudulia написа:
                              ExGANDI написа:
                              ...
                              Какви бяха симптомите на колата,преди да смените този датчик?
                              Прекъсване на празен ход, претрисане, при подаване на газ оборотите първо падат значително преди да се форсира колата. Веднъж като вдигнеш обороти и колата си върви перфектно.

                              Коментар


                                #30
                                Брато имах същия проблем моята е 1.2 ,отидох на елкон в сервиз на Бош и след 15мин двигателя спря да прави този проблем и от както ми го оправиха не се е развалял ,най-вероятно трябва да ти се рестартира компа или да се почисти или мап-а или разпределителния вал

                                Коментар

                                Working...
                                X